Floriana Scânteie, fost redactor-şef al site-ului IAA şi-a lansat un magazin online, FunkyTights. Magazinul este specializat pe dresuri şi şosete.
Cum a ajuns la această idee şi de ce a trecut de la jurnalism la comerţ online, în continuare:
Floriana Scânteie:
"Reprofilarea mea s-a produs firesc, pentru că, pe lângă ceea ce am făcut până în septembrie 2011 (redactor-şef la site-ul IAA.ro), mă pasionează frumosul, moda şi lucrurile deosebite. Am găsit această nişă şi mi s-a parut o idee bună să o dezvolt acum.
Ideea acestui business a pornit prin identificarea unei nevoi pe piaţa românească de fashion încă de la începutul anului: dresurile şi sosetele colorate, vesele, funky."
Site-ul funkytights.ro este deţinut de Brand ID, companie în care acţionar este Bogdan Mireanu. Aceeaşi companie are în portofoliu şi site-ul HusePiele.ro, specializat pe huse pentru telefoane mobile.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roFloriana Scânteie a fost redactor şef la IAA.ro. Anterior, a lucrat la Evenimentul zilei şi la Campaign.
Comentarii
ce e atat de greu de priceput? o jurnalista care in vremurile astea naspa a preferat sa riste si sa-si lase job-ul caldut de angajat pentru un magazin online - da, nu este ceva senzational, si nu este nici reclama, este doar o simpla stire normala pt un om simplu din domeniul media... nu merita si oamenii simpli din media cate o stire din cand in cand? sau numai oamenii faimosi merita atentie?
iar daca voua vi se pare ceva usor sa porniti acum un magazin online si sa traiti din asta va inselati...