Skip to main content

Campania Pro "Salvează Crăciunul", în topul campaniilor româneşti pe Facebook

 

Campania Salvează Crăciunul, lansată ieri seară de Ştirile ProTV şi Gândul.info pentru copiii necăjiţi din Valea Screzii (Prahova), a stabilit un adevărat record pe Facebook.

Publicitate

În mai puţin de 24 de ore, s-a clasat pe locul patru în topul campaniilor făcute vreodată pe Facebook în România, potrivit FaceBrands.ro.

“În mai puţin de o zi de campanie s-au adunat 36.000 de euro şi peste 42.000 de like-uri pe Facebook”, a declarat Lucian Mândruţă pentru paginademedia.ro.

Până la Crăciun, această campanie are potenţial să devină una dintre cele mai viralizate campanii din România”, a declarat pentru paginademedia.ro Lucian Mândruţă, directorul de creaţie al Mediafax Group.

Mecanismul campaniei

  • Ieri seară, în jurul orei 19.00, Ştirile Pro TV şi Gândul.info au început campania Salvează Crăciunul, creând pagina dedicată salveazăcrăciunul.ro şi o pagină de Facebook.
  • Echipa Pro a găsit câteva companii dispuse să doneze acestor copii câteva mii de euro în schimbul unei promovări pe salveazăcrăciunul.ro, pe pagina de Facebook dedicată campaniei şi pe site-urile Mediafax Group.
  • Oamenii de rând sunt stimulaţi să se implice în această campanie prin promisiunea că fiecare like dat de ei pe pagina salveazăcrăciunul.ro, de pe contul lor de Facebook, se transformă într-un euro donat celor 300 de copii din Valea Screzii care se afă în grija părintelui Tănase.
  • Iniţial, în campanie s-au implicat trei companii dispuse să doneze în total 10.000 de euro pentru 10.000 de like-uri. În mai puţin de două ore acest plafon a fost depăşit, dar campania continuă.

“Vrem ca oamenii să dea în continuare like-uri iar noi vom încerca să vindem aceste like-uri companiilor dispuse să investească în aceast mecanism. Până la sfârşitul acestei campanii sperăm să scoatem mai mulţi bani decât like-urile care se vor aduna”, a spus Mândruţă.

Povestea copiilor din Valea Screzii

În noaptea de luni, copiii abandonaţi din tabăra întinsă în două sate din Prahova (Valea Plopului şi Valea Screzii) au trecut printr-o experienţă teribilă: le-a ars o parte din tabăra de la Valea Screzii. Aceştia au rămas fără cămară, sala de mese şi sala de joacă.

În incendiu au ars şi ornamentele de Crăciun pe care copiii le-au făcut cu mâna lor ca să le vândă duminică la Bucureşti. De peste 15 ani, în această tabără părintele Nicolae Tănase primeşte copii abandonaţi.

Cine a plătit pentru zecile de mii de like-uri?

Campania a fost pornită cu sponsorii: Fundaţia Vodafone (5.000 de euro), Alico România (3.300 de euro) şi Volksbank (5.000 de euro). Astăzi s-au alăturat GlaxoSmithKline: 10.000 EURO, Europharm Distribution: 2.300 EURO, Medlife: 1.000 EUR şi două companii ce au dorit să-şi păstreze anonimatul.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • bobo bobo
    cosmin, ai fost cumva un beneficiar al campaniei A1??? "satati-ma"????
  • cosmin cosmin
    waw....inca o propaganda PROTV. cand A1 o demarat campania " satati-ma sa invat " nu ai spus nimica de ea, dar cand PRO demareaza o campanie, repede postezi stirea. oare cat primesti de la sarbu sa scrii numai de bine despre PRO?
  • publicitarul publicitarul
    uite-asa imi mai vine sufletul la loc ca nu suntem chiar o natie care hiberneaza si nu face nimic. Felicitari celor care au initiat campania, celor care ajuta cu bani sau cu un simplu click. Acum, am o intrebare: papitzoii pe care ii vedem in tabloide cu titluri de genul "UITE ce masina/ceas/amanta/bijuterie/chiloti cu swaroavsche SI-A TRAS icsulescu"... de ce nu doneaza macar 100 euro, ca au de unde?

Trimite un comentariu

sus