Skip to main content

PARTENERIAT MEDIA. Data Journalism Awards, în ultimele șapte zile de înscriere

 

Competiția Data Journalism Awards a intrat pe ultima sută de metri la înscrieri. Jurnaliștii mai pot înscrie articolele, publicate în ultimul an, până pe 10 aprilie.

Publicitate

În final, vor fi selectate șase lucrări ce vor fi răsplătite cu premii totale de 45.000 de euro.

 

(P) Vrei să explorezi piețe noi și mai riscante, dar cu un potențial de creștere mai mare?

 

Un juriu internaţional format din experţi în media şi data jurnalism va selecta şase câştigători pe baza lucrărilor trimise până pe 10 aprilie.

Membrii juriului au fost selectaţi din companii media prestigioase, printre care New York Times, Reuters şi Les Echos. Preşedintele juriului este Paul Steiger, fondatorul ProPublica.

Categorii la care se pot înscrie jurnaliştii:

  • 1. Data-driven investigative journalism
  • 2. Data visualisation & storytelling
  • 3. Data-driven applications

Pentru a intra în competiţie, articolele trebuie să fie publicate în perioada 11 aprilie 2011 şi 10 aprilie 2012. Mai multe detalii despre concurs găsiţi AICI.

Proiectele pot fi înscrise la următoarea adresă datajournalismawards.org.

Competiţia este deschisă companiilor de media, organizaţiilor neguvernamentale, freelancerilor până pe 10 aprillie 2012. Câştigătorii vor fi anunţaţi pe 30 mai la conferinţa anuală News World Summit, care se va desfăşura la Paris şi va fi găzduită de Global Editors Network.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu