Skip to main content

Licitația pentru brandul de turism, faza de creație: trei înscrieri la campania pentru România

 

Ministerul Turismului și Dezvoltării a lansat o nouă licitație pentru promovarea brandului turistic. Bugetul: 2 milioane de euro. După încheierea primei etape a licitației, zilele trecute, trei agenții de publicitate s-au înscris la promovarea brandului turistic al României.

Publicitate

Ministerul va ține cont, în evaluarea participanților la licitație, și de numărul de premii internaționale (la festivalurile Cannes Lions sau Effie) atrase de companii.

Cine sunt agențiile și ce condiții a pus Ministerul Turismului, în continuare:

McCann Erickson România, consorțiul TBWA România, TBWA Paris și TBWA Johannesburg și agenția germană Jung von Matt au depus dosarele de participare la licitație.

Printre condițiile de participare se numără realizarea unei cifre de peste 4 milioane de euro în ultimii trei ani, prezentarea a minimum 3 contracte pentru proiecte similare și … premii internaționale la Cannes Lions sau la Effie.

Agențiile participante trebuie să plătească o garanție de aproximativ 40.000 de euro.

TBWA România a intrat în consorțiu cu TBWA Johanesburg și TBWA Paris. Compania TBWA Paris a câștigat, de trei ori consecutiv, titlul de Agenția anului la Cannes. TBWA Johannesburg s-a numărat printre cele mai creative agenții de la Cannes în anul 2009.

McCann Erickson România, agenția lui Bogdan Enoiu, a câștigat nouă premii la Cannes Lions 2011, printre care și două Grand Prix-uri pentru campania Rom American.

Obiectivele campaniei, potrivit caietului de sarcini:

  • Creșterea notorietății prin informarea publicului țintă despre România ca destinație turistică și creșterea atractivității României ca destinație turistică pentru publicul-țintă
  • Comunicarea elementelor care diferențiază România ca destinație turistică: natura nealterată, autenticitatea și unicitatea elementelor culturale.

Ce vrea, concret, ministerul?

"Efectele campaniei se vor regăsi concret în includerea României pe harta turismului internațional, ca destinație turistică de calitate competitivă la nivel global într-o serie de produse și experiențe de călătorie. Pentru 2015, obiectivul este de a dubla numărul de turiști față de 2009."

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu