Skip to main content

PARTENERIAT MEDIA. S-a lansat concursul Data Journalism Awards

 

Organizaţia Global Editors Network, în colaborare cu European Journalism Centre, a lansat ieri competiţia Data Journalism Awards, într-o conferinţă de presă care a avut loc la biroul Google din Londra.

Publicitate

Un juriu internaţional format din experţi în media şi data jurnalism va selecta şase câştigători pe baza lucrărilor trimise până pe 10 aprilie.

Membrii juriului au fost selectaţi din companii media prestigioase, printre care New York Times, Reuters şi Les Echos. Preşedintele juriului este Paul Steiger, fondatorul ProPublica.

Categorii la care se pot înscrie jurnaliştii:

  • 1. Data-driven investigative journalism
  • 2. Data visualisation & storytelling
  • 3. Data-driven applications

Pentru a intra în competiţie, articolele trebuie să fie publicate în perioada 11 aprilie 2022 şi 10 aprilie 2012. Mai multe detalii despre concurs găsiţi AICI.

Toate cele şase proiecte câştigătoare vor fi răsplătite cu premii în valoare de 45.000 de euro. Proiectele pot fi înscrise la următoarea adresă datajournalismawards.org.

Competiţia este deschisă companiilor de media, organizaţiilor neguvernamentale, freelancerilor până pe 10 aprillie 2012. Câştigătorii vor fi anunţaţi pe 30 mai la conferinţa anuală News World Summit, care se va desfăşura la Paris şi va fi găzduită de Global Editors Network.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • Perioada 11 aprilie 2022 - 10 aprilie 2012, ziceti voi. Deci ne trebuie o masina speciala sa calatorim in timp si sa ne si intoarcem pana la 10 aprilie. Daca mai are sens...

Trimite un comentariu