Skip to main content

23 aprilie: Cinema City deschide încă două cinematografe în 2012

 

Operatorul de cinematografe Cinema City va deschide încă două locații în 2012, în centrul comercial Maritimo din Constanța și la Ploiești, conform raportului financiar al companiei.

Publicitate

Cinematograful din Constanța va avea opt ecrane și va fi deschis în luna mai, iar cel de la Ploiești va avea 12 ecrane și va fi deschis spre finalul anului.

Rețeaua care s-a lansat în noiembrie 2007 în România are în prezent 12 cinematografe de tip multiplex în zece orașe: București, Pitești, Iași, Timișoara, Arad, Cluj, Bacău, Brăila, Baia Mare și Târgu Mureș, scrie Wall-Street.ro.

Cinema City are la nivel local 114 săli (ecrane) cu în jur de 21.000 de locuri, țara noastră aflându-se pe locul al treilea în privința numărului de săli după Polonia (339) și Ungaria (176).
Cinema City deschide încă două cinematografe în 2012

 

(P) Vrei să asiguri creditul obținut de partenerul din străinătate pentru achiziționarea produselor și serviciilor furnizate?

 

Grupul de piraţi cibernetici  Anonymous şi-a lansat propria platformă muzicală şi de socializare online, denumită AnonTune, scrie Mediafax. Prin această iniţiativă, grupul Anonymous doreşte să creeze "o rezistenţă pacifistă şi legală" în faţa industriei muzicale actuale, dominată de marile case de discuri.

Scopul acestei platforme online este "de a ameliora felul în care muzica este descoperită şi partajată", explică grupul Anonymous. Pentru moment, platforma AnonTune permite crearea de playlist-uri cu ajutorul site-urilor YouTube şi SoundCloud. Dacă proiectul va avea succes, noua platformă va colabora în curând şi cu site-urile MySpace, Yahoo şi BandCamp.
Anonymous şi-a lansat propria platformă muzicală şi de socializare online

Vjesnik, singurul cotidian croat de stat, şi-a încetat apariţia în varianta tipărită după 72 de ani de existenţă, din cauza datoriilor acumulate şi a esecului negocierilor cu un potenţial cumpărător, a anunţat sâmbăta publicaţia, pe pagina sa electronica, notează HotNews și Adevărul, care citează AFP.

"Dupa 72 de ani, Vjesnik şi-a încetat publicarea... Ziarul cu cea mai lungă apariţie din Croaţia a murit în câteva minute", a indicat redacţia pe site-ul cotidianului, calificând drept "scandalos" abandonul editorului său.

Situaţia survine după ce proprietarul cotidianului, întreprinderea de stat Narodne Novine, a pus capăt negocierilor cu un potenţial cumpărator, fondul britanic Oak Investment Management Group, potrivit aceleiaşi surse. Cu toate acestea, ziarul va continua să apară în variantă online.

Un grup internaţional de hackeri a înşelat sute de mii de oameni printr-o operaţiune în scop publicitar. Virusul introdus în computere a fost descoperit de FBI, care a instalat o reţea sigură în urmă cu câteva luni pentru a împiedica întreruperea internetului la cei înşelaţi. Totuşi, din luna iulie, această reţea va fi închisă şi singurul mod de a rămâne online pentru cei afectaţi e să apeleze la serviciile unei firme specializate, scrie Mediafax.

Multe dintre victime nici nu ştiu că virusul le-a afectat computerele, deşi navigarea pe internet se desfăşoară mai greu iar antivirusul le-a fost oprit de aplicaţia introdusă de hackeri. Victimele sunt îndemnate să viziteze pagina partenerului de securitate al FBI, http://www.dcwg.org, pentru a fi informaţi dacă au computerele virusate şi să primească indicaţii despre cum să remedieze problema. După 9 iulie, ei nu vor mai putea să se conecteze la internet, informează Huffington Post.
AVERTIZARE FBI: Sute de mii de oameni ar putea rămâne fără internet în iulie

O imagine controversată ce s-a vrut o reclamă la biscuţii Oreo a făcut înconjurul lumii, devenind virală, deşi compania producătoare a celebrilor biscuţi susţine că aceasta nu a fost creată „pentru public”, scrie Mediafax.
Protagonist în imagine este un bebeluş care ţine într-o mână un biscuit Oreo în timp ce este alăptat, sânul mamei fiind vizibil. Totul este prezentat sub sloganul binecunoscut cu care este promovat produsul: "Biscuitul preferat al laptelui", scrie Daily Mail.
Reclama pe care nu trebuia să o vadă nimeni. Sloganul "Biscuitul preferat al laptelui" dus la extrem

Preşedintele studiourilor de film Walt Disney, Rich Ross, şi-a anunţat demisia, vineri, printr-un e-mail către angajaţi, după mai puţin de trei ani în care a deţinut această funcţie şi la scurt timp după lansarea producţiei "John Carter", un mare eşec în box office, scrie Adevărul, care citează Reuters.

Rich Ross, numit preşedintele studiourilor Disney în octombrie 2009, a fost anterior preşedintele posturilor de televiziune Disney la nivel mondial, poziţie în care a avut succes, fiindu-i atribuită crearea unor francize ca "High School Musical" şi "Hannah Montana". Nu a reuşit însă să obţină aceleaşi rezultate şi la şefia studiourilor de film, imputându-i-se o serie de decizii, cum ar fi creşterea bugetului filmului fantasy "John Carter", de la 200 de milioane de dolari la 250 de milioane de dolari.
Preşedintele Walt Disney şi-a dat demisia după eşecul răsunător al filmului "John Carter"

 Sursa foto: 24Fun

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • aia cu biscuitele e o prostie sinistra... ori e bebelus si nu are dinti si poate sa suga, ori are dinti sa rontaie biscuiti si atunci nu mai suge... oricum, oreo nu au nici un gust, am cumparat si eu, sunt fazi, sunt sfarimiciosi si sunt negri - adica mai au si coloranti sintetici...

Trimite un comentariu