Skip to main content

The Practice, agenţia românească cu cele mai multe nominalizări la EMEA SABRE AWARDS

 

The Practice este agenţia românească cu cele mai multe nominalizări la EMEA SABRE AWARDS, cea mai prestigioasă competiţie din Europa dedicată relaţiilor publice.

Publicitate

Lucrările finaliste au fost anunţate chiar în această dimineaţă, iar The Practice a obţinut 5 nominalizări în competiţia principală, cea pentru Gold SABRE. Premiile vor fi anunţate la gala organizată la Bruxelles pe 31 mai.

Şi agenţia de relaţii publice Rogalski Grigoriu a obţinut două nominalizări în cadrul competiţiei internaţionale de comunicare pentru campaniile Victoria20.20 (Siemens) - categoria Industrial and Manufacturing şi „Eu cred în Moş Crăciun” (Liberty Center) – categoria Retailers.

În total agenţiile româneşti au obţinut un total de 9 nominalizări pentru Gold SABRE Awards.

În 2008 şi 2011 agenţia a obţinut de asemenea 5 nominalizări. Anul acesta, toate campaniile The Practice înscrise în competiţie au primit cel puţin o nominalizare, intrând astfel pe shortlistîn cursa pentru Gold Sabre Award.

(P) Vrei să explorezi pieţe noi şi mai riscante, dar cu un potenţial de creştere mai mare?

Nominalizările The Practice la EMEA SABRE Awards 2012 sunt:

  • THE BALKANS
    Meet the Indestructible
    VartaRomânia
  • CORPORATE IMAGE
    125 Women for Change
    Avon
  • ISSUES MANAGEMENT
    Transparency is Gold
    RoşiaMontană Gold Corporation
  • CONSUMER ELECTRONICS
    Meet the Indestructible
    VartaRomânia
  • HEALTHCARE PROVIDERS
    Launch of the First E-Learning Platform for Family Doctors: Stay Updated, Stay Competent
    SNMF

Despre campaniile realizate de Rogalski Grigoriu

  • VICTORIA 20.20 este o campanie inspirata de unul dintre cele mai mici orase din Romania, Victoria, din judeţul Brasov, care a reusit sa implice tineri de peste tot din tara intr-o competitie a carei miza a fost aceea de a reconstrui orasul Victoria cu ajutorul tehnologiilor sustenabile.
  • Campania tematică „Eu cred în Mos Craciun”, pentru Liberty Center, le-a adus aminte tuturor de copilarie si de credinta in Mos Craciun, iar dorintele de Craciun ale romanilor au reusit sa se bucure de spatii largi in presa romaneasca, dar si sa atraga atentia presei straine, fiind prezentate in publicatii precum The Washington Post sau The Guardian.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus