Skip to main content

AMENZI ELECTORALE. 15.000 de lei pentru Antena 3 și 5.000 de lei la B1

 

Posturile Antena 3 şi B1 TV au fost sancţionate de CNA.  Antena 3 a luat o amendă de 15.000 de lei, iar B1 a fost penalizat cu 5.000 de lei pentru o serie de abateri cu privire la modul de reflectare a campaniei electorale.

Publicitate

Postul B1 TV, condus de Sorin Oancea, a fost sancţionat de CNA pentru o serie de speculaţii făcute despre Marian Vanghelie cum că acesta ar avea la mână, într-unul dintre afişele sale electorale, un ceas în valoare de 128.000 de euro. Aceste speculaţii au fost făcute fără a i se da posibilitatea sa-şi exprime un punct de vedere.

Antena 3, postul de ştiri controlat de familia Voiculescu, a fost amendat pentru mai multe dezechilibre şi pentru prezentarea unor acuzaţii fără punct de vedere din partea celui căruia i s-a încălcat dreptul la imagine.

Cea mai gravă abatere a fost dată, potrivit lui Ioan Onisei – vicepreşedinte CNA, de afirmaţiile făcute în emisiunea Oanei Stancu, din 27 mai (duminică), care au adus atingere imaginii şi demnităţii Elenei Udrea şi lui Gheorghe Ştefan (Pinalti), candidat la funcţia de primar al municipiului Piatra Neamţ.

CNA a luat în discuţie emisiunea Oanei Stancu ca urmare a unei reclamaţii venite din partea lui Gheorghe Ştefan. Conţinutul acesteia, în continuare:

“Petentul afirmă că în emisiune s-au făcut referiri, fără probe, la presupuse legături oneroase ale familiei sale cu piaţa de energie şi că nu a fost contactat cu privire la acuzele aduse.

Gheorghe Ştefan solicită analizarea cu celeritate a sesizării sale, astfel încât Antena 3 să poată difuza, tot în perioada campaniei electorale, decizia de sancţionare a CNA, pentru ca prejudiciile de imagine ce i-au fost aduse prin emisiunea Exces de putere să fie cât mai mici.

Petentul menţionează că nu a solicitat postului dreptul la replică, întrucât acuzaţiile sunt vechi şi niciodată probate, ceea ce constituie motive pentru a afirma că este vorba despre rea credinţă, ignorarea principiilor deontologice şi a legilor ce reglementează audiovizualul în timpul campaniei electorale şi în afara acesteia.”

Ce s-a spus despre Gheorghe Ştefan în emisiunea Exces de Putere de la Antena3?

"Domnul Hăhăianu este omul de bază al domnului Pinalti care, atunci când a ajuns PDL-ul la guvernare, a avut două griji: să-l pună pe şeful de la parcări, de la primăria domniei sale, să-l pună secretar de stat la Ministerul Economiei, fix pe domeniul ăsta al energiei, unde domnul Pinalti are mari interese.

 

Vă aduceţi aminte afacerea Rudnap, care are în spate o cutie poştală din Cipru. Numai că presa spune, cu probe, că despre băieţii domnului Pinalti este vorba în spatele acelei cutii poştale. Pe lângă domnul Stafie, de la parcări, la Ministerul Economiei, domnul Pinalti l-a pus şi pe domnul Hăhăianu la Transelectrica."

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • OTVul are in fiecare seara zeci de candidati ai PP-DD, se fac acuze nefondate, se spun vrute si nevrute...nimeni nu se mai ia de ei, au imunitate la CNA?
  • Adu şi argumente ca să te cred. Care punct din această lege? Şi ce face sau ce nu face Antena3 de n-o respectă? Dacă ar fi făcut ceva greşit, hienele din CNA l-ar fi închis de mult. Abia aşteaptă.
    Unde greşeşte? Că nu-l pupă-n fund pe Băsescu. Că e un post obiectiv care-şi face datoria fără să se lase cumpărat de nimeni, criticând, la nevoie, toate partidele politice? Că banii pe care-i au, îi au numai datorită muncii lor, nu din buzunarul nostru? Că nu inventează ştiri ca cei de la Realitatea şi de la rtv? Unde?
  • Şi dacă ar fi aşa, asta nu înseamnă că ei controlează acele posturi. E aberant.
    Dar nu asta era ideea. De ce nu s-a folosit exprimare asemănătoare pentru a prezenta conducătorul, de preferat cel real, al Antenei 3?
  • Pacat ca nu exista un CNA al presei scrise. Cred ca acest articol ar fi luat o amenda mult mai mare. Este evidenta intentia autorului articolului.
  • Daca ar fi sa se respecte strict legea audio-vizualului acest "excrement" ,numit Antena-3, ar fi fost de mult inchis.
  • ce naivi sunt unii:))
    antena 3 e cea mai "independenta" televiziune, si familia voiculescu cea mai corecta din tara. pe cuvant de Felix motanul =))
    Lasand gluma la oparte, e grav sa te trezesti cu antena 3 si sa te culci cu mircea badea
  • Postul B1, “condus de Sorin Oancea”, iar Antena 3, postul “CONTROLAT de familia Voiculescu”? Antena 3 e CONDUS, nu controlat, de Mihai Gâdea, manipulatorilor. Încă o dovadă că numai pagină de media nu sunteţi. Ar trebui să fiţi obiectivi. Nu vă e ruşine? Ce faceţi când pică Băsescu? Veţi avea soarta celor de la TVR.
  • Bineînţeles, ca întotdeauna, A3 ia amendă mult mai mare. Poate amenda se dă în funcţie de valoarea postului şi de aia.

Trimite un comentariu