Skip to main content

Estetica urâtului de 8 martie, în varianta Baumax: Mai mare buchetul, mai adorabil băiatul

 

"Parcă sunt Făt Frumos cu acte-n regulă" spune un tânăr știrb, cam urâțel, și cu ochelari de vedere cu lentile groase. Explicația pentru care tânărul este așa încrezător vine în finalul clipului: "Mai mare buchetul, mai adorabil băiatul". Reclama este pentru lanțul de magazine bauMax, care oferă "flori la prețuri mici". Florarie online  Buchete Flori

Publicitate

GMP, agenția care a creat spoturile bauMax, a vrut să evite "dulcegăriile" caracteristice acestei perioade și a ales să comunice mesajul prin intermediul bărbaților urâței.

Reprezentanții agenției GMP, firma care a realizat cele două clipuri publicitare, au explicat pentru paginademedia.ro cum au realizat campania bauMax.

Care este ideea creativă a spoturilor bauMax?

Ideea e foarte simplă, am pornit de la faptul că în luna martie accentul cade în principal pe femei. Toată lumea comunică dulcegării: ciocolată, răsfăț, delicatețe. OK, dar targetul nostru este masculin. Cum să-și facă loc în această mare de femei și bărbații? Foarte simplu, având sprijinul lui bauMax care nu se rezumă doar la sfaturi ci vine și cu soluția care va fi la îndemâna oricui. O corelație simplă între mărimea buchetului și modul în care un bărbat e perceput de o femeie în momentul dăruirii buchetului.


Cum ați ajuns la această idee?

Am ajuns la acest gând pornind de la faptul că bărbații trebuie să beneficieze și ei de această perioadă a anului în care doar femeile sunt răsfățate. Am cautat inside-uri si am ajuns “din nou” la ideea că pe cât ești de generos pe atât ai de câștigat. ... sau pe scurt atunci când dăruiești primești înapoi înzecit.

De ce ați ales niște băieți urâți?

Percepția asupra unui bărbat mai puțin atrăgător se poate schimba atunci când sufletul e mare și buchetul pe măsură.

Cum i-ați găsit?

Nu au fost nici ușor, dar nici greu de găsit. Mai greu a fost sa-i convingem să îmbrace haina de bărbat fatal cu succes la femei.

Cum a acceptat clientul campania?

bauMax a fost foarte încântat de idee. Încă de la prima vizualizare am primit un feedback pozitiv, de la echipa de marketing până la directorul general.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu