Skip to main content

30 martie: The Money Channel a plătit 150.000 de euro pentru meciul cu Bute

 

Postul de nişă The Money Channel va transmite gala de la Nottingham, de pe 26 mai, contra sumei de 150.000 de euro, scrie Evenimentul zilei.

Publicitate

Meciul de box dintre românul Lucian Bute şi britanicul Carl Froch, de pe 26 mai, a provocat agitaţie pe piaţa televiziunilor de la noi. Disputa a fost tranşată ieri, când s-a făcut anunţul oficial: lupta de la Nottingham va fi transmisă în România de postul de nişă "The Money Channel", după cum a scris Paginademedia.ro.

Avantajul celor de la "The Money Channel" a fost acela că, în 2011, când toţi refuzau să preia meciul lui Bute cu Glen Johnson, din pricina orei matinale la care a avut loc, postul amintit a plătit 100.000 de dolari şi l-a transmis. Acum, The Money Channel, canal care nu are audienţele măsurate, a avut prima opţiune la negocieri, iar alte staţii TV nici măcar n-au avut ocazia să-şi prezinte oferta, notează EVZ.
Meciul lui Bute, vândut ca pâinea caldă

Facebook a suspendat tranzacţiile cu acţiunile companiei pe pieţele secundare, cu efect de săptămâna viitoare, măsură pregătitoare pentru oferta publică iniţială programată pentru luna mai, au declarat pentru Reuters surse apropiate situaţiei, notează Mediafax.

Facebook a cerut recent instituţiilor financiare care intermediază tranzacţiile private cu acţiunile companiei să supende aceste operaţiuni, pentru a reduce volatilitatea valorii titlurilor, factor care poate complica procesul de stabilire a preţului în cadrul ofertei publice iniţiale, au spus sursele citate.
Compania care operează cea mai mare reţea de socializare din lume vrea să atragă 5 miliarde de dolari prin listarea la bursa de la New York.
Investitorii nu mai pot cumpăra acţiuni Facebook până la oferta publică iniţială din luna mai

CNA a amendat RCS&RDS cu 50.000 de lei pentru scoaterea din grilă a mai multor televiziuni obligatorii la retransmisie, potrivit principiului "must carry", hotărând totodată să cheme la discuţii reprezentanţii acţionarului majoritar al companiei de comunicaţii, Zoltan Teszari, scrie Mediafax.

Consiliul a constatat că, în 23 dintre localităţi în care are reţele, operatorul nu retransmite în sistem digital programele regionale ale Televiziunii Române. De asemenea, în Piteşti, RCS&RDS nu retransmite programele regionale ale TVR nici în analogic, nici în digital, iar în Focşani se retranasmite în analogic un singur program local din două existente.
CNA a amendat RCS&RDS cu 50.000 de lei şi cheamă la discuţii reprezentanţii acţionarilor companiei

Televiziunea Română, Naţional TV, Kanal D sau Euforia TV sunt câteva dintre posturile generaliste care mizează pe serialele tip telenovelă sud-coreene, turceşti sau indiene, în lupta pentru atragerea publicului feminin, scrie DailyBusiness.ro într-o scurtムanaliză.

Vanessa Cernea, director executiv Acasă TV şi Acasă Gold, afirmă recent că "există o 'asteptare' foarte mare din partea publicului în ceea ce priveşte canalele nisate. Este binecunoscut faptul că femeile consumă TV mai mult decât bărbaţii. Conform GfK România, în 2011, peste 90% dintre femeile din mediul urban cu vârstă cuprinsă între 15 şi 49 de ani au fost telespectatoare de telenovele".

"De multe ori telenovelele vin la pachet cu alte produse, filme sau alte seriale, însă cele care pot face diferenţa în topul audienţelor sunt costisitoare. Există aşadar un risc asumat al distribuitorului de un astfel de conţinut - să nu îşi acopere costurile. De aici, dinamica programării în prime-time versus emisia în timpul zilei. Ratingurile mai mari în prime-time asigură un potenţial mai mare ca venituri, potenţial transpus în venituri doar de performanţele reale ale telenovelei în audienta”, a declarat Iosif Kalauz, strategy and research senior manager în cadrul Kanal D.
Telenovela ca business: Cum s-a schimbat, cine o consumă şi câţi bani aduce

Adunarea Generală a Biroului Român de Audit al Tirajelor a decis schimbarea numelui instituţiei în Biroul Român de Audit Transmedia, pentru a reflecta extinderea activităţilor în mai multe medii şi pentru a pastra acronimul, a spus pentru HotNews.ro Arina Ureche. Se va numi Biroul Român de Audit Transmedia.
BRAT îşi schimbă numele în Biroul Român de Audit Transmedia

"Marile avantaje pe care le constatăm pe piaţa românească în prezent sunt creşterea încrederii în social media, explozia blogurilor şi a jurnalismului cetăţenesc, explozia de site-uri de ştiri", spune într-un interviu pentru HotNews.ro Matt Neale, President Internaţional al reţelei globale de relaţii publice GolinHarris. Acesta vorbeşte despre ştergerea graniţelor între ramurile comunicării, despre efectele pe care scăderea încrederii în media le are asupra relaţiilor publice şi despre SEO sau dezvoltarea de conţinut ca instrumente de lucru ale PR-ului.

Despre efectele pe care scăderea încrederii în media le are asupra relaţiilor publice: "La mine în ţară, în Marea Britanie, recentul scandal (al interceptării telefoanelor) a adus daune grave reputaţiei jurnalismului, un lucru foarte trist, pentru că este unul dintre cei mai importanţi factori - acela că instituţiile din orice ţară să aibă media puternice, de încredere, în care consumatorii şi alegătorii să creadă. Această încredere a fost încălcată, e o problemă reală. (...) În cazul agenţiilor de relaţii publice, pentru ca încrederea în diverse canale media devine o problemă, e foarte important să fie foarte transparente în ceea ce comunică - să spună dacă acesta este sau nu un mesaj plătit, ca sprijinul pentru un lucru a fost obţinut printr-o sponsorizare etc."
VIDEO Matt Neale, reţeaua internaţională de PR GolinHarris: Avantajele pieţei româneşti sînt explozia blogurilor, a jurnalismului cetăţenesc, explozia de site-uri de ştiri

Un om de marketing trebuie să se facă înţeles de toţi consumatorii companiei pe care o reprezintă, cea mai mare greşeală a acestuia fiind atunci când vorbeşte foarte vag sau în concepte neclare, a declarat pentru Wall-Street.ro, Angus Reid, director de marketing şi vânzări pe segmentul serverelor în cadrul HP pe zona Europa, Orientul Mijlociu şi Africa (EMEA).

"€œUna dintre greşelile pe care le fac unii manageri este să creadă că un concept global merge peste tot. Şi nu este mereu aşa. Trebuie să fii flexibil în funcţie de fiecare piaţă. Cultura poate fi diferită şi la fel poate fi i modul în care oamenii vor să îşi ia informaţiile. De exemplu, în Africa şi Orientul Mijlociu este nevoie de foarte multe activităţi faţă în faţă pentru că aşa sunt relaţiile de business acolo. În schimb, în Marea Britanie o mare parte din activitatea noastră este online”, explică Angus Reid (45 de ani).
Şef pe marketing în HP: Cea mai mare greşeală a unui marketer este să nu vorbească pe înţelesul oamenilor

Un oficial din cadrul Biroului Federal de Investigaţii din SUA recunoaşte că autorităţile riscă să piardă lupta cu hackerii care atacă reţelele informatice ale marilor companii, scrie Mediafax, care citează ediţia online a Wall Street Journal.
"Nu câştigăm", avertizează directorul-adjunct al FBI, Shawn Henry.
Henry, care urmează să părăsească FBI, consideră că actuala abordare a autorităţilor şi a companiilor private pentru contracararea acţiunilor hackerilor este inadecvată.
FBI pierde războiul cu hackerii: Autorităţile americane nu au suficiente mijloace împotriva atacurilor cibernetice

 Sursa foto: EVZ.ro

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus