Skip to main content

Continuarea reclamei Profi, inspirată din Paginademedia.ro

 

"Această reclamă este un munte de rupturi logice", spune un cal (da, un cal!) în noua reclamă pentru lanțul de magazinele Profi.

Publicitate

Expresia îi aparține lui Liviu David, director de creație la Next Advertising, și a fost publicată în exclusivitate pe paginademedia.ro într-o analiză a primei reclame Profi. Spotul a fost comentat pentru paginademedia.ro AICI.

Noua reclamă Profi, inspirată de Paginademedia.ro

Noul clip Profi parodiază reacțiile negative ale industriei de media față de prima reclamă lansată cu câteva săptămâni în urmă.

Cei "doi cai frumoși" din noua reclamă se uită la TV și comentează acid spotul în care un convoi mortuar se oprește în fața unui magazin Prof, vrăjit de "prețurile incredibile". Văduva celui decedat intră în magazin și iese extaziată cu un pui fript. “Am trăit s-o văd și pe-asta”, spune mortul, trezit și el de pe lumea cealaltă de ofertele "imbatabile".

Prima reclamă, desființată de publicitari

În urmă cu două săptămâni publicitarii desființau spotul marca Profi.

Bogdan Naumovici, 23 Communication Ideas:

“Prost gândit, prost regizat, prost jucat. Ce altceva să spui despre el? A, da, că replica de final e împrumutată dintr-o caricatură a lui Mardale”

Liviu David, Next Advertising:

Spotul e un un munte de rupturi logice. Un Omul, un Everest de rupturi logice. Văduva îndurerată lasă cortegiul și fuge la magazin, unde e evident încântată de tot ce vede, mere, banane, carne, oameni cu coșuri, apoi țâșnește de acolo cu un pui rumenit pe care îl oferă familiei plăcut surprinse. O mișcare previzibilă, dealtfel.

Mortul se trezește, perfect explicabil, și spune că a trăit s-o vadă și pe asta (la care dintre grozăvii se referă?), deși până atunci era mort. Sau nu era? Iar textul de final ne plesnește cu prețuri de pomana. Adică degeaba. Are rost să ne întrebăm la fiecare două secunde “de ce?”. Clientul și-a făcut singur reclama, de aia. Acum se distrează citindu-ne analiza literara.

Prima reclamă Profi: Am trăit s-o văd și pe asta

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • eu zic ca s-a ajuns prea departe cu reclamele astea. zilele astea am vazut la unul din posturile aflate in curtea lu' al meu Prigoana cum un calugar zicea ce fain e nu's ce concentrat ptr porci, pasari si animale...puteau sa puna un vitel sa zica ce delicatesa e concentratu' ala, da' daca nu ii duce capul. am ajuns sa ne folosim de preoti si de calugari in reclame, chiar e OK?
  • l-am vazut la tv. umor negru...sa vedeti ce jale e prin unele magazine deale lor, produse putine si de calitate indoielnica, personal care moare de plictiseala ptr ca e putina lume in magazine. astea sunt problemele reale. si apropo, pe piata kilul de mere Golden calitate superbuna, pe alese, e cam 3,5 lei...decit sa iei plasa de doua kile calitate discutabila...
  • dupa ce am vazut-o,acum 2 zile pt prima data, chiar ma intrebam daca veti avea partea a II-a la comentarii.reclama nr 2 demonstreaza ca blogul dvs. este citit pentru ca si-au insusit chiar termeni folositi in postari. bravo, lor!nu poti fi decat inteligent daca accepti critica!felicitari domnilor si doamnelor de la firma care a facut reclama!acum are hazul care-i lipsea.cu haz aproape orice devine suportabil:chiar si un mort vorbitor!asa evoluam, nu tragand cu gloante adevarate.astept si a treia reclama care sa fie si mai haioasa decat a doua!
  • Idee haioasa, pacat ca actorii par dintr-un film de pe vremea cand estetica stalinista vibra retinut in gatlejele patriotice! Cine era cel cu biciul in manuta? :lol:

Trimite un comentariu