Skip to main content

GfK se va ocupa de audienţele radio

 

GfK România, împreună cu IMAS au devenit din ianuarie 2012 furnizorii oficiali ai Studiului Naţional de Audienţă Radio pentru următorii patru ani.

Publicitate

Cercetarea va fi realizată prin metodologia CATI (interviuri prin telefon), în trei valuri anual, prin care un total de 28.200 de consumatori vor fi chestionaţi cu privire la consumul lor de radio din ziua precedentă. GfK va realiza 11.100 de interviuri pe an pe un eşantion urban şi 3.000 în mediul rural.

“Prin câştigarea acestui nou proiect, GfK îşi consolidează statutul de partener competent şi de încredere în domeniul cercetării media. O dovedesc atât proiectele SNA şi de monitorizare a publicităţii radio pe care le derulăm deja în România, dar şi cele din alte ţări europene în care GfK este prezent, unde furnizăm date de măsurare a audienţei pentru o gamă largă de mass-media”, declară Andi Dumitrescu, director general GfK România.

În România, GfK a devenit recent compania de cercetare care va furniza în următorii trei ani date despre consumul de presă scrisă (ziare şi reviste) prin realizarea SNA (Studiul Naţional de Audienţă).

GfK România a fost de asemenea selectată organizaţia oficială pentru primul serviciu automatizat de monitorizare a investiţiilor în publicitatea radio. Pentru următorii doi ani cel puţin, GfK înregistrează fiecare spot care este difuzat pe posturile mari de radio din ţară. Atât studiul SNA, cât şi cel de monitorizare radio sunt realizate de GfK pentru BRAT (Biroul Român de Audit al Tirajelor).

Despre GfK România

Prezentă pe piaţa locală din 1992, GfK România are o cifră de afaceri de aproape 9,5 milioane euro în 2010. Activităţile GfK România sunt structurate în patru segmente: Custom Research - cercetare Ad Hoc, Consumer Panel - cercetare continuă pentru bunuri de larg consum, Retail and Technology - cercetare continuă pentru bunuri electronice şi electrocasnice şi Media - cercetare calitativă şi cantitativă pe consumul de produse media.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu