Skip to main content

16 decembrie: Românii au talent, cea mai populară emisiune TV pe Google

 

"Românii au talent" a fost cea mai populară emisiune TV pe Google, în România, în 2011, show-ul de la Pro TV conducând şi topul celor mai populare căutări din toate domeniile, în ultimele 12 luni, notează Mediafax şi Adevărul.

Publicitate

Emisiunea "Românii au talent", al cărui al doilea sezon va fi difuzat în primăvară la Pro TV, s-a situat pe primul loc în topul celor mai populare căutări pe Google, din toate domeniile.

În acest clasament, Românii au talent este urmată de: "fb", "iPhone 5", "yahoo mail sign", "Angry Birds", "bacalaureat 2011", "X Factor", "pe teava.ro", "990", "Culoarea fericirii".

După ce anul acesta B.V. McCann Erickson a devenit prima agenție românească care a câștigat marele premiu la festivalul de publicitate de la Cannes, Bogdan Enoiu, directorul general al grupului McCann Erickson România, spune că din punct de vedere creativ nu poate avea un an mai bun și că și-ar dori să repete reușitele din 2011.

"Am luat tot ce înseamnă premii internaționale începând cu Cannes și terminând cu Portoroz, Eurobest și Effie în Romania”, a declarat pentru Wall-Street.ro Bogdan Enoiu.

Ca business, Bogdan Enoiu estimează o majorare a afacerilor grupului cu circa 5-7% față de 2010, când a înregistrat o cifră de afaceri de 50,5 milioane de euro. El a adăugat că încă nu poate spune care va fi profitul net, dar că speră să fie o creștere și în privință acestui indicator. În 2010, cele patru agenții ale grupului au avut un profit net de aproape două milioane de euro.
Bogdan Enoiu: 2011, cel mai bun an din punct de vedere creativ

Există un indicator de audienţă, Time Band Index, care arată cât de performant este un program TV sau dacă trebuie scos din grilă.

În general, dacă raportul dintre share-ul de audienţă al programului şi share-ul mediu al staţiei (TB Index) are o valoare de peste 100, atunci se poate spune că programul este performant şi ridică audienţa staţiei, scrie Forbes.

Metaforic vorbind, emisiunea este o locomotivă pentru grila de programe. Pentru programul „O dată-viaţă”, de la TVR1, TB Index este de 203,3, şi ridică audienţa staţiei, în ziua în care e difuzat, cu 103,3%.
Toate emisiunile de divertisment analizate de „Forbes România” au valori ale TB Index mai mari de 100.

  • Audienţa programului „Cronica Cârcotaşilor” este cu 57,5% mai mare decât audienţa medie a postului Prima TV.
  • Schimb de mame” (Prima TV) are un index de 147,6%, adică o audienţă mai mare cu 47,6%.
  • Acces direct” (Antena 1) reuşeşte să atingă un index de 138,1, audienţa sa fiind cu 38,1% mai mare decât media zilnică a staţiei.
  • Telejurnalul de la ora 20 de pe TVR 1 are un TB Index de 140,5, adică audienţa sa este cu 40,5% mai mare decât cea a canalului.
  • Programul „Ştirile Pro TV“ – ora 19 are un index de 161,7, cu 61,7% este mai mare decât audienţa medie a postului.

Puterea neştiută a emisiunilor TV

ProTV va difuza în această seară semifinala show-ului “Vocea României”, unde se vor întrece cei opt elevi antrenaţi de Smiley, Marius Moga, Horia Brenciu şi Loredana, scrie DailyBusiness.ro.

Regulamentul şi desfăşurarea concursului diferă în această etapă, astfel că vineri va fi seara cântecelor româneşti. Potrivit organizatorilor, fiecare concurent va cânta o melodie românească, dar şi una din repertoriul internaţional, astfel că interpreţii vor avea la dispoziţie două cântece pentru a convinge telespectatorii că merită să meargă mai departe spre marele titlu.

Finalistul din fiecare echipă va fi ales atât de public, cât şi de antrenor, iar în urma voturilor, cei doi concurenţi din fiecare echipă vor avea un anumit număr de procente.
“Vocea României”, în semifinală

Mai mulţi jurnalişti ungari au intrat în greva foamei pentru a atrage atenţia asupra situaţiei dificile a presei publice, la un an după intrarea în vigoare a legii controversate privind presa, calificată ca "liberticidă" de detractorii săi, notează Mediafax.

"Vom rămâne aici cât timp lucrurile nu se vor schimba, cât timp responsabilii nu îşi vor părăsi posturile, chiar dacă în schimb unul dintre noi riscă ... spitalul", a declarat Balazs Nagy Navarro, un reprezentant al sindicatului personalului din televiziune.
Jurnalişti ungari, în greva foamei la un an de la implementarea legii presei

Rotativele France Soir au scos de sub tipar miercuri seară, după aproape 67 de ani, o ultimă ediţie a cotidianului care a trecut de la statutul de cel mai citit ziar francez la cel de primă victima a erei mediatice digitale.

Ediţia ieşită miercuri de sub tipar la iniţiativa sindicaliştilor, care refuză să vadă ziarul murind, nu este totuşi ultimul număr, conducerea publicaţiei anunţând că nu o va pune în distribuţie, scrie Adevărul, care citează AFP.

Miliardarul rus Aleksandr Pugaciov, proprietarul publicaţiei, anunţase în luna octombrie încetarea apariţiei ediţiei tipărite la 15 decembrie şi suprimarea a 89 de locuri de muncă din 127.

Ultimele săptămâni ale cotidianului au fost marcate de manifestaţii şi acţiuni sindicale, care au încercat, fără succes, să îl determine pe proprietarul rus să îşi schimbe decizia.
„France Soir“ renunţă la print după aproape 67 de ani

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu