Skip to main content

12 aprilie. Cum s-a petrecut în seara doliului la OTV. „Să-i sară elasticul de la chiloţi Luizei”

 

"Ia uite cum sună telefoanele! Ca la război", strigă Florin Condurăţeanu. Tocmai ce-l sună fanii din Italia. Iureş în studio. Toată lumea îl plânge pe domnul Dan la telefon. "Evident că e o comandă! O comandă politică! Auzi, faceţi şi voi acolo un protest, scrieţi nişte cartoane, strigaţi nişte lozinci! Hai, faceţi niţică gălăgie!".

Publicitate

Aşa s-a pornit, marţi seară, sărbătoarea închiderii postului OTV, scrie Evenimentul zilei într-un reportaj, realizat pe platourile din sediul OTV chiar marți seară după decizia CNA de a înjumătăți pentru a doua oară licența televiziunii lui Dan Diaconescu.

În timp ce pe ecranul OTV apărea mesajul “Televiziunea Poporului a fost interzisă astăzi din motive politice”, iar Dan Diaconescu se afla la RTV, la emisiunea Corinei Drăgotescu, echipa de forță a lui Diaconescu petrecea în studio. Sorin Ovidiu Bălan, cu un microfon în mână, îi cânta Mirelei Ceanu “Sunt vagabondul vieții mele”.

"Nebunii ăştia de la CNA au lălăit-o cu decizia, că n-a avut timp DD s-adune oamenii la televiziune, să facă revoluţie. Mâine seară vin ciumpalacii! Sunt oameni la intrare, dar sunt au venit pentru cazuri sociale, nu că se închide OTV-ul!", explică Silviu Alupei.
Cum s-a petrecut în seara doliului la OTV. „Să-i sară elasticul de la chiloţi Luizei”

 

(P) Vrei să explorezi piețe noi și mai riscante, dar cu un potențial de creștere mai mare?

 

Agenția Rogalski Grigoriu Public Relations a preluat de la începutul lui martie contul de relații publice al Heidi Chocolat, potrivit Wall-Street.ro. Rogalski Grigoriu Public Relations, companie înființată în 2007, va oferi servicii de consultanță în comunicarea corporate cât și comunicare de brand pentru gama de produse Heidi și pentru magazinul-concept Chocoworld.
Rogalski Grigoriu a castigat contul de PR al Heidi Chocolat

Hipermarketul Carrefour este retailerul cu cele mai multe apariţii în mass-media, după primele trei luni din 2012, scrie Adevărul. Cu aproape 4.000 de apariţii în media, în perioada 1 ianuarie 2012 - 31 martie 2012, Carrefour conduce în topul celor mai vizibile magazine din România, potrivit monitorizării realizate de mediaTRUST România.

Hipermarketurile au patru reprezentante în topul primilor zece jucători din retailul autohton: Carrefour, Kaufland, real,- şi Auchan. De asemenea, în topul primilor zece retaileri după numărul de apariţii media se regăsesc şi câte doi jucători din sectoarele electro IT (eMag şi Flanco), supermarketuri (Mic.ro şi Mega Image) şi discounteri (Lidl şi Billa).
Carrefour, cel mai mediatizat

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • maiculitaaa! ce e acolo!nu mai e nici macar manelizare!e imbecilizare!promiscuitate, o betie grotesca a bunului simt!au scapat caii! oare dd mai e in toate mintile sau e atat de periculos incat dirijeaza cu cap limpede nebunia asta?cineva spunea ca suntem invidiosi pt ca dd va deveni presedinte! om fi nu tocmai destepti, istoria confirma, dar dd nu va fi presedintele romaniei!a,poate presedinte de CAP!

Trimite un comentariu