Skip to main content

24 Ianuarie. Radu Moraru: În 5-7 ani vrem să mergem cu Naşul TV pe Bursă

 

Naşul, Prietenii de Pretutindeni şi Asociaţii, compania care va lansa Naşul TV, a pus în vânzare 20.000 de acţiuni, un titlu costând 440 de lei. Cele 20.000 de actiuni reprezintă 20% din capitalul societăţii de 44 de milioane de lei, sccrie Wall-Street.ro.

Publicitate

Compania este controlată în proporţie de 80% de membrii fondatori, restul de 20% de acţiuni fiind subscrise public. Membrii fondatori sunt Radu Moraru (0.01% din capitalul social), Cătălin Gigel Chirilă (0.01%), Adrian Buca (0,01%) şi Fire Breaking News SRL (cu 79.97%). Moraru a mai declarat că în 5-7 ani ar putea lista compania pe Bursa de la Bucureşti.
Radu Moraru: In 5-7 ani vrem sa mergem cu Nasul TV pe Bursa

Televiziunea Română spune referitor la protestul Sindicatului Cadrelor Militare Disponibilizate, anunţat pentru marţi, în faţa sediului central al TVR, că respectă dreptul la opinie şi informare corectă a fiecărui cetăţean, notează Mediafax şi Hotnews.ro.

"În ultimele 10 zile, de când au început protestele, reporterii TVR au stat permanent printre manifestanţii din Bucureşti şi din întreaga ţară şi au transmis informaţii despre evenimentele din stradă. Prin intermediul reporterilor de la studioul central şi de la staţiile teritoriale, în programele sale informative, de pe TVR 1 şi TVR 2 (jurnale, emisiuni de publicistică şi ediţii speciale) şi în special pe TVR Info, post dedicat ştirilor, TVR a prezentat constant şi detaliat toate protestele. De asemenea, Televiziunea Română a oferit ample spaţii de dezbatere principalilor lideri politici, dar şi reprezentanţilor societăţii civile", se spune în comunicat.
TVR, referitor la protestul cadrelor militare: TVR respectă dreptul la opinie al fiecărui cetăţean

Agenţia de presă americană Associated Press (AP) a anunţat, luni, că directorul ei general, Tom Curley, va ieşi la pensie anul acesta şi căutările pentru un succesor au fost lansate, potrivit Mediafax.
"Tom Curley a fost şeful perfect pentru AP în perioada cea mai tulbure pe care a cunoscut-o sectorul media vreodată", a spus, într-un comunicat, preşedintele consiliului de administraţie al AP, William Dean Singleton. Acesta a spus despre Curley că este "un vizionar care a înţeles că AP are nevoie să se adapteze rapid la era digitală" şi "un jurnalist mereu activ".

Curley, care anul acesta împlineşte 64 de ani, este al 12-lea şef al AP - o agenţie-cooperativă care aparţine unui număr de 1.500 de cotidiane americane - de la înfiinţarea ei, în urmă cu 166 de ani. În 2003, Curley a fost recrutat de la USA Today, mult timp cea mai mare publicaţie din SUA, unde era director.
Tom Curley, şeful AP, iese la pensie anul acesta şi îşi caută înlocuitor

Versiunea în limba franceză a site-ului de informaţii american Huffington Post, coordonată de Anne Sinclair, soţia fostului director FMI Dominique Strauss-Kahn, a fost lansată luni dimineaţă, anunţă Mediafax.
Noul site, realizat în întregime în limba franceză, care a fuzionat cu site-ul Le Post, controlat de Le Monde, este disponibil începând de luni dimineaţă la adresa www.huffingtonpost.fr.
Huffington Post şi-a lansat o versiune în franceză, coordonată de soţia lui Dominique Strauss-Kahn

În urmă cu zece ani se măsurau doar câteva staţii de televiziune, în timp ce acum sunt raportate datele pentru 400 de canale din toată ţara sau chiar pentru console de jocuri, a afirmat pentru Wall-Street.ro, Lucia Antal, preşedintele Asociaţiei Române pentru Măsurarea Audienţelor (ARMA).

Industria de media şi publicitate s-a schimbat enorm în perioada cuprinsă între sfârşitul anilor '90 şi momentul la care vorbim, începutul lui 2012. Am trecut de la o epocă în care telespectatorul consuma conţinutul dorit după programul stabilit de staţiile TV la situaţia în care se consumă conţinutul oriunde şi oricând, dupa cum doreşte”, afirmă Antal.

"Credem că internetul este şi va fi un mediu complementar televiziunii. El îi va ajuta pe clientii de publicitate să-şi transmită mesajul lor către un public mai greu de atins cu mediul TV. Internetul nu va distruge televiziunea, ci o va ajuta să evolueze. Chiar şi acum noi putem să măsurăm orice tip de platforme sunt conectate la televizoarele din gospodării (cablu digital, DTH, cablu analogic, IPTV etc.), prin urmare suntem pregătiţi şi pentru televizoarele inteligente, televizoarele conectate la internet”, declară Lucia Antal.
Antal, ARMA: Internetul nu va distruge televiziunea, ci o va ajuta sa evolueze

Veniturile din publicitatea online din SUA vor creşte cu 23,3% în 2012, urmând să atingă aproape 40 de miliarde de dolari pe măsură ce Internetul continuă să-şii dovedească valoarea pentru advertiseri în actualul climat economic, scrie Wall-Street.ro.

Creşterea accelerată a plasat online-ul în faţa altor medii tradiţionale, print-ul şi revistele rămânând în urmă. Anul acesta, investiţiile în publicitatea online le vor depăşi pe cele pe print, pentru prima oară. Investiţiile în TV par a nu fi afectate de creşterea online-ului.
Publicitatea online din SUA, creştere de peste 20% în 2012

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • ps, televiziunea lui Nasu nu e pentru cei spalati pe creiere de catre Antena 3 si Realitatea. Nu peste mult timp, multi dintre cei care-i huliti acum pe cei din PDL si pe cei care fac presa adevarata (nu ma refer numaila Nasul ci si la B1TV) o sa constatati cat ati gresit.
  • Nasule, nu fii prost!
    Du-te in Piata Universitatii si vinde acolo actiuni la televiziunea ta!
    Sau macar fa liste de subscriere.
    Eu iti garantez ca toata lumea va da navala spre tine.
    Hai, du-te acolo!

Trimite un comentariu