Debut modest pentru show-ul M-a făcut mama artist. Programul prezentat de Andreea Raicu pe Prima TV a debutat aseară, cu audienţe care au plasat Prima TV pe locul 6.
La nivel urban, Prima TV a fost depăşită de Pro TV, Antena 1, Acasă TV, Kanal D şi Antena 3.
Audienţele, în continuare:
- Emisiunea M-a făcut mama artist a fost urmărită, în medie pe minut, de 199.000 de telespectatori pe minut (1,9 rating), în mediul urban. Cu acest rezultat, Prima TVa fost pe locul şase, la peste 400.000 de telespectatori distanţă de Pro TV, ocupantul primului loc.
Vârful de audienţă: 350.000 de telespectatori (3,3 rating), la ora 22.26
- Segmentul comercial: mai mult de jumătate din publicul emisiunii (113.000 de telespectatori) au fost între 18 şi 49 de ani (2,1 rating pe target)
Audienţa posturilor TV joi, 22 martie, pe intervalul emisiunii M-a făcut mama artist, în mediul urban:
1. Pro TV: 609.000 de telespectatori (5,8 rating)
2. Antena 1: 416.000 (4)
3. Acasă TV: 400.000 (3,8)
4. Kanal D: 344.000 (3,3)
5. Antena 3: 253.000 (2,4)
6. Prima TV: 199.000 (1,9)
La nivel naţional, emisiunea M-a făcut mama artist a fost vizionată de 376.000 de telespectatori pe minut (locul 5 pentru Prima TV).
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Ori din "simt artistic" ori de atat au avut bani. Apropo, Prima TV din ce bani traieste ?