Skip to main content

21 decembrie: Dan Voiculescu, despre Valentin Stan: Traversează o criză de identitate. Să se mai caute

 

Dan Voiculescu a scris pe blogul săuValentin Stan a organizat un spectacol strident în speranţa unui dram de atenţie.

Publicitate

Disputa pornită de Valentin Stan vineri seara, când l-a criticat pe Dan Voiculescu în emisiunea „Conexiuni", continuă. Voiculescu i-a răspuns lui Valentin Stan pe blogul personal, acuzându-l că trece printr-o criză de identitate, notează Adevărul şi HotNews.ro.

"Tensionat de realizările colegilor săi, un realizator de la Antena 3, un domn care traversează, se pare, o criză de identitate, a căutat cu disperare un subiect care să îi asigure o performanță relevantă. Fără să mai stea pe gânduri, domnul în cauză a organizat un spectacol strident, într-o seară de vineri, către miezul nopții, moment în care, susțin specialiștii, persoanele părăsite (de încredere și inspirație) sunt capabile de orice exces în speranța unui dram de atenție.

Astfel, în singurătatea-i nocturnă, realizatorul a încercat să-și dea lovitura. A uitat de public și s-a căutat pe sine.

Să se mai caute", a scris liderul conservator pe blog.
Dan Voiculescu, despre Valentin Stan: Traversează o criză de identitate. Să se mai caute

Compania de amenajări interioare Omifa cere insolvența trustului Adevărul Holding, aparținând omului de afaceri Dinu Patriciu, scrie DailyBusiness.ro.

Mihai Olaru, administrator al companiei Omifa, a declarat pentru DailyBusiness.ro că firma pe care o reprezintă are de recuperat de la Adevărul Holding o datorie de 60.000 de euro.

În replică, Simona David, director corporate affairs la Adevărul Holding, susține că "în prezent, păstrăm o comunicare continuă cu toți furnizorii noștri, încercând ca, atunci când apăr astfel de situații, să găsim împreună cu ei cea mai bună cale de a le rezolva”.

Aceasta a mai spus că Adevărul Holding dispune de suficiente resurse pentru a-și desfășura activitatea.
Creanța datează de mai bine de un an și jumătate și provine dintr-un contract de livrare și montare de pereți din sticlă pentru redacția ziarului Adevărul, din Pipera.
Adevărul și-a amenajat redacția pe datorie. Omifa cere insolvența trustului

OTV a continuat să fie "campionul" greşelilor de folosire a limbii române în emisiunile pe care le-a difuzat în perioada 1-31 octombrie, însă tendinţa generală a fost de scădere a acestor erori în cazul celorlalte televiziuni, potrivit unui raport realizat de institutul de lingvistică "Iorgu Iordan - Al. Rosetti" , la cererea CNA, relatează Mediafax şi Adevărul.

"Din punct de vedere statistic cifrele arată mai bine. Dacă la primele monitorizări din 2007-2008 se înregistrau frecvent peste o sută de greşeli pe post, iată că astăzi avem între 20 şi 30 de greşeli înregistrate într-o lună la nivelul unui post, cu excepţia OTV", a spus Răsvan Popescu, preşedinte CNA.
Iată o ierarhie a greşelilor „memorabile” din luna octombrie ar putea fi, potrivit Institutului:

  • 1. Amalgamarea involuntar comică a unor expresii (a avea ceva pe creier şi a avea conştiinţa încărcată): „probabil fiecare dintre şoferii care conduc pe DN 1 sau pe şoselele din ţară are pe creier o conştiinţă încărcată” (Realitatea TV, 22.X) – corect: are o conştiinţă încărcată;
  • 2. Crearea unui substantiv feminin „acordat” – unicată: „dragostea de mamă care este unicată” (OTV, 5.X) – corect: dragostea de mamă care este unicat.
  • 3. Utilizarea improprie a prepoziţiei, într-o construcţie care pare să se extindă în jargonul jurnaliştilor de televiziune: „profităm că aţi intrat în telefon” (OTV, 24.X) – corect: profităm că sunteţi la telefon;

Greşelile de folosire a limbii române abundă la OTV, însă sunt în scădere la celelalte televiziuni

Fostul şef de stat Ion Iliescu a declarat, ieri, că unele publicaţii, precum "Adevărul", "România Liberă" şi "Evenimentul Zilei" îşi permit să ducă o campanie negativă, de contestare a Revoluţiei şi de denigrare şi calomniere a celor care şi-au asumat atunci şi riscuri şi răspunderi, scrie Mediafax.

"Trebuie să constat cu tristeţe şi cu indignare că unii, inclusiv unele publicaţii ca «Adevărul», «România Liberă» şi «Evenimentul Zilei», îşi permit o veritabilă campanie negativă, de contestare a Revoluţiei, de denigrare şi calomniere a celor care şi-au asumat atunci şi riscuri şi răspunderi", a spus Iliescu.
El a precizat că se vehiculează din nou tot felul de "aberaţii şi false dileme" legate de "revoluţia" sau "lovitura de stat" din 1989.
Iliescu: "Adevărul", "România Liberă" şi "Evenimentul Zilei" duc campanie de contestare a Revoluţiei

SRTV datorează 100 de milioane de euro după ce, în 2011, a redus o mare parte din pierderile ultimilor ani, scrie Evenimentul Zilei.
Datoriile televiziunii publice, care au ajuns la impresionanta sumă de 100 de milioane de euro şi despre care se discută aprins în aceste zile, nu au apărut din senin în mandatul lui Alexandru Lăzescu.
După cum atrage atenţia preşedintele-director general al Televiziunii Române, Alexandru Lăzescu, Societatea Română de Televiziune (SRTv) a încheiat anul 2010 cu un deficit de peste 161,9 milioane de lei.
Televiziunea Română adună datorii de şase ani

La o lună după ce McCann Erickson și Kandia Dulce au început campania „Românii sunt deştepţi” pentru batonul de ciocolată Rom Autentic, sugestiile negative generate automat de motorul de căutare Google au fost schimbate la introducerea în bara de căutare a sintagmei „romanii sunt”, scrie Wall-Street.ro.

Practic, dacă în urmă cu câteva zile în momentul în care căutați pe Google sintagma "românii sunt" vă apăreau informații de genul "păduchioși", "leneși" sau "hoți", în prezent primele cinci cuvinte generate de motorul de căutare sunt: destepți, educați, frumoși, păduchioși și inteligenți.
România devine astfel prima țară din lume care își schimbă imaginea pe internet.
Ciocolata Rom schimbă imaginea României pe internet la o lună de la lansarea campaniei „Romanii sunt destepti”

În mediul online, spre deosebire de cel offline, oamenii generează într-o măsură mai mare word of mouth (WOM) negativ decât pozitiv, folosind în principal messengerul, urmat la mare distanță de e-mail, forumuri și rețelele de socializare, potrivit unei cercetări de marketing realizată de GfK România și citată de DailyBusiness.ro.

În mediul offline românii generează mai mult WOM pozitiv decât negativ.

Recomandările venite din partea prietenilor, rudelor sau colegilor influențează în mare sau foarte mare măsură decizia de cumpărare a peste 50% dintre români pentru cel puțin una dintre cele 10 categorii de produse sau servicii analizate.

Intenția de cumpărare este influențată de WOM într-o măsură mai mare pentru serviciile de sănătate și produsele electronice, computere și tehnologie (TV, calculator personal, telefon mobil, apărat foto, etc) și într-o mai mică măsură pentru produse/serviciile de economisire sau investiții.
Messengerul, emailul și forumurile, principalele medii de transmitere online a word of mouth

Elena Udrea îşi ia foarte în serios funcţia de ministru al Turismului. După ce s-a dus până la Londra, la mijlocul lunii noiembrie, pentru a se întâlni cu prinţul Charles, Udrea apelează acum la o aplicaţie pe Facebook pentru a face reclamă României, scrie Adevărul.

Ministrul Dezvoltării Regionale şi Turismului, Elena Udrea, îi invită pe cititorii blogului său să arate lumii "ce frumoasă e România şi de sărbători", respectiv să acceseze pagina sa de Facebook şi să folosească o aplicaţie prin care pot trimite felicitări cu imagini din România.
“Putem să contribuim împreună la promovarea unor locuri superbe unde Crăciunul şi Anul Nou pot fi momente cu totul şi cu totul speciale", scrie Udrea pe blogul său.
Udrea şi-a îmbunătăţit tacticile de promovare a României de sărbători: a apelat la Facebookâ

Wall-Street.ro. De ani de zile ne chinuim să contruim un brand al României, cheltuim banii pe studii despre cum este percepută România sau pe diferite campanii publicitare. Wall-Street.ro vă prezintă cum ar realiza creativii agenției de publicitate Lowe&Partners o campanie pentru imaginea României.

Iată un exemplu: Romainna
În doar doi ani și jumătate de când s-a lansat, Inna a devenit un adevărat star internațional și un mijloc foarte important de promovare a României în străinătate.

Tânăra de 25 de ani a devenit cunoscută datorită internetului, iar profilul ei este pagina românească cu cei mai mulți fani pe Facebook. Contul Innei este urmărit de 3,5 milioane de persoane din România, dar și din străinătate.
Idei pentru Elena Udrea: Cum ar promova creativii de la Lowe imaginea României

TVR susţine că atacurile la adresa Televiziunii publice, în prag de an electoral, sunt pur politice, precizând totodată că salută iniţiativa privind controlul organelor abilitate asupra modului de administrare a resurselor financiare ale instituţiei, scrie Mediafax, care citează un comunicat de presă.

Potrivit comunicatului, în ultimele zile, diverse publicaţii, televiziuni private, dar şi politicieni au adus o serie de "atacuri" la adresa TVR.
În ceea ce priveşte pierderile cumulate de TVR, în comunicat se precizează că, încă de la preluarea mandatului de management, actuala conducere nu a ascuns situaţia financiară a TVR, ci Alexandru Lăzescu, preşedinte şi director general al TVR, a făcut-o publică de la prima întâlnire cu presa, în septembrie 2010.
TVR: Atacurile la adresa Televiziunii Române, în prag de an electoral, sunt pur politice

Sursa foto: Adevărul

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • mogulu' mai bine ar studia un pic politica de programe a trustului pe care il conduce din umbra. in conditiile in care daniela crudu e imaginea neoficiala a antenelor, cam greu sa ai credibilitate
  • E... cum sa se supere Felix pe angajatii lui, e ceva ce probabil se vroia la misto, atat il duce capu' pe patron. El numara acu' milioanele produse de A3 pe parcursul anului, cum sa nu-i iubeasca.

Trimite un comentariu