Skip to main content

Dragoș Stanca despre cum a evoluat RoNewMedia: “Am fost stimulați de concurența constantă și onorantă pe care am avut-o pe acest segment”

 

"Sunt intrunite premisele necesare sa avem nu doar cel mai amplu eveniment RoNewMedia de pana acum, ci si cel mai amplu eveniment de acest tip organizat in Romania pana in prezent", spune într-un interviu acordat IQads Dragoș Stanca despre evenimentul RoNewMedia 6.0, pe care îl organizează în perioada 16 – 18 mai la București.

Publicitate

"Toti parametrii spun asta: greutatea speakerilor, durata evenimentului, tematicile acoperite, evenimentele conexe – cel mai important fiind IAB MIXX Awards."

Dragoș Stanca vorbește despre evoluția RoNewMedia de-a lungul anilor.

Dragoș Stanca, în interviul acordat Iqads.

"Principala mea multumire este ca am reusit impreuna cu colegii mei sa pozitionam RoNewMedia ca fiind un eveniment respectabil nu doar pentru Romania, ci si pentru regiune, si sa avem onoarea sa gazduim pentru prima data primele prezentari oficiale la Bucuresti ale "greilor" industriei. Am avut pentru prima data o prezenta oficiala Yahoo! la prima editie, Google la cea de-a treia editie, Facebook la a cincea si, acum, Skype va vorbi in premiera, pastrand si marile companii care au acceptat invitatia noastra pana acum, plus adaugand speakeri cu greutate, din toate domeniile pe care le propunem anul acesta."

 

Vreau sa fiu foarte clar si sa spun ca am fost stimulati de concurenta constanta si onoranta pe care am avut-o pe acest segment, mai ales din partea Webstock, organizat de Evensys, dar si din partea How-To-Web.

 

“Cel mai mult ne-a ambiționat însă WebIT Sofia, un eveniment care s-a dezvoltat interesant, care s-a extins și în Turcia, și care e principalul nostru concurent acum, în noua poziționare, de eveniment regional, dedicat CEE”, a mai declarat el.

 

"Prima ediția RoNewMedia a fost în 2008. Evenimentul a ajuns de la 500 de participanții la prima ediție, la 1.300 la cea de-a cincea. RoNewMedia a avut pentru prima dată o prezență oficială Yahoo! la prima ediție, Google la cea de-a treia ediție, Facebook la a cincea și, acum, Skype va vorbi în premieră."

7 tematici în trei zile:
Ziua 1: Search marketing și social media marketing.
Ziua 2: digital marketingului, mobile și gaming.
Ziua 3: content și e-commerce.

Pe lângă cele 7 tematici, evenimentul va găzdui și evenimente colaterale: MIXX Awards și vernisajul expoziției World Press Photo.

Dragoș Stanca:

"Ca evolutie, am inceput in mai 2008. Patru ani si 6 editii mai tarziu, am evoluat atat ca sistem relational, cat si ca format si pozitionare, de la 500 de participanti la prima editie la peste 1.300 de participanti la editia a 5-a."

 

"Am amanat din noiembrie 2011 pana acum editia a 6-a pentru ca nu am avut line-up-ul dorit. Acum il avem si speram sa fie un eveniment fara cusur. Este complicat, e nevoie de referinte si relatii si recomandari. Si, nu in ultimul rand, de bani. Sau, mai ales de bani."

 

"Sa faci un astfel de eveniment fara spre suta de mii de euro in cont este, practic, imposibil. Din fericire, intr-un an si jumatate, gratie eforturilor colegilor mei, Q2M isi permite sa faca acest efort financiar si sa spere intr-un proiect profitabil.

 

"Evident, suntem recunoscatori si Orange, care este cu noi din prima zi, precum si Microsoft, care sunt deja cu noi de 3 editii. Samsung, Allegro Group Romania, IBM si alti parteneri merita, de asemenea, multumirile noastre."

 

"Cel mai important este, insa, publicul: nu putem creste acest eveniment fara a vinde bilete, bilete care sunt un motor important in dezvoltarea conceptului nostru care tinde, acum, spre un "festival", cu mai multe componente, de la business, la learning, expo si, de ce nu, entertainment."

Dragoș Stanca despre ce aduce nou competiția IAB MIXX Awards:

  • În primul rand, credibilitatea. Dar și formatul și standardele. E plină piața de competiții de acest tip, toată lumea dă premii, nimeni nu are însă o metodologie clară, auditată, independentă. Inventăm criterii, inventăm de toate. Am făcut și noi asta, în trecut, dar considerăm că nu mai e de ajuns.
  • Prin urmare, am semnat acest protocol cu IAB, să aducem un format clar, criterii clare, auditarea independentă a rezultatelor printr-o companie din big 4 și, deci, să oferim pietei un etalon și în acest domeniu. Un standard incontestabil care să răsplătească valoarea, eficiența, creativitatea în industria digitală.
  • Daca vreți, mai în gluma, mai în serios, așa cum IAB a stabilit standarde pentru bannere si alte formate publicitare, asta face IAB si prin MIXX Awards: stabileste un standard pentru recunoasterea valorii si performantei in industrie.
  • O vază inscripționată și o diplomă poate oferi oricine. Standarde, respect, recunoaștere internațională… mai greu.
Foto: IQads

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu