Skip to main content

4 Mai. Un minut de desene animate poate să coste și 100.000 de lire

 

CÂT COSTĂ DESENELE ANIMATE. Producția unui minut de desene animate costa în medie între 10.000 și 100.000 de lire sterline, a declarat pentru Wall-Street.ro, Gordana Duspara Moriarty, vicepreședinte și manager general al companiei Turner Broadcasting System (TBS) Europe, care deține posturile TV CNN, Cartoon Network, Boomerang și TCM.
Cat costa sa faci un minut de desene animate


Publicitate

NOU COTIDIAN ÎN ARDEAL. Trustul de presa Transilvania Media Group (TMG), controlat de Vasile Dancu, Arpad Paszkany și Ioan Rus, a lansat cotidianul local pentru Cluj și Transilvania, Transilvania Reporter, scrie DailyBusiness.ro.Ziarul, care se dorește a fi "o continuare a proiectului Mesagerul de Cluj și Servus Cluj", are o parte a echipei editoriale a acestor proiecte.

"Mesagerul și Servus Cluj au fost doua proiecte care trebuie continuate, adaptate la noul context economic și social. Proiectul Mesagerul de Cluj a fost visul unor tineri de a reînvia o publicație care se înecase în mlaștina șmecheriilor și iluziilor unei societăți care descoperea primele forme ale libertății … supravegheate. Un vis care a crescut săptămână de săptămână, în proximitatea clujenilor, câteodată chiar în mijlocul lor", susține Vasile Dancu, pe blogul său.
Dancu a transformat Mesagerul de Cluj in Transilvania Reporter


TOPUL BĂNCILOR ÎN MEDIA. Banca Comercială Română ocupă primul loc într-un top al jucătorilor din asigurări şi bănci într-un top al apariţiilor media în perioada 1 februarie 2012 – 30 aprilie 2012, potrivit clasamentului realizat de mediaTRUST, citat de Adevărul.

Primele cinci bănci după numărul de apariții media au strâns 17.469 de apariții neutre, 9.057 pozitive și 2.216 negative, în timp ce firmele din asigurări au avut 1.853 apariții neutre, 922 pozitive și 256 negative.
BCR, cea mai mediatizată companie financiară în februarie – aprilie 2012


CAMPANIE NOUĂ COSMOTE. Ogilvy&Mather România a realizat pentru Cosmote o campanie prin care operatorul telecom își promovează serviciile pe segmentul de business, respectiv servicii personalizate.

"Campania subliniază faptul că succesul oricărei companii depinde de deciziile luate de fiecare membru al echipei, spotul TV transmițând ideea că un manager de succes le furnizează oamenilor săi instrumentele necesare pentru a le maximiza potențialul de productivitate și a-i sprijini în activitățile lor zilnice", se arată într-un comunicat de presă al Cosmote.
Cosmote tinteste clientii de business printr-o noua campanie de promovare(VIDEO)

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu