Skip to main content

New York Times pierde la capitolul publicitate, dar câştigă abonaţi

 

La câteva luni după ce New York Times a introdus sistemul Paywall, care oferă internauţilor un acces la anumite articole gratuite, cotidianul american a anunţat ieri că a crescut numărul abonaţilor la ediţia de print, scrie Le Monde. În schimb, veniturile din publicitate sunt în continuă scădere.

Publicitate

Profitul net al primului trimestru este de 42,13 milioande de dolari şi de 30 de milioane după ce este reţinut impozitul. În schimb, cifra de afacere a stagnat la 499,4 milioane de dolari.

Veniturile din publicitate ale grupului de presă au scăzut cu 7,2%, iar publicitatea per ansamblu a scăzut cu 10,3%. Veniturile din publicitatea online au scăzut cu 2,3%.

În schimb, veniturile din difuzare au crescut cu 9,7% datorită ofertelor la abonamentele online şi creşterii preţului de la 1 ianuarie a ediţiei de print a ziarului New York Times.

Grupul de presă are acum circa 450 de mii de abonaţi la ediţiile online ale New York Times şi Herald Tribune, ediţia internaţională. Ceea ce înseamnă o creştere de 16 procente în trei luni. Boston Globe are circa 18.000 de abonaţi la ediţia online plătită, asta însemnând o creştere de 13% în trei luni.

(P) Vrei să asiguri creditul obţinut de partenerul din străinătate pentru achiziţionarea produselor şi serviciilor furnizate?

Oficialii grupului au spus că tendinţa veniturilor din publicitate este în continuare una de scădere pentru al doilea trimestru. Veniturile din difuzare sunt, în schimb, în creştere şi se aşteaptă un progres de 7-9%.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus