Skip to main content

13 decembrie: A apărut primul număr din Finanţiştii

 

Fosta echipă de la „Săptămâna Financiară“ şi Fin.ro a lansat ieri primul număr al ziarului „Finanţiştii“, scrie Adevărul. Apariția revistei a fost anunțată săptămâna trecută în exclusivitate de paginademedia.ro, aici.

Publicitate

Noul săptămânal economic este condus de Radu Preda, din funcţia de director, şi de Edward Pastia, din funcţia de redactor-şef.

Finanţiştii“ dau vina pe fostul management al Editurii Intact pentru căderea publicaţiei Săptămâna Financiară.

Spre final, cineva şi-a imaginat, de sus, din turnul de fildeş, că o publicaţie financiară (deci ceva spre contabili) ar putea fi condusă de un contabil. Unul mediocru. Aşa s-a ajuns şi la recordurile negative - batjocorirea propriilor angajaţi şi a muncii acestora", notează Radu Preda, director al publicaţiei, în prima pagină. Cel mai probabil, "contabilul" este Dan Matiescu, directorul Editurii Intact.

Săptămânalul este editat de Intelligence Business Media, companie deţinută de Ana Zăvoianu (40%), Radu Preda (30%), Edward Pastia (20%), Carmen Dogaru (10%), potrivit datelor de la Oficiul Comerţului.

Publicaţia Finanţiştii, descrisă ca „săptămânal financiar, economic şi de business", apare în fiecare luni, are 24 de pagini şi costă patru lei. Din numărul total de pagini, patru sunt acoperite integral de reclamă, în timp ce alte trei au reclamă doar pe jumătate.
O nouă publicaţie economică pe tarabe

Intact Media Group anunță că-și integrează departamentele de vânzări, trafic și cercetare în compania Antena Group, de la 1 ianuarie 2012, moment în care conducerea echipei de vânzări va fi preluată de Cristian Mucichescu, fost managing director al agenției OMD, scrie HotNews. Antena Group este compania-umbrelă pentru posturile Antena 1, Antena 2, Euforia Lifestyle TV și GSP TV. Mutarea lui Mucichescu la Intact a fost anunțată în exlcusivitate de paginademedia.ro în urmă cu două săptămâni, aici.

IAB România anunță că organizațiile din industria publicității online din Europa și organismele de auto-reglementare în domeniu s-au întâlnit la finalul săptămânii trecute pentru a finaliza lansarea Alianței Europene de Advertising Digital (EADA - European Digital Advertising Alliance).

Aceasta va administra un sistem de auto-reglementare pentru publicitatea targetată comportamental, ce oferă utilizatorilor online transparență și control asupra publicității de acest fel. Transparența va fi asigurată de o pictogramă universal recunoscută, "AdChoices" ("Opțiuni"), ce va apărea atunci când sunt colectate date în scopul livrării publicității targetate comportamental de către terțe părți. Vezi detalii aici.
Pe scurt: Reorganizare în publicitatea Antena Group. Alianță pentru auto-reglementare în online

Când vine vorba de producția de spoturi publicitare, România riscă să piardă avantajul rentabilității în față unor țări precum Bulgaria, Albania, Serbia sau Ungaria, unde se pot filma reclame cu bugete mai mici.

Cu toate acestea, publicitarii români își păstrează competitivitatea la acest capitol, față de bugetele necesare pentru producție în țări precum Italia, Franța sau Germania, scrie DailyBusiness.ro.

Acest lucru face ca 7 din 10 reclame audiovizuale care rulează pe piață să fie realizate în prezent în România, în timp ce 3 din 10 reprezintă adaptări ale spoturilor deja existente în alte state.

Cătălin Rusu, creative director și managing partner al agenției Rusu + Bortun Brand Growers, parte a grupului MilleniumPeople, a declarat pentru DailyBusiness.ro că piața producției de spoturi publicitare a crescut cu 10-15% în 2011 față de 2010.
În ceea ce privește tendințele pentru 2012, Mona-Lisa Caravaniez, managing director Ogilvy&Mather, este de părere că anul viitor numărul de reclame produse în România va rămâne la același nivel cu 2011, dar este posibil să crească numărul proiectelor românești exportate.
3 din 10 reclame sunt "importate". Cât de rentabilă mai e România pentru producția de spoturi

Doar anul acesta, Turcia a atras peste 60 de milioane de dolari din exportul de seriale TV, o industrie ce extinde influența culturală a acestei țări în Balcani și în țările arabe, scrie HotNews, care citează Hurriyet Daily News.

Exportul de telenovele - declarat de revista Time drept "secretul premierului turc Recep Tayyip Erdogan" - susține "puterea soft" a Turciei, în condițiile în care circa 100 de seriale au fost urmărite, în 2011, în peste 20 de țări, scrie sursă citată.

Aceasta arată că titluri precum "Secolul magnific" sau "Iubire ascunsă" doboară recorduri de audiență în țările din Orientul Mijlociu și Africa de Nord. Pe lângă banii atrași de pe aceste piețe, Turcia promovează, prin intermediul telenovelelor, un stil de viață pe care mulți telespectatori și-l însușesc.
Telenovelele - instrument prin care Turcia își întărește "puterea soft" în Balcani și Orientul Mijlociu

Veniturile din sport la nivel global vor crește de la 118 miliarde în acest an la145,3 miliarde de dolari în 2015, ca urmare a redresării economice, a revenirii publicității televizate, migrarea continuă a sporturilor către sistemul payTV, precum și a reluării de către companiile auto și a celor din sectorul financiar a sponsorizărilor sportive, arată un studiu realizat de compania de consultanță PwC și citat de Wall-Street.ro.http://www.paginademedia.ro/wp-admin/post-new.php

America de Nord va rămâne cea mai mare piață sportivă din lume în următorii patru ani, urmată de regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa), apoi de piață asiatică. În schimb, America Latină va rămâne cea mai mică piață sportivă.

Drepturile de difuzare reprezintă a treia categorie de venituri pentru industria sportului și generează 24,1% din încasările globale, fiind totodată al doilea cel mai rapid segment de piață cu o rată medie anuală de creștere de 3,8%. Veniturile din drepturile de difuzare vor crește de la 29,2 miliarde de dolari în 2010 la 35,2 miliarde în 2015.
Câți bani vor fi câștigați din sport până în 2015

Sursa foto: Adevărul

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Pai care FINANTISTUL, ca am asa: Finantistul nou, Finantistul vechi, Finantistul trist, Finatistul vesel, Finantistul gros, Finantistul subtire, Finantistul cacaniu, Finantistul prazuliu, Finantistul triunghiular, Finantistul rectiliniu... mai da-i in spuma mea cu Finantistul lor.

    Un an jumate, adica pina la alegeri.
    Daca 2012 nu era an electoral, deci cu potential pentru presa, nu-i prindea Craciunul pe piata.

    Nici asa nu e sigur.

Trimite un comentariu