Skip to main content

PARTENERIAT: Cursuri intensive de antreprenoriat cu profesori din SUA

 

Fundația Post-Privatizare organizează cursuri intensive de antreprenoriat prin Business Mentoring Program. Proiectul este dezvoltat în România cu sprijinul Entrepreneurship Ventures, din SUA, de unde vin și profesorii cursurilor.

Publicitate

Cursurile dedicate antreprenorilo sunt grupate în cinci sesiuni intensive, pe durata a șase luni.

Cât costă, cum se desfășoară și cine sunt profesorii, în continuare:

Cine poate participa:

  • CEO, directori executivi, manageri de departament și antreprenori.

Costuri și înscriere:

  • Termenul final de trimitere a acestora este 6 ianuarie 2012, iar numărul de locuri este limitat.
  • Costul programului este de 2400 Euro și acesta include taxele de scolarizare, materialele necesare (inclusiv cărțile utilizate), prezentările mentorilor, masa de prânz și pauzele de cafea.
  • Participanții pot alege să participe la toate cursurile programului sau numai la acelea care se găsesc în aria lor de interes.

Profesori:

Kenneth Morse

  • Managing Director, fondator Centrul de Antreprenoriat Massachusetts Institute of Technology (MIT)
  • MIT Enterprise Forum Global Board
  • Președinte Entrpreneurship Ventures Inc.
  • Consiliul Național pentru Consultanță în Inovare și Antreprenoriat (SUA)

Bill Aulet

  • Managing Director fondator, Massachusetts Institute of Technology Entrepreneurship Center (MIT)
  • Conferențiar senior, MIT Sloan School of Management
  • Președinte, MIT Clean Energy Prize
  • Master în managementul științelor, MIT

Laura Morse

  • Director Executiv, Entrepreneuship Ventures Inc, Boston
  • Co-instructor cu profesorul Diane Burton, MIT Sloan School: “Designul și conducerea organizației antreprenoriale”
  • Fost Human Capital Partner, Atlas Venture: Londra, Paris, Munchen și Boston.

Programul cursurilor

16-17 ianuarie 2012 - Marketingul produsului Antreprenorial
(sesiune susținută de Ken Morse și Bill Aulet)

  • Factori esențiali ai succesului în Marketing-ul Produsului Antreprenorial
  • Studii de caz: SensAble Technologies și Bronte Technologies
  • Importanța unui elevator pitch de succes
  • Comunicare de marketing
  • Modele de afaceri pentru optimizarea succesului și dobândirea unor avantaje competitive
  • Descrierea tipului de marketing din “Blue Ocean Strategy”
  • Structura prezentării planurilor de marketing incipiente
  • Principiile de “inbound marketing”

13 – 14 februarie 2012 - Strategii de vânzări globale
(sesiune susținută de Ken Morse și Laura Morse)

  • Vânzări de valoare ridicată, managementul vânzărilor și relații strategice previzibile cu clienții
  • Crearea în cadrul companiei a unei culturi concentrată pe vânzări și client
  • Menținerea orientării către client
  • Gestionarea unei organizații de vânzări globale, conturi critice, compensare, performanță Q to Q
  • Scrierea unor planuri de afaceri care să strângă bani
  • Recrutarea, motivarea și construirea unei echipe de vânzări de top

19-20 martie 2012 - Excelență operațională antreprenorială
(sesiune susținută de Ken Morse și Bill Aulet)

  • Business planuri care generează succes
  • Balanța satisfacției clienților și retenția lor
  • Cum să strângi bani într-un mod inteligent pentru afacerea
  • personală
  • Guvernarea locală a unei corporații
  • Arta și stiința elevator pitch-urilor avansate: concentrarea pe partenerii de afaceri și pe potențialii investitori
  • Totul despre resursa umană implicată
  • Promovarea unui mediu de inovare

23-24 aprilie 2012 - Proiectarea, construirea și conducerea unei echipe de management de talie mondială
(sesiune susținută de Ken Morse și Laura Morse)

  • Management vs. Leadership: o diferență fundamentală
  • Leadership, cultură corporatistă și creștere
  • Construirea unei echipe antreprenoriale de talie mondială
  • Construirea afacerii tale înțelegând diversitatea echipelor

7-8 mai 2012 – Finanțare pentru dezvoltare
(sesiune susținută de Ken Morse, Laura Morse, Peter Barta și un invitat special)

  • Importanța procesului de finanțare și responsabilitatea
  • executării acestuia
  • Adoptarea mentalității potrivite pentru a face bani
  • Surse de finanțare
  • Estimarea timpului și a dimensiunii unei potențiale finanțări
  • Ce caută un investitor internațional
  • Trecerea în următoarea rundă
  • Să conduci tu procesul vs să te conducă el pe tine
  • Mai multe runde de Financing Considerations
  • Ce să faci după ce ai strâns banii
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu