Skip to main content

22 decembrie: Teo îşi pregăteşte revenirea pe sticlă. Audienţele ziarelor au scăzut considerabil

 

Teo Trandafir a spus într-o emisiune de pe Acasă TV că vrea să revină în televiziune, din 2012, scrie Realitatea.net.

Publicitate

Vedeta a declarat, la "Poveştiri adevărate", că „Televiziunea este singurul lucru pe care îl pot face bine, chiar dacă nu am talent. Pentru 2012, îmi doresc să mă întorc acasă", dar a refuzat să dea detalii despre "acasă".
Teo Trandafir revine la PRO TV?

Continutul in presa din Romania are de suferit, in prezent, "din cauza coruptiei si a lipsei de discernamant pe piata de publicitate". "Clientii si agentiile de publicitate penalizeaza, in multe cazuri, producerea de valoare si de continut in presa". Iar "in curand vor avea exact ceea ce (agentiile si clientii - n.r.) si-au facut cu mainile lor - vor fi injurati, vor fi atacati de competitie prin materiale nemarcate, vor fi santajati", scrie HotNews.ro.Declaratiile au fost facute la o discutie cu jurnalistii organizata, marti, la Biroul Roman de Audit al Tirajelor, cu participarea reprezentantilor unora dintre editorii de presa scrisa si online, membri BRAT. Afirmatiile, extrem de dure la adresa industriei de publicitate, nu au fost asumate oficial de autorii lor, discutia fiind purtata dupa regula Chatam House (folosesti ce auzi, dar nu atribui informatia si nu dezvalui identitatea vorbitorilor - n.red).

Discutiile au pornit de la o prezentare a BRAT referitoare la noua metodologie a Studiului National de Audienta (SNA) in presa scrisa.
Acuzaţii în cadrul unor discuţii BRAT: Corupţia şi lipsa de discernământ din industria de publicitate afectează grav conţinutul în presă

Cele mai multe ziare au înregistrat anul acesta o scădere a numărului de cititori, scădere mai abruptă în cazul ziarelor generaliste, potrivit unor date prezentate de Biroul Roman de Audit al Tirajelor, notează Hotnews.

Reprezentanţi ai BRAT au descris, în cadrul unei întâlniri cu presa, noul mod de desfăşurare a Studiului Naţional de Audienţă (SNA) în presa scrisa, desfăşurat începând cu luna mai a.c. şi ale cărui rezultate urmează să fie anunţate în februarie 2012.

Studiul actual este realizat în teren, pentru BRAT, de Metromedia si GfK (participare egala).

Printre diferenţele notabile de metodologie şi eşantionare:

  • esantionul este "un pic mai restrans", dar acopera, in prezent, si categoria de varsta 65-74 de ani (pana acum, erau vizate doar persoanele cu varste intre 14-64 de ani);
  • in chestionarul online se insista ca participantii sa se refere doar la editiile tiparite ale publicatiilor (nu si la cele online sau la emisiunile TV cu acelasi nume);

Urmatorul val SNA: Audientele ziarelor au scazut considerabil in 2011

B1 TV a depăşit marţi seara producţiile Realitatea TV şi ştirile de la miezul nopţii de la Antena 3, scrie Adevărul.

Ediţia de marţi seară a emisiunii „Lumea lui Banciu” a înregistrat, pe targetul All Urban, un rating mediu de 1.0% şi o cotă medie de piaţă de 3.7%, în timp ce Realitatea TV obţinea, pe acelaşi interval orar (23.00 – 23.54) cu un jurnal de ştiri, o medie de rating de doar 0.7% şi un share de 2.6 %, potrivit unui comunicat B1 TV, citat de Adevărul.

Pe segmentul de public comercial 18 – 49 de ani, emisiunea pamflet realizată de Radu Banciu a avut o cotă de piaţă de 2.9% şi s-a clasat, de asemenea, peste Realitatea TV, care a obţinut 0.7 %.
B1 TV a mai dat o lovitură în meciul audienţelor

Reprezentanţii Intact Media Group au finalizat miercuri licitaţia organizată luni pentru vânzarea a 10% din spaţiul publicitar al staţiilor TV ale Intact Media Group, preţurile de tranzacţionare ale pachetelor vândute fiind la un nivel cu până la 15% peste valorile de începere a licitaţiei, scrie DailyBusiness.ro.

Intact Media Auction a avut loc pe 19 decembrie şi a constat în licitarea a 10% din spaţiul publicitar al staţiilor TV din portofoliul grupului, pe un target consolidat de 15-54. Oferta a constat în 3 tipuri de pachete a câte 300.000, 500.000, respectiv 700.000 euro.
Vezi cum s-a încheiat licitaţia pentru vânzarea de spaţiu publicitar la “Antene”

Clienţii Orange pot urmări în direct pe telefonul mobil, începând de miercuri, emisiuni TV şi radio prin intermediul unei aplicaţii a operatorului de telefonie mobilă, care poate fi descărcată fără costuri suplimentare din Android Market sau din portalul Orange pe terminal, scrie Mediafax.

"Aplicaţia TV de la Orange permite clienţilor să urmărească direct pe telefon 17 posturi TV. În plus, conţine un catalog cu înregistrări ale unor emisiuni de ştiri sportive, de divertisment, dar şi videoclipuri muzicale. Acestea pot fi descărcate ulterior pe telefon, atât în portalul Orange pe mobil, cât şi în aplicaţie", se arată într-un comunicat al Orange România. Aplicaţia TV de la Orange poate fi folosită atât prin intermediul conexiunii 3G, cât şi prin Wi-Fi, iar traficul de date se tarifează în funcţie de abonamentul şi de opţiunile active pe număr.
Clienţii Orange pot viziona programe TV pe mobil prin intermediul unei aplicaţii

Iranul pătrunde pe piața internațională a televiziunilor. Teheranul a a lansat astăzi un canal TV internațional, în limba spaniolă, care va difuza emisiuni de divertisment și documentare, fără informații religioase, scrie Evenimentul Zilei.

Finanțat de guvernul iranian, HispanTV speră să câștige audiență în rândul a milioane de oameni din America Latină, Statele Unite și Europa, se spune într-un comunicat publicat pe site. ”Lansarea este prevăzută pentru azi, în jurul orei 15.00, ora Franței”, a precizat un purtător de cuvânt al canalului din Spania.
Iranul își face televiziune în limba spaniolă

Singurul post de radio de opoziţie din Ungaria, Klubradio, şi-a pierdut frecvenţa în urma unei decizii a Consiliului Media (NMHH), apropiat de Guvernul conservator condus de Viktor Orban, a anunţat directorul său marţi seara, la Budapesta, scrie Adevărul, care citează AFP.

Nu îmi revin, nu aş fi crezut niciodată că un post de radio care există de zece ani, ascultat de jumătate de milion de persoane, poate fi tratat astfel“, a declarat Andras Arato, directorul Klubradio, într-un interviu pentru postul de televiziune comercial ATV. Consiliul Media, instituţia de supraveghere a presei înfiinţată de legea mediatică foarte controversată intrată în vigoare la 1 ianuarie şi considerată „liberticidă“ de detractorii săi, a acordat marţi această frecvenţă unui post de radio total necunoscut, numit Autoradio.
Singurul post de radio de opoziţie din Ungaria îşi pierde frecvenţa

Experiment șocant în timpul unei emisiuni TV difuzate pe un canal olandez. Doi prezentatori ai unei emisiuni culinare au gustat fiecare din carnea celuilalt.

Dennis Storm şi Valerio Zeno au fost supuși unei intervenții prin care le-au fost tăiate câteva bucățele de mușchi: de pe spate și de pe abdomen. Bărbații au prăjit apoi carnea și au mâncat-o, chiar în timpul emisiunii TV. S-a întâmplat în cadrul show-ului denumit "Cobaii", al cărui format presupune ca cei doi să răspundă unor întrebări prin experimente neobișnuite. Canibalism la TV.
Doi prezentatori și-au gătit și mâncat carnea reciproc

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • @Marian Poate cu clasa pe care ai sarit-o tu. Nu ai ce sa vezi la A3, cu exceptia catorva anchete, emisiuni de stiri si emisiunii lui Ciutacu, uneori. Nu au ce sa caute intr-o televiziune activisti ca Gadea (Plaga! E adevarat ca sta in Austria cu familionul?), Badea, Radu Tudor, Dana Grecu sau Fantomas - Schnecker.
  • Nu scrii de scandalul de la BRAT? S-au prins si ei in sfirsit ca aproate toate ziarele isi umfla tirajele vindute. Urmeaza sa se prinda si cita publicitate au pierdut din cauza lor ziarele care nu si-au umflat tirajele si care este pericolul juridic la care s-au expus.

Trimite un comentariu