Skip to main content

1 Martie. Publika TV, datoare vândută la Vîntu. Kanal D face 5 ani

 

Publika TV, televiziunea de știri lansată la Chișinău, în 2010, de către grupul de media numit pe atunci Realitatea - Cațavencu,a acumulat datorii de aproximativ 235.ooo de euro, scrie Evenimentul zilei.

Publicitate

Potrivit surselor, Publika a gajat o parte din echipament la BCR Chișinău, pentru care a obținut un credit de 250.000 de euro și s-a împrumutat cu peste 3 milioane de euro la diverse companii și persoane fizice. Principali creditori sunt familia Vîntu cu 910.000 euro, Sergiu Toader  – 160.000 de euro, Țîră Dumitru Dumitru (fostul director general și actualul patron) al postului – 53.106 euro.
Publika TV Chișinău, datoare vândută la Vîntu

Kanal D sărăbătorește astăzi cinci ani de emisie cu o petrecere, scrie Libertatea. Sărbătoarea postului tv care a ajuns pe locul trei în topul audienţelor va începe de dimineaţă, de la 10.30, în emisiunea Draga mea prietenă, prezentată de Gabriela Cristea Toader, care va avea invitaţi surpriză. Spectacolul continuă cu Te vreau lângă mine, cu Niculina Stoican şi cu Drept la ţintă, care îl are ca amfitrion pe Mădălin Ionescu. “Am pregătit imagini inedite cu vedetele Kanal D, vom depăna amintiri şi ne vom bucura împreună de succesul obţinut prin munca celor cinci ani”, spune Mădălin Ionescu.
Kanal D, show la 5 ani

Agențiile de media ale holdingului de comunicare The Group - Media Investment și House of Media - și cele aparținând Omnicom Media Group - OMD și PHD - "vor continua să opereze separat, cu management operațional separat, cu echipe separate, cu strategie și execuție separată de buying", a declarat Mihaela Nicola, CEO The Group, într-un interviu pentru HotNews.ro.

Potrivit Mihaelei Nicola, agențiile de media aparținând grupului pe care ea și Zoltan Szigeti îl conduc și agentiile OMD și PHD "își vor consolida bugetele de investiție în media prin intermediul companiei de investiție în media aparținând The Group - The Media Partnership".
Mihaela Nicola / The Group, despre parteneriatul cu Omnicom: Media Investment, House of Media, OMD vor opera separat, dar "isi vor consolida bugetele de investitie in media" prin The Media Partnership

eMarketer estimează că veniturile din publicitatea pe reţelele de socializare vor creşte cu 50% în acest an. 47% dintre venituri vor fi înregistrate în Statele Unite ale Americii, scrie Capital.
Advertiserii vor investi circa 7,72 miliarde de dolari în publicitatea pe reţelele de socializare, fie în clasicele ad-uri de pe Facebook, Twitter, Google+, fie în jocuri sociale sau în aplicaţii.

2012 va fi un an mai bun decât 2011 pentru reţelele de socializare, din punct de vedere financiar. Mai mult, se preconizează că până în 2014, investiţiile advertiserilor în publicitatea pe reţele de socializare se vor ridica la circa 12 miliarde de dolari.
Cresc veniturile din publicitatea pe reţelele de socializare

James Murdoch a demisionat de la conducerea trustului News International, filiala britanică a News Corporation, grup media deţinut de Rupert Murdoch, potrivit Mediafax.

News Corporation a anunţat că "James Murdoch a renunţat la postul de preşedinte executiv al News International şi se va concentra pe extinderea internaţională a activităţilor posturilor de televiziune ale grupului".
Trustul News International este deţinătorul mai multor publicaţii britanice implicate în scandalul interceptărilor telefonice ilegale.
James Murdoch a demisionat de la conducerea News International

Collusion este un add-on Firefox care arată în timp real ce site-uri preiau informaţiile unui utilizator şi le trimit mai departe, scrie Mediafax. Produsul a fost prezentat recent într-un seminar TED, susţinut de CEO de la Mozilla, Gary Kovacs care spune că preţul plătit pentru dreptul conectivităţii online este intimitatea noastră şi este timpul ca noi să îi urmărim pe cei care ne urmăresc.
Cum afli ce site-uri te urmăresc şi trimit mai departe informaţiile tale

Facebook va oferi brandurilor și companiilor noi instrumente pentru a gestiona modul în care interacționează cu utilizatorii pe rețeaua de socializare adoptând interfața Timeline - mult controversată în rândul utilizatorilor obișnuiți, relateaza Wall-Street.ro.
Interfața va oferi brandurilor și business-urilor mai multe posibilități de a-și „povesti” trecutul, susțin dezvoltatorii noilor instrumente de grafică și design de la Facebook.
Facebook schimba regulile jocului: Timeline pentru toate paginile companiilor

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu