Skip to main content

Lowe & Partners are un nou director de BTL

 

Agenţia Lowe & Partners l-a numit pe Mircea Sebe în poziţia de director al diviziei de BTL, recent denumită Lowe Vibe.

Publicitate

Divizia de BTL a agenţiei Lowe&Partnes trece în prezent printr-un proces de extindere şi consolidare dictată de “nevoile pieţei”, BTL-ul devenind o opţiune tot mai prezentă în mixul de marketing al clienţilor, după cum apreciază Lowe & Partners.

Ce schimbări aduce extinderea diviziei de BTL?

“Un prim pas va fi consolidarea echipei, atât în zona de execuţie, dar şi în zona de strategie şi prin integrarea la nivel strategic a activităţilor de BTL în mixul global de discipline ale grupului”, explică oficialii agenţiei.

Cine este Mircea Sebe?

Mircea Sebe are o exeperienţă de peste 12 ani în comunicare şi o expertiză solidă în activări 360 / trade, shopper, marketing experienţial şi promoţional.

A lucrat pentru conturi precum Unilever, Heineken, Coca-Cola, Beiersdorf, BAT, ING, PPD (Diageo). El va avea un rol cheie în dezvoltarea resurselor de BTL ale agenţiei.

Despre Lowe & Partners România

  • În România de 19 ani, Lowe creează pentru clienţi precum: Bergenbier S.A., Ferrero, Unilever (Domestos, Cif, Rexona, Rama, Clear, Signal, Delikat), Johnson & Johnson, Bayer  sau Crucea Roşie Română.
  • Lowe este o companie americană cu sediul central la Londra şi birouri în peste 90 de ţări si peste 9000 de angajaţi în reprezentanţele sale din intreaga lume.
  • Lowe &Partners este membră a grupului de companii din care mai fac parte: Initiative, Brand Connection, GolinHarris, HyperActive şi Medic One.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu