Skip to main content

The Practice, agenția românească cu cele mai multe nominalizări la EMEA SABRE AWARDS

 

The Practice este agenția românească cu cele mai multe nominalizări la EMEA SABRE AWARDS, cea mai prestigioasă competiție din Europa dedicată relațiilor publice.

Publicitate

Lucrările finaliste au fost anunțate chiar în această dimineață, iar The Practice a obținut 5 nominalizări în competiția principală, cea pentru Gold SABRE. Premiile vor fi anunțate la gala organizată la Bruxelles pe 31 mai.

Și agenția de relații publice Rogalski Grigoriu a obținut două nominalizări în cadrul competiției internaționale de comunicare pentru campaniile Victoria20.20 (Siemens) - categoria Industrial and Manufacturing și „Eu cred în Moș Crăciun” (Liberty Center) – categoria Retailers.

În total agențiile românești au obținut un total de 9 nominalizări pentru Gold SABRE Awards.

În 2008 și 2011 agenția a obținut de asemenea 5 nominalizări. Anul acesta, toate campaniile The Practice înscrise în competiție au primit cel puțin o nominalizare, intrând astfel pe shortlistîn cursa pentru Gold Sabre Award.

 

(P) Vrei să explorezi piețe noi și mai riscante, dar cu un potențial de creștere mai mare?

 

Nominalizările The Practice la EMEA SABRE Awards 2012 sunt:

  • THE BALKANS
    Meet the Indestructible
    VartaRomânia
  • CORPORATE IMAGE
    125 Women for Change
    Avon
  • ISSUES MANAGEMENT
    Transparency is Gold
    RoșiaMontană Gold Corporation
  • CONSUMER ELECTRONICS
    Meet the Indestructible
    VartaRomânia
  • HEALTHCARE PROVIDERS
    Launch of the First E-Learning Platform for Family Doctors: Stay Updated, Stay Competent
    SNMF

Despre campaniile realizate de Rogalski Grigoriu

  • VICTORIA 20.20 este o campanie inspirata de unul dintre cele mai mici orase din Romania, Victoria, din judeţul Brasov, care a reusit sa implice tineri de peste tot din tara intr-o competitie a carei miza a fost aceea de a reconstrui orasul Victoria cu ajutorul tehnologiilor sustenabile.
  • Campania tematică „Eu cred în Mos Craciun”, pentru Liberty Center, le-a adus aminte tuturor de copilarie si de credinta in Mos Craciun, iar dorintele de Craciun ale romanilor au reusit sa se bucure de spatii largi in presa romaneasca, dar si sa atraga atentia presei straine, fiind prezentate in publicatii precum The Washington Post sau The Guardian.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu