Skip to main content

Barcelona - Chelsea și MasterChef, vedetele de marți seară

 

Meciul Barcelona - Chelsea, de pe TVR 1 și show-ul MasterChef, de pe Pro TV, au fost vedetele serii de marți, 24 aprilie. Ambele emisiuni au fost lideri pe intervalul de difuzare.

Publicitate

Cele două programe s-au intersectat timp de aproximativ 40 de minute.

Audiențele de aseară, în continuare:

  • MasterChef a fost difuzat pe Pro TV, între 20.25 și 22.30. În fiecare minut, s-au uitat la program 1,15 milioane de telespectatori din mediul urban (10,9 rating).
  • Programul s-a intersectat, pe o bună bucată, cu Plasa de stele de pe Antena 1 (care a scos aproximativ jumătate de milion de telespectatori medie). Pe final, MasterChef s-a intersectat cu începutul meciului Barcelona - Chelsea, de pe TVR 1. Pe cele 40 de minute de intersecție, MasterChef avea aproape 1,3 milioane de telespectatori, iar semifinala Champions League 704.000.

Audiența posturilor TV marți, 24 aprilie, pe intervalul meciului MasterChef (Pro TV, 20.25-22.30), în mediul URBAN:

1. Pro TV: 1.151.000 de telespectatori (10,9 rating)
2. Kanal D: 521.000 (5)
3. Antena 1: 511.000 (4,9)
4. TVR 1: 322.000 (3,1)
5. Acasă TV: 301.000 (2,9)

La nivelul întregii țări, MasterChef a sărit de 1,8 milioane de telespectatori în fiecare minut.

Audiența posturilor TV marți, 24 aprilie, pe intervalul meciului MasterChef (ProTV, 20.25-22.30), la nivel NAȚIONAL:

1. Pro TV: 1.839.000 de telespectatori
2. Kanal D: 1.075.000
3. Antena 1: 1.007.000
4. TVR 1: 650.000
5. Acasă TV: 416.000

(P) Vrei să asiguri creditul obținut de partenerul din străinătate pentru achiziționarea produselor și serviciilor furnizate?

 

TVR 1 a marcat primul loc cu semifinala Barca - Chelsea

Interes mare pentru semifinala Barcelona - Chelsea, din Liga Campionilor. Meciul teminat la egalitate (2-2), rezultat în urma căruia s-a calificat Chelsea (0-1 în tur) a fost urmărit pe TVR 1 de 832.000 de telespectatori în medie în fiecare minut, în mediul urban.

Audiența posturilor TV marți, 24 aprilie, pe intervalul meciului Barcelona - Chelsea (TVR 1, 21.47-23.37), în mediul URBAN:

1. TVR 1: 832.000 de telespectatori (7,9 rating)
2. Pro TV: 812.000 (7,7)
3. Kanal D: 505.000 (4,8)
4. Antena 1: 317.000 (3)
5. Antena 3: 303.000 (2,9)

La nivel național, media a fost de aproape 1,5 milioane de telespectatori pe minut.

Audiența posturilor TV marți, 24 aprilie, pe intervalul meciului Barcelona - Chelsea (TVR 1, 21.47-23.37), la nivel NAȚIONAL:

1. TVR 1: 1.458.000 de telespectatori
2. Pro TV: 1.212.000
3. Kanal D: 949.000
4. Antena 1: 561.000
5. Prima TV: 447.000

Foto: GSP

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Intotdeauna se va gasi un public pe care Antenele vor fi lideri detasati de audienta, astfel incat sa se poata lauda in presa (Jurnalul National, adica se lauda singuri) ca i-au batut pe toti. Foarte probabil ca in publicul 75-85, cu un picior lipsa si lobotomie inregistreaza audiente uriase...
    Intr-un mod "studentesc" (asa se invata in facultate) am putea spune ca e important sa folosesti orice lucru in folosul tau. In realitatea antenista (au cam luat-o pe urmele OTV-ului aici) se poate manca oricat de mult rahat privitor la audiente pentru ca sunt foarte putini cei care chiar au chef sa le verifice. Asa ca isi aleg un target pe care sunt si ei tari, niciodata acelasi, si se lauda cum au spulberat concurenta.
    Rahatul asta l-au facut si la prima editie MasterChef, cand pe comercial au fost mai buni cei de la Pro, in timp ce pe all urban au fost depasiti de Antena 1. S-au laudat la greu, pana saptamana urmatoare, cand Pro-ul i-a batut cam pe toate targeturile.
    Nici macar cu meciul Steaua - Vaslui nu au fost in stare sa bata Pro Tv-ul...
    Oricum, partea buna a lucrurilor este ca, de vreo 2 saptamani, Pro-ul a inceput sa raspunda atacurilor din presa referitoare la audiente venite din partea A1. E un lucru bun.
  • bun asa fara rating la comentarii, sa nu mai vine supusi domnului Felicia si sa cenzureze
    bv Petrishor
  • Din cate stiu, pe targetul comercial a1 a fost destul de mult peste kanal d, poate ne arata Petrisor si audientele pe comercial. Si e oarecum firesc, la telenovela se uita un public mai batran decat la plasa de stele....
  • nu mai pot antenisti ca am auzit ca vor fi scosi si de pe UPC, fierb ca un ceai in ibric si dau vina pe operatori de cablu
  • ar fi fost interesant sa faceti o comparatie cu cifrele din saptamina precedenta, marti 14 aprilie 2012, cind aceleasi transmisii/emisiuni s-au intersectat pe segmentele orare mentionate. asa am fi vazut scaderea masiva de audienta a Antena 1, care a ajuns sa fie depasita de Kanal D...

Trimite un comentariu