Skip to main content

Philip Kotler vine în România pe 1 iunie

 

Philip Kotler, renumitul specialist în marketing, vine în România pe 1 iunie la Marketing 3.0, primul training acreditat de Institutul Kotler Impact, adresat oamenilor de afaceri, managerilor și profesioniștilor în marketing și comunicare din toate industriile.

Publicitate

Evenimentul se va desfăşura în Bucureşti, în data de 1 Iunie 2012, la Ateneul Român.

În cadrul trainingului Marketing 3.0, Profesorul Philip Kotler va discuta despre importanța marketingului în perioada post-recesiune și metodele de satisfacere a apetitului pentru consum al generației G (generația dependentă de tehnologie).

Ce va cuprinde trainingul?

Trainingul va cuprinde două sesiuni a câte două ore şi jumătate, pe parcursul cărora participanţii vor afla despre cele mai noi tendințe în marketing-ul 3.0. Agenda completă este disponibilă pe site-ul oficial al evenimentului.

Despre eveniment: preţul unui bilet şi organizatori

  • În preţul fiecărui bilet este inclus şi un abonament pe 1 an de zile la Ziarul Financiar și Business Magazin, cu începere din data de 1 iulie 2012. Biletele se comandă online, prin completarea formularului de înscriere.
  • Marketing 3.0 este organizat în parteneriat de către Confident Public Relations (www.confidentpr.com), Choice Management & Consulting și V+O Communication (www.vando.ro).
  • Pentru mai multe detalii referitoare la acest eveniment, vizitați site-ul www.marketing30.ro şi pagina de facebook.

Despre Philip Kotler

  • Philip Kotler este fondatorul „managementului marketingului” modern, profesor de marketing internațional la Școala Superioară de Management J. L. Kellogg, din cadrul Universității din Northwestern, SUA.
  • Este licențiat în economie al Universității din Chicago și doctor în economie la Institutul de tehnologie din Massachusetts.
  • Philip Kotler este inventatorul celor “4P” în Marketing (care acum au devenit cei “7P”) precum şi inventatorul conceptului de “Marketing Social” şi este implicat în cercetarea şi dezvoltarea marketing-ului de peste 55 de ani.
  • Kotler este unicul „triplu” câștigător al premiului Alpha Kappa Psi (AKP) pentru cel mai bun articol al anului apărut în revista Journal of Marketing.
  • Începând cu anul 1998, Philip Kotler se află printre Top 50 guru în afaceri la nivel mondial, iar în anul 2008 şi 2009 Profesorul Kotler a fost clasat în primii 10 Guru în Afaceri din lume.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu