Skip to main content

6 ianuarie: Sârbu vinde iar acţiuni CME

 

Adrian Sârbu, directorul general al Central European Media Enterprises (CME), grupul american care deține printre altele și postul de televiziune Pro TV, a vândut în decembrie anul trecut 40.567 de acțiuni cu 6,89 de dolari pe acțiune.

Publicitate

Practic, fondatorul Pro TV, a încasat circa 280.000 de dolari, scrie Wall-Street.ro, care citează Yahoo Finance.

Anul trecut, Sârbu a avut 13 tranzacții cu acțiuni ale CME încasând 6,89 milioane de dolari, în timp ce în 2010, managerul a vândut acțiuni de nouă ori, acestea având o valoare de 3,2 milioane de euro, potrivit Yahoo Finance.
Pe de altă parte, valoarea la care șeful CME și-a vândut acțiunile este cea mai scăzută dintre prețurile la care Sârbu a făcut tranzacții.
El a preluat conducerea CME pe 28 iulie 2009 când acțiunile companiei erau 21,38 de dolari.
Sârbu vinde iar acțiuni CME. Prețul titlurilor se apropie de valoarea minimă a ultimilor 5 ani

Președintele Băsescu cere reexaminarea legii pentru modificarea Legii audiovizualului, care prevede obligarea radiodifuzorilor să rezerve săptămânal cel puțin 120 de minute pentru emisiuni sau știri cu conținut cultural. În opinia șefului statului, publicul este cel care poate face alegerea în privința emisiunilor.

"Actul normativ trimis spre promulgare prevede modificarea şi completarea Legii audiovizualului nr. 504/2002, propunându-se ca programele oferite de radiodifuzorii care furnizează servicii generaliste de televiziune să rezerve săptămânal cel puţin 120 de minute pentru emisiuni sau ştiri cu conţinut cultural sau educativ, exceptând intervalul orar 1:00 - 7:00, iar programele oferite de radiodifuzorii care furnizează servicii de televiziune specializate în ştiri să rezerve săptămânal cel puţin 30 de minute pentru emisiuni cu conţinut cultural sau educativ, de asemenea exceptând intervalul orar 1:00 - 7:00", se arată în cererea de reexaminare semnată de şeful statului.

In document se mai arata ca, potrivit prevederilor legale in vigoare, serviciile mass-media audiovizuale difuzeaza programe in scop educativ sau informativ prin insasi natura lor.
Băsescu cere reexaminarea legii care obliga televiziunile să difuzeze săptămânal emisiuni culturale

Anul acesta este ultimul în care investițiile în publicitate în presa scrisă la nivel mondial vor fi mai mari decât cele pentru internet, din 2013 online-ul urmând să devină al doilea mediu de promovare după televiziune, arată datele agenției ZenithOptimedia, citate de Wall-Street.ro.

Astfel, dacă procentul reprezentat de investițiile în televiziune, radio, cinema și outdoor va rămâne aproximativ egal în următorii ani, cel reprezentat de bugetele pentru ziare și reviste va scădea ușor.
Singurul mediu care va crește este internetul, mediul online urmând să avanseze de la 17,6% din investițiile în publicitate de 479,7 miliarde de dolari în acest an la 21,2% din piața totală de 534 miliarde de dolari în 2014.
Cât vor cheltui advertiserii pentru reclame până în 2014

Societatea Română de Radiodifuziune (SRR) a achiziționat 18 autovehicule, printr-un contract de leasing, în valoare de aproape 183.000 de euro, atribuit prin licitație companiei Țiriac Auto, scrie DailyBusiness.ro.

Achiziția a fost făcută la sfârșitul lui 2011. Reprezentanții Radioului Public au estimat o valoare inițială a contractului de 1.200.000 de euro, fără TVA, potrivit site-ului de licitații publice.

De asemenea, SRR a primit un număr de șase oferte, iar criteriul de alegere a finanțatorului Țiriac Auto a fost al "pretului cel mai scazut”.

Un număr de 13 autovehicule, din totalul de 18, au fost contractate prin Programul de stimulare a înnoirii Parcului auto național.
Radioul Public a achiziționat 18 autovehicule în leasing. Vezi compania finanțatoare 

Piața de publicitate online ar putea fi marele câștigător al scăderii bugetelor de marketing din 2012. Și asta pentru că digitalul acoperă nevoia de promovare a brandurilor la costuri mai mici față de alte forme de publicitate. Cu toate acestea, este puțin probabil ca sumele alocate pentru reclama online să depășească 10% din bugetele de marketing.

Centrul de greutate al bugetelor ar putea să migreze către online, dar este puțin probabil ca multe dintre investiții să depășească 10% din valoarea totală a sumelor alocate marketingului, apreciază Corin Chiriac, online planner în cadrul Publicis Groupe.

E și o chestiune umană la mijloc: un shift major către online e un act de curaj pe care nu foarte mulți brand manageri vor fi dispuși să și-l asume”, a completat online plannerul.
Publicitatea online va crește în 2012. Cât va "înghiți" din bugetele de marketing?

Fostul director al tabloidului britanic „News of the World“, închis anul trecut de Rupert Murdoch din cauza unui scandal privind interceptările telefonice ilegale, a fost angajat de „Daily News“, marele rival al New York Post, proprietatea magnatului de presă, potrivit AFP, citat de Adevărul.

Colin Myler, care şi-a pierdut locul de muncă în iulie când publicaţia la care lucra s-a închis pe fondul unui scandal enorm privind practicile folosite pentru obţinerea informaţiilor, va prelua conducerea „Daily News“, cotidianul cu cel mai mare tiraj din New York, la 10 ianuarie, potrivit unei note publicate pe site-ul Capital New York.
Fostul director al „News of The World“ va prelua conducerea „Daily News“ din New York

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • manevrele lui sirbu asta sunt ciudate rau... ce semnal transmite el in piata daca vinde actiuni la compania pe care o conduce? evident ca la urmatoarea tranzactie, o sa ia si mai putini bani...

Trimite un comentariu