Skip to main content

9 decembrie: Mihai Stegerean, directorul Digi News a demisionat

 

Mihai Stegerean, şeful ştirilor Digi News a demisionat pe 2 decembrie din funcţia de conducere pe care o deţinea la postul de ştiri deţinut de RCS & RDS, scrie exclusivenews.ro.

Publicitate

Decizia a fost luată din cauza amânării lansării noului post de televiziune.

Stegerean şi-a anunţat colegii printr-un email că va părăsi echipa.Cum sună mesajul scris de acesta, în continuare.

Dragii mei, aşa cum probabil aţi aflat prin viu grai şi nu prin avertisment scris, mi-am dat demisia încă din data de 2 decembrie. Aţi făcut multe pentru ca acest proiect să ajungă până aici. Drumul făcut împreună a fost greu dar frumos. Cred că pe 1 Decembrie am arătat (nouă) că lucrurile pot arăta şi altfel la televizor. Sunt mândru de asta şi, dincolo de stângăciile de aşezare ale unei echipe în formare, cred că puteţi face o echipă minunată. Eu aşa vă văd acum cu ochelarii mei de cal“, a scris Stegerean în emailul preluat de site-ul exclusivenews.ro.

Digi News trebuia să se lanseze pe 1 decembrie, dar data a fost amânată pentru 2012 din cauză că studiorurile TV nu sunt gata.

Stegerean a ajuns la Digi News în februarie 2011, după ce a renunţat la funcţia de producător general la Antena 1.
Mihai Stegerean, directorul Digi News a demisionat

USL protestează faţă de menţinerea Rodicăi Culcer la conducerea ştirilor TVR şi solicită implicarea CA al postului public de televiziune, a comisiilor de cultură ale Parlamentului şi a opiniei publice pentru a pune capăt acestei situaţii "imorale" cu consecinţe grave asupra credibilităţii TVR, relatează Mediafax.

În replică, TVR susţine într-un comuncat de presă că acuzaţiile lansate de liderii Uniunii Social Liberale (USL), legate de eventuale abuzuri privind ocuparea unor posturi de conducere, "nu se susţin, întrucât TVR respectă legislaţia în vigoare". Referitor la ocuparea posturilor de management, televiziunea publică declară că "acuzaţiile legate de eventuale abuzuri privind ocuparea unor posturi de conducere nu se susţin, întrucât TVR respectă legislaţia în vigoare".

Ce spune USL-ul?

Menţinerea abuzivă doamnei Culcer în calitate de salariat la stat o transformă în pensionar de lux, TVR sfidând astfel, cu sprijinul actualei puterii, milioane de pensionari, plătitori oneşti ai taxei tv şi telespectatori fideli care nu au posibilitatea de a cumula pensia mică şi îngheţată cu un salariu pentru că în România lui Băsescu şi Boc nu-i mai angajează nimeni", se arată într-un comunicat semnat de Crin Antonescu şi Victor Ponta şi citat de Mediafax.

Televiziunea Română a anunţat, pe 22 noiembrie, organizarea unui concurs pentru ocuparea postului de director al Direcţiei Emisiuni Informative şi Sport din TVR, în condiţiile în care Rodica Culcer a împlinit, anul acesta, vârsta legală de pensionare. Termenul limită de depunerea a candidaturilor este 12 decembrie, după ce acesta a fost prelungit cu o săptămână pentru că nu se înscrisese nimeni.

În 2012 piața de servicii de promovare prin intermediul telefonului mobil ar putea rămâne la valoarea de circa 7-7,5 milioane de euro din acest an, chiar dacă volumul de activitate va crește. Stagnarea va fi determinată de presiunea continuă pe prețuri, a afirmat pentru Wall-Street.ro Maia Novolan, directorul general Syscom Digital, companie lansată în 2009 și care între timp a devenit unul dintre cei mai mari jucători pe piața locală de mobile marketing.

"Volumul de activitate va crește, dar bugetele nu vor fi mai mari și foarte probabil că va fi o stagnare a pieței. Sau va fi o stagnare pe companiile care investesc deja în domeniu și sperăm noi la o creștere pe clienții noi, care nu au avut bani pentru mobile marketing până acum”, afirmă Maia Novolan.
Novolan, Syscom Digital: Anul viitor volumul de activitate va crește, dar bugetele nu vor fi mai mari

Tinerii cu vârsta cuprinsă între 16 şi 24 ani şi persoanele cu studii superioare folosesc Internetul în proporţie de peste 90%, procentaj care scade pe măsură ce vârsta utilizatorilor creşte, potrivit datelor dintr-un studiu realizat de compania de cercetare 360insights, citate de Mediafax.

"Cei mai mari fani ai Internetului sunt tinerii (16-24 ani), 97% dintre ei navigand frecvent în mediul virtual. De fapt, penetrarea Internetului este invers proporţională cu vârsta. Cu cât aceasta din urmă creşte cu atât e mai mică incidenţa. Totuşi, printre cei de vârstă medie (25-44 ani), mediul online rămâne popular, înregistrând o penetrare de peste 70%. Într-adevăr, printre vârstnici găsim mai puţini utilizatori, dar şi în rândul lor rata depăşeşte 30%", spun reprezentanţii 360insights.
Cei mai mari fani ai Internetului sunt tinerii. Cât timp petrec românii în mediul on-line

Crystal Cox, o bloggeriţă din SUA trebuie să-i plătească 2,5 milioane de dolari unei companii americane, pentru că instanţa nu i-a permis să-şi protejeze sursele, nefiind jurnalist, scrie Adevărul,  care citează

Sentinţa a fost dată de un judecător, care a hotărât că Crystal Cox, care deţine mai multe bloguri, trebuie să plătească 2,5 milioane de dolari companiei de investiţii Obsidian Finance Group, despre care a publicat câteva articole critice, potrivit realitatea.net.
Compania a dat-o în judecată în luna ianuarie, cerându-i daune de 10 milioane de dolari.
O bloggeriţă trebuie să plătească 2,5 milioane de dolari pentru că nu a vrut să-şi divulge sursele

Firma de PR "Bell Pottinger" a modificat sute de articole de pe Wikipedia despre clienţii săi, eliminând conţinutul negativ şi adăugând conţinut care să-şi pună clienţii într-o lumină favorabilă, se arată într-o anchetă a organizaţiei Bureau of Investigative Journalism (BIJ), scrie Jurnalul.ro.

Firma a recunoscut că a creat mai multe conturi pe Wikipedia şi a modificat mai multe pagini, însă a precizat că aceste practici nu sunt ilegale. Răspunsul firmei de PR l-a înfuriat până şi pe fondatorul enciclopediei online, Jimmy Wales, care a condamnat "lipsa de etică" a companiei Bell Pottinger.

"Au comis păcatul cardinal al unei firme de lobby - şi-au pus clienţii într-o lumină negativă prin propriul lor comportament", a spus Jimmy Wales pentru The Independent.

Printre modificările făcute de pe conturile create de Bell Pottinger, care folosea pseudonimul "Biggleswiki", se numără următoarele:

  • Înlăturarea unui pasaj despre condamnarea unui om de afaceri pentru trafic de droguri;
  • Editarea articolelor despre "Chime Communications", compania mamă a "Bell Pottinger" şi a "Naked Eye Research", companie care tocmai cumpărase acţiuni la firma de PR.

Câtă încredere poţi avea în Wikipedia? O firmă de PR a modificat articolele enciclopediei pentru a-şi pune clienţii într-o lumină favorabilă

Annie Stensrud, prezentatoarea postului KEYC din Minnesota, Statele Unite a avut probleme serioase în a-şi duce la bun sfârşit jurnalul de ştiri, din cauza stării evidente de dezorientare şi pierderii a echilibrului şi capacităţii de concentrare, scrie Jurnalul.ro.

Având ochii mici şi înclinându-se spre stânga ei, Stensrud nu putea lega câteva cuvinte fără să se bâlbâiască.
Huffington Post a lansat un sondaj de opinie, peste 63% dintre respondenţi considerând că prezentatoarea era „categoric” sub influenţa alcoolului.
Între comentariile de pe youtube, sunt însă şi persoane care atrag atenţia că Stensrud ar fi putut lua, din greşeală, o supradoză de medicamente. (RV)
Prezentatoarea unui post tv de ştiri din SUA, beată în direct! (VIDEO)

Sursa foto: Adevarul. ro

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Deci să înțelegem cum stă treaba!
    Până la urmă să intelegem că 10tv si Digi nu emit pe bune până la alegeri cd vor deveni tribune de partid si de stat???
  • Mihai Stegerean nu a demisionat, a fost pus sa demisioneze de catre prietenul lui George Orbean care l-a lucrat intr-o maniera aproape ordinara. Mihai Stegerean a angajat oameni care nu au performat, pe salarii uriase, pe criterii de prietenie, spritz si slabiciuni. Mihai Stegerean si-a angajat sotia pe un salariu obscen. Mihai Stegerean n-are viziune desi e un tip onest si uneori simpatic.
    Mihai Stegerean nu este problema acelui post. Problema acelui post este George Orbean, managerul care reuseste de ani de zile sa pacaleasca oameni cu bani, dar care n-a facut nimic, niciodata. Esecurile lui pornesc o data cu National TV, continua cu Neptun TV, Realitatea TV ( teritoriu), culmineaza cu Jurnal TV si sfarsesc cu Digi TV. Obsedat de Sergiu Toader pe care il pomeneste in aproape orice discutie, George Orbean este un neputincios. Colegii care l-au vazut evoluand vineri seara stiu despre ce vorbesc aici. Succes in continuare, George!
  • Ce e atat de greu de acceptat?! oameni slabi, cei mai slabi au fost angajati. Cei cu experienta "sunt prea batrani". Oameni care nu au performat nicaieri, nici in conditii optime. Vezi experienta National TV, Antene. Angajari?! Nevasta, prieteni de pahar. Ziaristii adevarati someaza, mor de foame. Asta-i Romania. Traiasca Ion Iliescu si tot neamul lui!

Trimite un comentariu