Skip to main content

Campanie Discovery la 15 ani în România

 

Postul Discovery lansează pe 12 martie o campanie de marketing intitulată Efectul Discovery, care va releva felul în care au fost influențați oamenii de postul de televiziune.

Publicitate

Campania a fost lansată cu ocazia împlinirii a 15 ani de când televiziunea a apărut în România. "Campania vorbește despre telespectatorii noștri, nu despre programe", a declarat Ada Roseti într-o conferință susținută astăzi la Londra, la care este prezent și reporterul paginademedia.ro, Carmen Andronache.

Campania va fi desfășurată până la 15 aprilie, va ajunge în 12 orașe din România și va rula pe outdoor, print, online, radio, Facebook engagement și promovare on-air.

La conferință a mai fost prezent și Paul Welling, senior vice president, head of channel pentru Discovery Networks în Europa Centrala și de Est, Orientul Mijlociu și Africa.

În cadrul evenimentului a fost anunțat și producția Ultimate Cops, șase episoade cu poveștile echipelor speciale de poliție din Moscova, Varșovia și București. Show-ul a fost produs de o echipă americană.

"Cred că este un lucru minunat fiind capabili să exportăm acest show incredibil", a declarat Paul Welling.

Campania este realizata cu ajutorul Headvertising (creație) si Zenith Media si HMedia (strategia de media) si Grayling - activități de PR.

Ideea campaniei: Relatarea poveștilor românilor a căror viață a fost influențată de către Discovery. 

Cum i-a influențat Discovery pe români:

  • Alexandru Jderu, 23 de ani, student: Alex e pasionat de roboţi, iar sursa lui de inspiraţie a fost Discovery Channel. După ce a urmărit programul Vânătorii de mituri, s-a convins că merită să îşi ducă pasiunea mai departe. Acum construieşte un robot luptător de sumo, pentru a participa la o competiţie internaţională.
  • Dragoş Brasov, 44 de ani, astronom-amator: Dragoş considera că pasiunea lui pentru astronomie nu era un lucru despre care să poată discuta cu oricine, însă Discovery i-a arătat că nu este singurul din Univers care e pasionat de stele. Acum, Dragos este preşedintele Asociaţiei Astronomice URANIA, ţine cursuri de astronomie pentru pasionati şi îi învaţă pe copii despre telescoape, stele si galaxii. De fiecare dată când i-a fost greu sa-si urmeze pasiunea, Discovery l-a inspirat să meargă mai departe.
  • Alexandru Paunică, 27 de ani, şofer de taxi: Într-o noapte, Alex a avut un accident şi a căzut cu taxiul în râul Dâmboviţa. Din fericire, şi-a amintit ce a făcut Bear Grylls când a rămas blocat într-o maşină sub apă, în emisiunea Tehnici de Supravieţuire Urbanǎ, i-a urmat sfaturile întocmai şi şi-a salvat viaţa.
  • Bogdan Gudin, 34 de ani, om de afaceri: Bogdan era pasionat de gadget-uri, dar uitându-se tot timpul la programul Gadget Show, a realizat că pasiunea lui se poate transforma într-o afacere. Fără să stea prea mult pe gânduri, şi-a deschis propriul magazin de gadget-uri din care face bani jucându-se în fiecare zi.
  • Adrian Vicol, 26 de ani, economist (foto): Inspirat de programul Maşini pe alese, Adrian şi-a descoperit pasiunea de a recondiţiona maşini retro americane. În scurt timp, a apărut şi primul său proiect – un Corvette din 89. Chiar dacă la început nu era foarte încrezător că ar fi capabil să repare singur o maşină, Discovery l-a încurajat să-şi ducă visul mai departe.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • amice, audienta Discovery nu este 0.02 ci este aproximativ 0.30
    Probabil ca asa ai vrut sa scrii si tu, dar te-ai incurcat in zerouri. cat despre dublare... loveste-te odata tare cu capul de un perete si vezi ce se-ntampla.
  • ai dreptate de ce sa evoluam si noi ca toti europeni, care au dublare.
    foarte bine va fac olandezi ca nu va primesc in schengen eu de bine de rau am si cetatenie de maghiar
  • nu stiu care e treaba cu ratingul si cum se calculeaza, dar eu as prefera sa se uite la programele discovery 100 de oameni cu scaun la cap decit 50000 de manelisti care beau bere si sparg seminte.
  • nu orice gibon cu peoplemetru,se uita la Discovery si de aici audienta de 0.02!Pun pariu ca e mult mai mare insa!
  • cu o audienta de 00.02 rating se cred una dintre cele mai importante televiziuni in Romania.
    vor avea audienta peste 00,02 cand vor trece la dublare in defavoarea celor care cred ca prin subtitrare romani invata engleza si sa citeasca.
  • As fi putut fi pe lista cu romani influentati de Discovery, dar am tinut cont de sfaturile de a nu face acasa ce vad la ei :)
    Inca sunt fan MythBusters.

Trimite un comentariu