Skip to main content

19 decembrie: Valentin Stan atac la Dan Voiculescu, pe Antena3: "Nu Băsescu confundă, matale confunzi rău de tot". Final cu "Fuck you"

 

Analistul politic Valentin Stan a făcut o serie de declaraţii sarcastice la adresa lui Dan Voiculescu, fondatul trustului Intact, în emisiunea pe care Stan o realizează la postul de ştiri Antena 3, notează B1TV Adevărul, HotNews.ro şi Evz.ro.

Publicitate

Stan a ironizat declaraţiile lui Voiculescu dintr-o ediţie a emisiunii Sinteza Zilei, în care fostul preşedinte al Partidului Conservator critica decizia lui Traian Băsescu de a angaja România să contribuie cu bani în cadrul acordului decis recent de liderii europeni.

La minutul 12,35 al emisiunii Conexiuni, care poate fi urmărită aici, Valentin Stan, cunoscut mai degrabă pentru pozițiile foarte critice la adresa puterii, regizează un fals dialog cu Dan Voiculescu.

Stan a comentat afirmaţiile lui Voiculescu pe măsură ce, pe plasma din platou, erau derulate declaraţiile politicianului din emisiunea Sinteza Zilei.

Iată mai jos o parte din dialog, potrivit B1 TV.

  • Voiculescu: El nu are voie să angajeze România într-un astfel de proces
  • Stan: Dom' Voiculescu, mă doare măseaua
  • Voiculescu: El confundă şi crede că toţi românii sunt proşti
  • Stan: Nu el confunda, matale confunzi rău de tot, prietene
  • Voiculescu: Şi spune, a reprezenta pe cineva sau a angaja răspunderea pentru cineva e tot aia
  • Stan: Tot aia, da, nasol, naşpa
  • Voiculescu: Şi e o diferenţă de la cer la pământ
  • Stan: Da, dar tre' să te urci de jos în sus, că aşa e la urcare, când e pleonasmul, de jos în sus te urci

"Vă mulţumim şi vă zicem la revedere, because nu se ştie dacă ne mai vedem”, a încheiat Valentin Stan, emisiunea, nu înainte de  a pune melodia lui Lily Allen intitulată "Fuck You".

Senatorul PSD Olguţa Vasilescu scrie, pe blogul personal, că TVR a ajuns la datorii de 100 milioane de euro, motiv pentru care va sesiza, astăzi, Curtea de Conturi, relatează Mediafax.

"TVR a ajuns la datorii de 100 milioane de euro! Cât TAROM şi Poşta Română la un loc! (...) Vă reamintesc că, săpămâna trecută, acelaşi domn Lăzescu nu a fost în stare să-mi răspundă la niciuna din întrebările puse în Comisiile parlamentare de Cultură despre angajări în plină criză, salarii de mii de euro pentru directori şi consilierii lor, contracte paguboase, emisiuni de zeci de mii de euro cu rating zero!", notează Vasilescu pe blog.

Olguţa Vasilescu ataşează la această postare o stenogramă a şedinţei Consiliului de Administraţie din 29 noiembrie 2011, stenogramă publicată şi de "Jurnalul Naţional".
"Prima costatare este că plecăm de la următoarea situaţie: avem o povară, o datorie istorică de circa o sută de milioane de euro, aproximativ, acum cu euro care mai variază, dar suntem în zona asta", a spus Lăzescu, potrivit sursei citate.
Olguţa Vasilescu: TVR a ajuns la datorii de 100 milioane euro. Voi sesiza Curtea de Conturi

Directoarea Departamentului Emisunilor Informative (DEI) din TVR, Rodica Culcer, şi-ar putea anunţa, azi, oficial demisia din televiziunea publică, susţin surse din această instituţie, scrie Evenimentul zilei. Retragerea ei ar putea fi urmarea unei dispute cu preşedintele televiziunii, Alexandru Lăzescu. Culcer era numită interimar la conducerea ştirilor din televiziunea română, iar în aceste zile se desfăşura concursul pentru titularizarea viitorului director.

Potrivit unor surse din TVR, contracandidatul lui Culcer pentru postul de şef al ştirilor - cea mai importantă funcţie din televiziunea publică, după cea a preşedintelui, care este şi directorul general - ar fi Cezar Ion, director al direcţiei editoriale.
Rodica Culcer ar putea demisiona din TVR - Media

România se numără printre țările europene unde libertatea presei este în declin, potrivit raportului "Democracy Index 2011", dat publicității de Economist Intelligence Unit, citat de HotNews. Raportul afirmă că 40 de țări din întreaga lume înregistrează o deteriorare a libertății presei începând din 2008, iar printre acestea se număra 11 țări europene, inclusiv România.

Potrivit documentului, toate regiunile lumii sunt afectate, într-o mai mică sau mai mare măsură, de un declin al libertății presei în ultimii ani. Efectele s-au făcut simțite îndeosebi în media electronice, aflate adesea fie sub controlul statului, fie sub influența considerabilă a statului, însă libertatea de exprimare este încălcată și în presa scrisă și, mai nou, în media online.
Libertatea presei este în declin în România și alte 10 țări europene - raportul Democracy Index 2011 al EIU

Arhivele ediţiei americane a revistei Vogue, ce conţin toate numerele apărute începând din 1892 şi până în prezent, au fost scanate digital, pagină cu pagină, şi postate apoi pe internet, pe un site cu plată, unde pot fi consultate contra unuei sume destul de importante, informează Mediafax, care citează nytimes.com.

După Valentino, care a lansat un muzeu virtual pentru a-şi expune arhivele, a venit rândul celebrei reviste Vogue US să facă istorie pe piaţa digitală. În 2011, arhivele online au înlocuit versiunile tipărite, iar casele de modă nu ezită să lanseze site-uri pe internet pentru a-şi expune creaţiile.
Arhivele ediţiei americane a revistei Vogue, postate pe internet - VIDEO

Editorii si directorii agentiei americane Associated Press au desemnat, prin vot, uciderea liderului al-Qaeda Osama Bin Laden in Pakistan, in luna mai, stirea anului 2011. Aceasta este urmata in clasament de catastrofa din Japonia, declasansata de cutremurul din 11 martie, si de "primavara araba", scrie HotNews.ro.
Associated Press: Asasinarea lui Osama Bin Laden, stirea anului 2011

Postul de televiziune britanic BBC este acuzat că "falsifică" în mod regulat documentarele care prezintă viața în sălbăticie prin utilizarea unor efecte create în studio, printre care realizarea unor decoruri false și folosirea unor animale domesticite pentru a ilustra animalele sălbatice, scrie DailyBusiness.ro, care citează The Telegraph.

O investigație intreprinsă de Sunday Telegraph arată faptul că telespectatorilor le sunt arătate de multe ori animale sălbatice, care de fapt sunt ținute în captivitate.

De asemenea, compania este acuzată că nu precizează în timpul emisiunii sau la finalul acesteia care dintre scene au fost filmate de fapt în studio și nu în natură.
Controversa privind imaginile false a apărut după ce săptămâna trecută s-a descoperit că un urs polar filmat teoretic în sălbăticie, în cadrul programului Frozen Planet, este de fapt un urs de la o grădină zoologică din Olanda.
BBC, acuzat că "falsifică" în mod regulat documentarele despre viața în sălbăticie

ITV, Facebook şi Google+ au depăşit titluri ca „The Guardian“ sau BBC în topul celor mai importante branduri media în anul 2011 realizat de Brandrepublic, una dintre principalele surse de informaţii pentru specialiştii din comunicare şi marketing din Marea Britanie, şi citat de Adevărul.

Topul scoate în evidenţă faptul că site-urile new-media, la care conţinutul este creat de către utilizatori, le surclasează pe cele clasice, unde conţinutul este creat de către redactori specializaţi. Platformele de socializare câştigă tot mai mult teren, ajungând să domine clasamentul general media.

Pe prima poziţie în clasament se află ITV, cel mai mare post de televiziune din Marea Britanie. A fost creat în 1955 ca alternativă la BBC şi este cea mai veche televiziune comercială din Regatul Unit. Pe locul al doilea în clasament se află Facebook, într-o continuă dezvoltare, care doar în România înregistrează 4,1 milioane de utilizatori.
Cele mai căutate site-uri new-media din 2011

Agenţiile de presă au fost acuzate că au instalat camere video îndreptate spre casa lui Nelson Mandela ca să fie pregătite să relateze moartea fostului preşedinte sud-african, informează „The Guardian“, citat de Adevărul.

Madiba este spionat“, era titlul de pe prima pagină a numărul de joi al ziarului „Times of South Africa“. Publicaţia redeschide subiectul taboo al agenţiilor de presă care, de ani de zile, au instalat camere pentru a supraveghea casa lui Nelson Mandela, pentru a fi pregătite în momentul morţii primului preşedinte ales liber de cetăţenii Africii de Sud.
Casa lui Mandela, supravegheată de camerele televiziunilor care îi aşteaptă moartea

Sursa foto: Adevărul

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • asta spun doar cei care cred ca un fost securist poate fi considerat vreodata gentleman

    si nu raspunsul lui Voiculescu conteaza ci esenta: Voiculescu nu a avut dreptate
  • Am afirmat ca nu sunt profesionisti pentru ca ceea ce se face la A3 nu este jurnalism. Suetele din fiecare seara (in special cele moderate de Gadea, dar si de Dana Grecu - altfel, o fata isteata) nu au a face cu jurnalismul, ci cu discutiile la o cafea, intre prieteni. Sustin libertatea presei si criticarea Puterii. Dar un talk show la TV trebuie sa documenteze si sa demonstreze greselile guvernantilor, nu doar sa le afirme. Asta ar fi diferenta intre jurnalism si discutiile mele cu prietenii. Dar astfel de emisiuni sunt mai dificile, cer munca de documentare, abilitate de moderare etc. Ceva in genul emisiunii "Ora de foc" de la Realitatea TV (cu O. Stancu si A. Ursu)... Mai trebuie relevat ceva: exista un public captiv, care prefera sa i se livreze "concluzii", "sentinte", nu informatii pe care sa le digere si sa le analizeze singur. Asta este publicul A3, format in perioada Cristoiu-Gadea (- Octavian Paler). De aceea audienta a ramas aproape constanta.
  • Aproape toate comentariile referitoare la emisiunea Conexiuni sunt făcute de oameni mediocri ce nu au urmărit subiectul și care sunt total ignoranți. Inchideți gura, amărâților, nu știți nimic și politizați / partizanați totul. Poftim, o critică în stil Valentin Stan pentru voi, "bre nemțenilor, nu aveți boii acasă și cu intelectul mai puțin, mergeți la coada de fasole și apoi dansați pentru voi".
  • Stan are probleme psihice. Din pacate! Ar tb sa mearga la un control. Nici studentii lui nu-l suporta. Tb sa recunosc ca Voiculescu i-a dat un raspuns de genteleman
  • Dar eu nu cred deloc ca cei de la Intact sunt cine stie ce profesionisti. Cu vreo cateva exceptii, aduse recent de pe la alte trusturi: Stancu, Ursu, Dumitrescu...
  • Numai episodul Stan-Voiculescu vad ca se tot comenteaza. Toata regia reprezinta o tradare, din nu se stie sigur ce motive. E clar ca omul n-a putut sa-si tina in frau tulburarile.
  • ma intreb si eu: cu ce sunt mai breji cei ce presteaza la Intact fata de cei de la TVR ? Trecand peste problema taxei (care ne enerveaza pe noi cei ce, de douazeci de ani, ne calcam in picioare pentru o sarma gratis), problema e cam tanda pe manda: fiecare cu patronul lui, fiecare recita dupa dictarea specifica. Pe sticla fiecare are enervantii lui (vezi Lupea versus Grecu, cu trimitere la caracterizarea antologica a dnei Hossu, si...era sa uit,Gadea acest Turturica al trustului Intact), iar in spatele sticlei, ambele detin o masa de truditori anonimi talentati, prost platititi si redusi la tacere de un management clientelar. Emisiunile ambelor "trusturi" au fost premiate la diverse manifestari de profil si, da, Intact are un marketing mai bun ca cei din TVR (ei nu au marketing, o au pe Anca Gheorghe-dar asta e alta poveste)si isi promoveaza succesul agresiv. Si nu in ultimul rand, asa cum spunea Nichita Stanescu "Romania e o tara mica, de aceea toata lumea se...cu toata lumea", numarati voi cati profesionisti ai antenelor au trecut mai intai pe la TVR sau PROTV.
  • daca stan avea ceva de spus impotriva lui voikulescu putea sa o faca cu argumente. el a facut un fel de circ in studio asa cum facea si cu basescu. probabil a schimbat barca
  • Valentin Stan a mai sarit si la gatul Gabrielei Firea (Pandele) cand ea era pe cai f. mari in antene pentru ca s-a afisat cu sotul primar ca sa faca donatii sinistratilor de la inundatii. Si nu pot sa spun ca Stan nu avea dreptate.
    Dar nu mi se pare ca apatit ceva.
  • Asta n-a facut decat sa demonstreze ca opozitia si marele dom' Profesor sunt varza cu carne. Poate cineva sa spuna ca Stan n-a avut dreptate? El n-avea interesul sa dea in ei, ca era focusat pe Basescu. Acum cred ca vroia sa-i scoata emisiunea din cauza de criza si rating si atunci s-a gandit s-o faca cu "style" ca George din Seinfeld :D Ca si-asa nu prea mai era invitat pe la Gadea. Deci Valentin e pentru noi un fel de Cristoiu 2 :D Sa nu va mirati daca se sparge gashca din antene. Bineinteles ca tot Basescu va fi de vina, serviciile si filajul la buda a analistilor.

Trimite un comentariu