Skip to main content

Monica Jitariuc a devenit acţionar la The Practice

 

Monica Jitariuc, care ocupa poziţia de Head of Social Media Department, a devenit din această primavară asociat şi deţine 5% din companie.

Publicitate

Ea se alatura astfel celorlaţti asociaţi ai firmei: Oana Bulexa - Head of PR Department The Practice, Gabriela Lungu - Managing Partner The Practice, Ştefan Iordache - COO Leo Burnett Group, Roxana Dumitru - Managing Director Leo Burnett.

Monica Jitariuca venit în echipa The Practice în septembrie 2010 pentru a dezvolta divizia specializată în Social Media a agenţiei. Sub conducerea sa, în timpul care a trecut de atunci, departamentul a crescut la 4 oameni dedicaţi, un portofoliu de peste 10 clienţi şi numeroase campanii vizibile şi eficiente, dintre care 8 au primit nominalizări şi premii la competiţiile din ţară şi străinătate.

 

(P) Vrei să explorezi piețe noi și mai riscante, dar cu un potențial de creștere mai mare?

 

Business-ul de social media al The Practice se ridică astăzi la peste 20% din veniturile agenţiei.

Cine este Monica Jitariuc?

  • Monica Jitariuc (30 de ani) are peste 12 ani de experienţă în marketing şi comunicare şi este unul dintre specialiştii în Social Media apreciaţi în industria comunicării.
  • Înainte de a se alătura The Practice, Monica a coordonat activităţile de PR ale Friends Advertising, a făcut comunicare internă (Dacia, Renault, Nissan), marketing şi PR comercial (Marketing Director la Automotive Trading Services, importator Citroën), ATL (Ogilvy & Mather) sau PR institutional (Ministerul Apararii Nationale).

Despre The Practice

Pe plan local, agenţia este parte din Leo Burnett Group, iar pe plan internaţional partener pentru Romania al MSLGROUP, una dintre cele mai importante reţele globale de relaţii publice.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu