Skip to main content

Publicis Groupe avertizează că piața de publicitate va scădea în trimestrul doi

 

Publicis Groupe, al treilea cel mai mare grup de marketing și comunicare, avertizează că piața de publicitate va cunoaște o încetinire în privința creșterii în cel de-al doilea trimestru din 2012, scrie The Guardian, în ediția electronică.

Publicitate

Compania franceză, care deține agenții precum Saatch & Saatchi și Leo Burnett, a raportat a raportat de la an la an o creștere a veniturilor cu 14% în primul semestru, ajungând la un venit de 1.45 de miliarde de euro.

Maurice Levy, directorul executiv al Publicis, s-a declarat mulțumit de creșterea din primul trimestru, având în vedere faptul că în aceeași perioadă a anului trecut creșterea era de doar 6.5%, cu toate acestea admite că creșterea va scădea în următoarele luni.

"Estimăm că această creștere va fi încetinită în cel de-al doilea trimestru", a adăugat Levy.

Piața de publicitate din Franța a crescut cu 4.6%, în timp ce în Germania cu 10%, iar Spania și Italia continuă să scadă. America de Nord a crescut și ea cu 3.3%, ajungând la 724 de milioane de euro.

 

(P) Vrei să asiguri creditul obținut de partenerul din străinătate pentru achiziționarea produselor și serviciilor furnizate?

 

Piețele emergente care includ Brazilia, Rusia, China și India au avut o creștee organică a veniturilor de circa 10%, ajungând la 176 de milioane de euro.

"Digitalul continuă să aibă performanțe considerabile, având o creștere de 15,6%", a mai spus Levy.

La începutul aceste luni, Ominicom, rivalul american al Publicis, al doilea cel mai mare grup de marketing și comunicare, a raportat venituri cu 5% mai mari în primul trimestru.

 

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu