Skip to main content

8 martie: Reacție la declarația lui Tolontan despre măsurarea audiențelor

 

Publicitate

Asociatiei Română pentru Măsurarea Audiențelor a reacționat la declarația lui Cătălin Tolontan, redactor-șef Gazeta Sporturilor, în legătură cu măsurarea audiențelor TV.

Ieri, ziaristul a riducat semne de întrebare în legătură cu modul în care sunt măsurate audiențele TV, pe blogul său.

Tolontan susține că numărul oamenilor care se uită la televizor este mai mare decât cel al locuitorilor României.

 

DailyBusiness.ro a aflat care este poziția Arma cu privire la acest subiect.

Reprezentantii comitetului Tehnic al Asociatiei Romane pentru Masurarea Audientelor (ARMA) sustin ca in toate studiile de media din piata, daca aduni diverse cifre de audienta, ele pot sa ajunga la o suma mai mare decat populatia totala, dar acest lucru nu este in nici un fel relevant pentru calitatea datelor respective.

HotNews a stat de vorbă cu Teddy DumitrescuCEO Publicis:

Problema măsurării audiențelor TV este "o problemă a industriei", care trebuie rezolvată în interiorul asociațiilor de profil și care "privește în primul rând proprietarii de media (...) și pe urmă este problema agențiilor de media (...). Nu cred că este vreun client care să spună: mie-mi convin date de audiență corupte - nu în sensul financiar, ci defecte", spune Teddy DumitrescuCEO Publicis, într-o discuție în studioul HotNews.ro. Discuția a atins și subiectul măsurării audiențelor diverselor media, în condițiile în care crește numărul celor nemulțumiți de felul cum sunt măsurate, în prezent, audiențele TV.
€‹VIDEO Teddy Dumitrescu (Publicis) despre măsurarea audiențelor TV: E o problemă care-i privește în primul rând pe proprietarii de media. Nu cred că este vreun client căruia să-i convină date de audiență defecte

Reporterul Pro TVAlex Dima a vorbit pentru EVZ despre cum se vede România între ameninţări şi mită, dar şi despre cum poţi lupta cu corupţia.
“Nu ştiu dacă e greu. Mie îmi place foarte mult ce fac. Trăim într-o ţară ofertantă în subiecte. Dar trebuie să alegi un subiect care să aibă succes. Apoi trebuie să reuşeşti să-i faci pe oameni să vorbească", îşi începe Alex Dima destăinuirea.

A vrut cineva să te mituiască?
Da. Eram într-o zonă prin Vrancea, e vorba de subiectul pădurilor. Respectivii cred că se ocupau cu asta. Cumpărau oameni. Pe acolo vin des controale, care pleacă cu bani. Ştiam că un control de la Bucureşti primeşte câteva mii de euro. Anul trecut, eram în aceeaşi zonă cu echipa de control. Noi pe o parte a muntelui, ei - pe cealaltă. (...)
După câteva zile ne-am întâlnit. Noi aveam noroi până şi în urechi. Ei erau îmbrăcaţi ca la un dineu oficial. Revenind la cei care oferă mită. Încep ca într-un joc: "Dacă eu aş pune acum pe masă o sumă...". Am zis nu... şi tot continua jocul acesta... şi tot ridica suma. Ajunsese la un moment dat chiar să pună 100.000 de euro. Asta nu înseamnă că el chiar îmi punea banii aceştia în geantă. Era un joc pe care probabil îl făcea cu toţi cei care veneau pe acolo. Nu cred că dădea chiar 100.000.
Jurnalistul Alex Dima a refuzat o mită de 100.000 de euro

Consiliul Național al Audiovizualului a intrat în ultimele săptămâni în atenția dezbaterii politice. Motivele: incapacitatea Consiliului de a lua o decizie privind sancționarea Antena 3 în cazul Sinteza Zilei-președintele CNAS, acuzațiile PSD cum că PDL își subordonează CNA, acuzațiile Antena 3 că postul încearcă să "întrerupă semnalul postului către casele dumneavoastră", scrie HotNews.ro.

PSD a acuzat PDL în urmă cu o săptămâna că "își subordonează" CNA prin "încălcarea brutală a practicilor parlamentare". Marți, 6 martie, deputații PSD și PNL au contestat la Curtea Constituțională hotărârea Parlamentului privind numirea noilor membri CNA Valentin Alexandru Jucan și Lorand Turos, potrivit Agerpres.

Agenția de presă îl citează pe Mircea Dusă (PSD), care afirmă că, potrivit algoritmului politic, PDL și PSD trebuie să propună câte doi membri în CNA, iar PNL și celelalte partide - câte unu, iar "prin aceste numiri urmăresc să schimbe majoritatea în CNA pentru că presa să fie cenzurată". PSD și PNL afirmă că decizia Parlamentului de numire a celor doi membri încalcă modul în care trebuie să se numească membri în instituțiile subordonate Parlamentului și că nu a existat cvorum de ședință la audierea acestora. Tot Agerpres a anunțat miercuri că sesizarea deputaților PSD-PNL va fi dezbătută de Curtea Constituțională în data de 28 martie.
Bătălia politică pentru CNA: Care este echilibrul de forțe în forul audiovizual

Facebook, cea mai mare reţea de socializare online, a explicat motivele pentru care serviciile sale au fost întrerupte miercuri dimineaţa în România şi alte ţări europene, scrie Mediafax.

"Azi (miercuri, n.r.) am întâmpinat probleme tehnice, din cauza cărora site-ul a devenit indisponibil pentru unii utilizatori din Europa. Situaţia a fost rezolvată şi toată lumea ar trebui să aibă acces la Facebook. Ne cerem scuze pentru inconvenient", a anunţat compania.
De ce nu a funcţionat Facebook? Compania şi-a cerut scuze şi a explicat motivul pentru care utilizatorii din Europa nu au putut accesa site-ul

Site-ul de Internet www.vatican.va a fost blocat miercuri după-amiază, după un atac revendicat de mişcarea de hackeri militanţi Anonymous, care afirmă că vor să pedepsească "Biserica apostolică romană coruptă şi toate produsele acesteia", notează Mediafax.

"Anonymous a decis astăzi să asedieze site-ul vostru ca răspuns la doctrina, liturghiile şi conceptele absurde şi anacronice pe care organizaţia voastră cu scop lucrativ (Biserica apostolică romană) le difuzează în lumea întreagă", scrie site-ul italian al Anonymous.
Site-ul de Internet al Vaticanului, blocat de hackerii Anonymous

Doi reporteri de la tabloidul britanic The Sun au încercat să se sinucidă, în condiţiile în care poliţia intensifică ancheta privind presupuse practici jurnalistice ilegale la publicaţii ale trustului News International, relatează Financial Times, în ediţia electronică, scrie Mediafax.

Cei doi jurnalişti au fost spitalizaţi, iar cheltuielile sunt achitate de News International, au afirmat două persoane familiare cu acest caz. News International a refuzat să facă vreun comentariu cu privire la aceste informaţii, relatează Financial Times.
Doi reporteri de la The Sun au încercat să se sinucidă, pe fondul anchetei privind practici ilegale

Tabloidul german Bild, care deţine obligaţiuni emise de Grecia în valoare de 10.000 de euro, refuză să participe la restructurarea datoriei statului elen, în urma căreia ar primi cel mult 3.000 de euro, relatează Mediafax.

Bild a cumpărat obligaţiunile de pe piaţa secundară cu 4.815 euro, potrivit cotidianului britanic The Guardian.
Dacă ar participa la programul de restructurare a obligaţiunilor elene deţinute de investitorii privaţi, Bild ar înregistra o pierdere de circa 38% din investiţia iniţială.
Tabloidul german Bild a cumpărat obligaţiuni elene şi refuză restructurarea datoriei Greciei

Medic One, divizia specializată în comunicare medicală a grupului Lowe, a redevenit agenție independentă, noua companie numindu-se Lowe Medic One și fiind condusă de Oana Cociasu, din poziția de managing partner, notează Wall-Street.ro.
Piata de comunicare medicală este foarte dinamică, lucru reflectat și de investițiile în comunicare care au plasat această industrie pe prima poziție în topul advertiserilor în ultimii doi ani. De aceea am considerat că este oportun să lansăm o agenție dedicată, construită în jurul nevoilor specifice acestei industrii”, declară Veronica Savanciuc, președinte și CEO al grupului Lowe.
Divizia Medic One redevine companie separată

Publicaţia „The Los Angeles Times“ s-a alăturat numărului mare de ziare din Statele Unite şi din întreaga lume şi a ales să taxeze accesul la coţinutul de pe site, scrie Adevărul.
Spre deosebire majoritatea titlurilor care cer bani pentru conţinut, „Los Angeles Times“ va percepe o taxă lunară şi abonaţilor de la ediţia tipărită, scrie „The Guardian“.
După o perioadă de testare de o lună, la un preţ promoţional de 99 de cenţi pe săptămână, abonaţii ediţiei de pe hârtie vor trebui să plătească o taxă de 1.99 dolari, în timp ce restul utilizatorilor vor trebui să scoată din buzunar 3.99 dolari.
„LA Times“ pune taxă pe conţinutul din online

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • sa faca un audit si gata. la fel s-a procedat si in 2008 parca. dar sa il faca acum, nu dupa ce isi aranjeaza cei de la kantar ploile.
  • asa e. autientele sunt false...firmele dau bani degeaba pe publicitate. prosti rau de tot. :)
    Dar asa a fost mereu...teapa romaneasca :)
  • Nu cumva articolul lui Tolontan este publicat la rugamintile unor sefi din trustul Realitatea, post tv ce se duce la fund in privinta ratingului?
  • daca ma apuc sa-mi dau cu parerea apar arhanghelii nimanui si-mi dau la cap. dar cum frate,cifrele de audienta pot depasi numarul total al populatiei romaniei?"dar acest numar nu este relevant in niciun fel pentru calitatea datelor respective" spune-i asta unui copil de 12 ani si-ti rade in nas!

Trimite un comentariu