Skip to main content

10 ianuarie: Sorin Ovidiu Vîntu a prevestit prăbuşirea Adevărului lui Dinu Patriciu

 

Sorin Ovidiu Vîntu a vorbit într-un interviu acordat postului de televiziune „Money Channel" despre mediul de afaceri din România, despre destrămarea visului american şi despre oamenii flămânzi din lumea a treia, notează HotNews.ro şi Adevărul.

Publicitate

Printre altele, controversatul om de afaceri Sorin Ovidiu Vîntu, anchetat pentru delapidarea Petromservice, a prevestit prăbuşirii afacerii de presă a lui Dinu Patriciu.

În ce context, în continuare:

SOV s-a arătat intrigat de soarta omului de afaceri din România în relaţie cu statul: „M-am săturat să văd, din '90 încoace, că, atunci când apare un om de afaceri, o liotă întreagă de politicieni, de funcționari ai statului, se reped pe el să-l distrugă. Atitudinea clasei politice vizavi de capitalul autohton este de deferit justiţiei. E inacceptabil să iei un om de afaceri care păstoreşte mii de locuri de muncă, să te năpusteşti asupra acestui individ şi să vii cu o acuzaţie cretină de subminare a economiei naţionale.Suntem nişte dobitoci pe fond, nu ştim încă să ne apărăm cauza, toţi suntem egocentrişti”.

Vorbind despre prăbuşirea bulei imobiliare în China, Sorin Ovidiu Vîntu nu a ratat ocazia să prevestească şi prăbuşirea unor afaceri controale de Dinu Patriciu.

Vîntu a prezis şi prăbuşirea afacerilor lui Dinu Patriciu, inclusiv a ziarului „Adevărul", tot pe fondul acestei situaţii.
"China continuă să perpetueze, inteligent, dar acea bula va fi spartă, bula imobiliara. (...) Mai devreme sau mai târziu se vor prăbuși, precum reţeaua Mic.ro, precum ziarul Adevărul", a spus Vîntu.
Vîntu: „Băsescu va muri cu puterea de gât”

Radu Banciu, de la B1, despre Mircea Badea:  „Nu emană falsitate. Că e prost, că e pe lângă subiect, asta nu are importanţă. Dar nu e fals, are nişte convingeri pe care le exprimă. Că sunt puerile, că sunt infantile, fiecare te poate acuza“.

Într-un interviu pentru Adevărul, Radu Banciu spune că, spre deosebire de Badea, evoluţia lui în televiziune a fost firească. „Badea rătăcea în momentul în care i-au propus această emisiune. El are mulţi ani de televiziune, dar cei mai mulţi au fost rataţi. Eşuase prin diferite proiecte, nu era ceva de geniu. A reuşit să prindă şi l-au menţinut. Aşa a pornit el, a fost o pură întâmplare. La mine nu a fost întâmplare, ci o consecinţă firească a evoluţiei mele în televiziune, care a fost scurtă“, declară Radu Banciu.
Radu Banciu: „Badea e prost şi pe lângă subiect, dar credibil“

ProTV, Antena 1, Kanal D şi Prima TV au dat startul unui nou sezon mai plin de informaţii mondene. În prima zi din săptămână debutează la TV toate emisiunile cu format tabloid. Pentru că sezonul trecut a mers bine, Prima TV oferă mai mult Focus monden, iar Kanal D, după cote de audienţă îmbucurătoare, s-a hotărât să programeze mai mult Cancan TV, scrie Evenimentul zilei.
Cât pot bârfi românii pe timp de criză?

Euronews a semnat un contract cu HOT, principalul operator de cablu din Israel, pentru distribuirea televiziunii de ştiri în această ţară, scrie Adevărul, care citează Mediafax.

În urma semnării acestui contract, Euronews este disponibil unui număr de 800.000 de abonaţi din Israel.

De asemenea, contractul semnat cu operatorul de cablu HOT permite Euronews să distribuie în Israel două din cele 11 servicii ale sale - Euronews în limba engleză şi Euronews în limba rusă.
Euronews s-a lansat în Israel

Internetul se apropie din ce în ce mai mult de televiziune ca principala sursă de informare în Marea Britanie, însă doar 3,8% dintre consumatori plătesc pentru știrile online, scrie HotNews, care citează un studiu privind obiceiurile de consum. Studiul, realizat de compania de consultanță Oliver & Ohlbaum, arată că 75% dintre respondenți au apelat la televiziune ca principală sursă de informație, în vreme ce internetul a fost preferat de 68% dintre aceștia.

În același timp, ceva mai puțin de jumătate dintre cei care au participat la acest studiu au spus că ziarele reprezintă principala sursă de informare.
Marea Britanie: Internetul se apropie de TV ca principală sursă de informare, însă doar 3,8% dintre consumatori plătesc pentru conținut online

Realizatorul TV Jeremy Clarkson, prezentator al emisiunii Top Gear, a câştigat peste două milioane de lire în ultimul an, scrie Adevărul.

Rezultatele companiei de producţie Bedder 6, controlată de Clarkson şi producătorul executiv al emisiunii auto Top Gear, Andy Wilman arată o creştere cu 68% a profitului, la 15 milioane de lire, fără taxe, în anul fiscal ce s-a încheiat în martie 2011, potrivit The Guardian.
Cât câştigă Jeremy Clarkson

Sursa foto: EVZ.ro

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • De ce nu spune nimeni ce se petrece la Adevarul? Toata lumea vorbeste pe la colturi, salariile intarzie cu nerusinare, insa nimeni nu anunta nimic. Care va fi viitorul acestor oameni? Pe ce criterii se vor face viitoarele disponibilizari, despre care se vorbeste de atat timp?
  • Dinu ramane un NEMERNIC si pe 2012,daca va colabora tot cu SREK...se duce totul de rapa! Pacat de aceasta publicatie ,pe care o citeam cu drag!
    Imbuibatii nu cred prin ce greutati trec cei ce isi duc traiul de azi ,pe maine...
  • pai sa se prabuseasc odata Adevarul asta, ca de cind se chinuie sa-si dea sufletul i-a lasat pe bietii redactori flaminzi. se aude ca in ianuarie n-o sa se dea niciun ban. asa s-au gindit sefii supercapabili, ca dupa sarabtori, daca le-au dat oameniilor salariile pe noiembrie, n-au nevoie de alti bani. salariile pe decembrie le pot da de Paste... pastele cailor...

Trimite un comentariu