Skip to main content

PARTENERIAT. Platformă de promovare: "Buzz" pe Facebook între prieteni

 

Se ia un mesaj (sau o campanie) şi se introduce în sistem. Mesajul este preluat de aşa numiţii "buzz editori" înscrişi în sistem şi dat mai departe în grupurile de prieteni de pe reţelele lor sociale (Facebook, Twitter etc).

Publicitate

Acesta este, pe scurt, mecanismul platformei de promovare Buzzeditor.

Mai multe detalii, în interviul de mai jos, cu Alex Dicu, fondatorul platformei:

Ce inseamna platforma Buzzeditor?
Buzzeditor este un tool innovator prin care advertiserii pot crea buzz in timp real.

Folosind Buzzeditor, advertiserii pot sa se conecteze in timp real cu persoanele influente in cercurile lor de prieteni (prin retelele de socializare Facebook, Twitter etc.). Noi numim aceste peroane influente, simplu "buzz editori".

Buzzeditor analizeaza activitatea fiecarui utilizator din platforma noastra si pe baza unor algoritmi matematici poate determina nivelul de influenta al fiecaruia in cercul lor de prieteni. Algoritmii nostri sunt bazati pe indictaori ce pot genera rezultate.

Astfel, Buzzeditor poate sa potriveasca exact nevoile de comunicare ale unui advertiser cu exact buzz editorii de care au nevoie. Este exact “word of mouth”, insa in varianta digitala.

Cum se poate promova un mesaj sau o campanie prin Buzzeditor?
Foarte simplu:

  • un advertiser foloseste platforma noastra pentru a invita “buzz editori” sa incerce produsele/serviciile ce doresc sa fie promovate;
  • platforma noastra automat potriveste nevoile de comunicare ale advertiserilor cu exact buzz editorii de care are nevoie;
  • apoi, acesti buzz editori isi dau cu parerea in cercul lor de prieteni (prin retelele de socializare).
  • advertiserii pot vedea in timp real indicatorii de perfomanta ale campaniei.

Care sunt avantajele sistemului fata de alte sisteme de promovare?
Cel mai important avantaj este acela ca persoanele care vor auzi despre produsul/serviciul promovat, vor auzi de la un prieten, nu dintr-o reclama. Este extrem de important acest lucru. Statisticile arata ca peste 90% din cumparatori sunt influentati de opiniile prietenilor si mai putin de 35% au incerede in mesaje publicitare.

Cine sunt cei care dau mesajul mai departe?
Cei care dau mesajul mai departe sunt persoane (ca mine si ca tine) care au fost identificate de platforma Buzzeditor ca avand un anumit nivel de influenta in cercul lor de prieteni intr-un anumit context.

Cum se inscriu in sistem?
Oricine poate creea buzz in cercul lor de prieteni. Deci oricine poate deveni un buzz editor. Tot ce trebuie sa faca este sa se conecteze in platforma noastra. Evident, ca odata conectati, platforma noastra analizeaza comportamentul lor si le stabileste nivelul de influenta pe unanumit topic. Astfel, platfoma noastra va stii cum sa-i potriveasca cu advertiserii.

La citi oameni poate ajunge mesajul?
In Romania abia am lansat produsul. In Canada, unde am lansat produsul initial, am avut o campanie pentru o aplicatie de iPhone cu peste 250 de buzz editors care  a atins un reach de aproape 300.000 de persoane. Inca o data, foarte important de mentionat, ca aceste persoane aud de produsul/serviciul respectiv de la un prieten, nu dintr-o reclama.

Pe ce retele sociale ajunge mesajul?
Facebook, Twitter, Google+ (si in permanenta adaugam si alte retele sociale).

Ce fel de mesaje se pot promova prin acest sistem?
Orice companie care considera ca produsul/serviciul lor se poate promova din gura in gura este pretabil pentru Buzzeditor.

Care este costul unei campanii pe Buzzeditor?
Un advertiser intotdeauna va avea 2 costuri: produsul sau servicul care il ofera gratuit buzz editorilor (in scopul revizuirii); un cost de folosire al platformei (un cost per fiecare editor selectat care difera in functie de nivelul de influent pe care il are). Costul este de aproximativ trei euro pentru fiecare buzz editor care a dat mai departe mesajul.

Cine sunt proprietarii Buzzeditor?
Buzzeditor este destinut de grupul de firme Brand New App Inc., Toronto, Canada. Din acest grup de firme face parte si compania Onezonemedia, din Romania.
Fondatorul Buzzeditor este Alexandru Dicu (subsemnatul).

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • AMe AMe
    Atata rautate! Oameni buni testati Buzzeditor si dupa veniti cu afirmatii ,,rautacioase,,. Eu am primit invitatie gratuit doar pentru ca am comentat despre un articol si pentru ca am confirmat ca vazusem deja odata echipa de Standup Comendy! Mi-a placut m-am simtit bine si asta conteaza cel mai mult...sa informezi prietenii despre ce ti-a placut sau nu!!! Daca nu mi-ar fi placut as fi spus foarte clar ca nu m-as mai duce! Declaratii ce ati trait nu ce ati auzit...! Felicitati pentru ideea noua adusa si in Romania!
  • george george
    eu nu inteleg cum functioneaza m-am inscris si ce fac mai departe?
  • dan dan
    Daca tot ati platit articolul presupun ca acum ati pus si cativa "buzz editori" sa scrie comentarii pozitive la adresa proiectului.
  • Stefan Stefan
    O platforma care va aduce doar beneficii atat buzz editorilor cat si advertiserilor , felicitari!
  • crissa crissa
    mie mi se pare ca dimpotriva...daca tot te duci undeva, e oarecum normal sa sharuiesti cu prietenii .... cred ca asta e ideea... eu m-am inscris si deja am o invitatie gratis la un spectacol de stand up .. prietenii mei mi-au dat o gramada de like-uri :) chiar au zis ca vin si ei ... nu vad unde e spamu-ul?
  • dan dan
    hahah! sa vezi ce o sa si-o ia "buzz editorii" din momentul in care prietenii lor o sa se prinda de spamul infect.

Trimite un comentariu

sus