Skip to main content

APRILIE 2012 Audiențele lunii: Vine primăvara, scade audiența. Majoritatea posturilor, în scădere. Apar în sondaje Giga TV și Acasă Gold

 

Vremea bună se vede în audiențe. În luna aprilie, majoritatea posturilor TV au audiențe mai scăzute decât în luna martie.

În sondajele de aprilie apar și nou intratele Giga TV și Acasă Gold, cu performanțe modeste, care le plasează în coada clasamentului. O urcare interesantă în top și pentru Etno TV.

Audiențele lunii aprilie, în continuare:

După media în PRIME-TIME (intervalul de maximă audiență, 19.00-23.00):

  • Cea mai mare scădere o înregistrează chiar liderul clasamentului, Pro TV. Postul are în aprilie o medie în Prime Time, de 881.000 de telespectatori pe minut, cu 113.000 mai puțini decât în martie.
  • Antena 1, ocupantul locului second, este la 342.000 de telespectatori după Pro TV, dar are o creștere de 22.000 de telespectatori. Este singura creștere din Top 10.

Posturile de știri:

    • De remarcat urcarea Antena 3 de pe locul 5 pe locul 4, în Prime Time, deși înregistrează un minus de 17.000 de telespectatori. Urcarea vine pe fondul scăderii mai puternice a postului Acasă TV (care pierde 54.000 de telespectatori).
    • Realitatea TV se menține le locul nouă, cu aceeași audiență ca în martie: 93.000 de telespectatori media pe minut.
    • B1 TV, cu 79.000 de telespectatori, rămâne pe locul 11.
    • România TV, cu aceeași audiență ca în martie – 62.000 de persoane – urcă seara de pe 15, pe 14.
  • În aprilie, lună în care românii au sărbătorit Paștele, postul de muzică Etno TV urcă nu mai puțin de cinci locuri: de pe 17 în luna martie, pe locul 12 în aprilie.
  • În aprilie apar în sondaje Giga TV și Acasă TV. În Prime Time, Acasă Gold, lansat de Paște, de 15 aprilie are o medie de 4.000 de telespectatori pe minut. Performanțele Giga TV plasează postul printre “lanternele roșii” ale clasamentului: 1.000 de telespectatori media pe minut.

După MEDIA PE ZI:

  • Cu excepția canalului Disney (cu un plus mic, de 4.000 de persoane, dar plus), niciun canal din top 10 nu înregistrează creșteri de audiență după media pe zi.
  • Pro TV are un minus de 29.000 de telespectatori, Antena 1 aproape stagnează (scăderea e de doar o mie de oameni), iar Antena 3, locul 3, are un minus de 15.000 de telespectatori în comparație cu martie.
  • Singura schimbare în Top 10: Disney urcă un loc, de pe 10, pe 9, în fața Național TV.
  • Cât despre nou intratele Acasă Gold și Giga TV: 2.000 de telespectatori pe minut media pe zi la Acasă Gold și 1.000 la Giga TV.

Audiențele posturilor TV în lunile martie și aprilie, în mediul urban, după media în PRIME - TIME (intervalul de maximă audiență, 19.00-23.00):

  Media in Prime Time (intervalul 19.00-23.00)         Media in Prime Time (intervalul 19.00-23.00)      
MARTIE 2012 Mii persoane Rtg% APRILIE 2012 Mii persoane Rtg%
1 Pro TV 994 9.5 Pro TV 881 8.4
2 Antena 1 517 4.9 Antena 1 539 5.1
3 Kanal D 339 3.2 Kanal D 310 2.9
4 Acasa 302 2.9 Antena 3 277 2.6
5 Antena 3 294 2.8 Acasa 248 2.4
6 Prima TV 227 2.2 Prima TV 208 2
7 TVR 1 197 1.9 National TV 173 1.6
8 National TV 178 1.7 TVR 1 165 1.6
9 Realitatea TV 93 0.9 Realitatea TV 93 0.9
10 Disney 86 0.8 Disney 87 0.8
11 B1TV 86 0.8 B1TV 79 0.8
12 TVR 2 69 0.7 ETNO 72 0.7
13 Antena 2 66 0.6 Antena 2 63 0.6
14 Sport.ro 65 0.6 Romania TV 62 0.6
15 Romania TV 62 0.6 TVR 2 61 0.6
16 OTV 58 0.6 OTV 53 0.5
17 ETNO 55 0.5 Sport.ro 45 0.4
18 Cartoon Network 50 0.5 Cartoon Network 43 0.4
19 Diva Universal 46 0.4 Diva Universal 38 0.4
20 AXN 42 0.4 Pro Cinema 38 0.4
21 Pro Cinema 37 0.4 AXN 31 0.3
22 Discovery 31 0.3 Eurosport 30 0.3
23 Boomerang 31 0.3 Boomerang 29 0.3
24 Eurosport 29 0.3 Discovery 27 0.3
25 Euforia 27 0.3 Euforia 25 0.2
26 Universal Channel 23 0.2 gspTV 25 0.2
27 gspTV 22 0.2 Taraf TV 23 0.2
28 National Geographic 19 0.2 Universal Channel 23 0.2
29 Favorit TV 19 0.2 Favorit TV 18 0.2
30 Taraf TV 18 0.2 Kiss TV 16 0.1
31 Minimax/A+ 16 0.2 National Geographic 16 0.2
32 National 24 PLUS 16 0.2 National 24 PLUS 14 0.1
33 Kiss TV 13 0.1 Minimax/A+ 12 0.1
34 Animal Planet 10 0.1 Animal Planet 10 0.1
35 AXN Crime 10 0.1 AXN Crime 10 0.1
36 EuroSport 2 11 0.1 EuroSport 2 9 0.1
37 AXN Sci Fi 8 0.1 AXN Sci Fi 9 0.1
38 MTV Ro 7 0.1 U TV 7 0.1
39 U TV 7 0.1 MTV Ro 7 0.1
40 MGM 7 0.1 TCM 7 0.1
41 TCM 7 0.1 MGM 7 0.1
42 Romantica 7 0.1 Music Channel 5 0
43 National Geographic Wild 6 0.1 Romantica 5 0
44 Dolce Sport 6 0.1 Disney Junior 5 0
45 TV Neptun 4 0.0 National Geographic Wild 4 0
46 Zone Reality 5 0.0 Mynele TV 4 0
47 Music Channel 4 0.0 Acasa Gold 4 0
48 Disney Junior 3 0.0 Dolce Sport 4 0
49 Mynele TV 2 0.0 Zone Reality 3 0
50 TVH2O 2 0.0 Hit Music 3 0
51 Sport 1 1 0.0 TV Neptun 3 0
52 TLC 1 0.0 GiGa TV 1 0
53 GiGa TV 1 0.0 TLC 1 0
54 Hit Music 0 0.0 TVH2O 1 0

 

Audiențele posturilor TV în lunile martie și aprilie, în mediul urban, după MEDIA PE ZI:

    Media pe zi         Media pe zi    
MARTIE 2012 Mii persoane Rtg% APRILIE 2012 Mii persoane Rtg%
1 Pro TV 399 3.8 Pro TV 370 3.5
2 Antena 1 268 2.6 Antena 1 267 2.5
3 Antena 3 168 1.6 Antena 3 153 1.5
4 Kanal D 146 1.4 Kanal D 136 1.3
5 Acasa 99 0.9 Acasa 92 0.9
6 TVR 1 84 0.8 TVR 1 84 0.8
7 Prima TV 78 0.7 Prima TV 76 0.7
8 Realitatea TV 72 0.7 Realitatea TV 69 0.7
9 National TV 61 0.6 Disney 62 0.6
10 Disney 57 0.6 National TV 61 0.6
11 B1TV 50 0.5 B1TV 47 0.4
12 ETNO 39 0.4 ETNO 43 0.4
13 Romania TV 39 0.4 Romania TV 42 0.4
14 Cartoon Network 37 0.4 Cartoon Network 34 0.3
15 TVR 2 30 0.3 OTV 29 0.3
16 OTV 28 0.3 TVR 2 27 0.3
17 Minimax/A+ 27 0.3 Minimax/A+ 24 0.2
18 Sport.ro 27 0.3 Sport.ro 23 0.2
19 Diva Universal 24 0.2 Antena 2 22 0.2
20 Antena 2 23 0.2 Diva Universal 21 0.2
21 Discovery 18 0.2 Pro Cinema 19 0.2
22 Pro Cinema 18 0.2 Boomerang 18 0.2
23 AXN 18 0.2 Taraf TV 17 0.2
24 Boomerang 18 0.2 Discovery 17 0.2
25 Eurosport 15 0.1 AXN 16 0.2
26 Euforia 15 0.1 Eurosport 16 0.1
27 Universal Channel 15 0.1 Kiss TV 15 0.1
28 Taraf TV 14 0.1 Euforia 12 0.1
29 Kiss TV 13 0.1 Universal Channel 12 0.1
30 National Geographic 11 0.1 gspTV 11 0.1
31 Favorit TV 11 0.1 National Geographic 11 0.1
32 gspTV 10 0.1 Favorit TV 11 0.1
33 National 24 PLUS 7 0.1 Animal Planet 7 0.1
34 Animal Planet 8 0.1 U TV 7 0.1
35 MTV Ro 6 0.1 National 24 PLUS 7 0.1
36 U TV 7 0.1 MTV Ro 6 0.1
37 EuroSport 2 6 0.1 TCM 5 0
38 AXN Sci Fi 5 0.1 AXN Crime 5 0
39 AXN Crime 5 0.1 EuroSport 2 5 0
40 TCM 5 0.1 MGM 4 0
41 Romantica 4 0.0 AXN Sci Fi 4 0
42 MGM 4 0.0 Zone Reality 4 0
43 Zone Reality 4 0.0 Music Channel 4 0
44 National Geographic Wild 4 0.0 National Geographic Wild 4 0
45 Music Channel 3 0.0 Romantica 3 0
46 Dolce Sport 2 0.0 Mynele TV 3 0
47 Sport 1 1 0.0 Disney Junior 3 0
48 TV Neptun 1 0.0 Acasa Gold 2 0
49 Mynele TV 2 0.0 Dolce Sport 2 0
50 TLC 1 0.0 Hit Music 2 0
51 TVH2O 1 0.0 TV Neptun 1 0
52 Disney Junior 1 0.0 GiGa TV 1 0
53 GiGa TV 0 0.0 TLC 1 0
54 Hit Music 0 0.0 TVH2O 1 0

 

Foto: Mediafax Foto

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Răspunsul este simplu: pentru că Digi a ales să nu fie inclus în măsurătorile de audiență. Pentru a apărea în aceste date, fiecare post TV plătește o taxă. De câtea luni, Digi a ieșit din măsurătorile de audiență.
    De aceea nu apar.
  • Am cautat cu Google ceva despre rating-uri special ca sa gasesc cam ce audienta are Digi Sport, dar in tabelele astea lipseste exact Digi... Oare de ce nu sunt masurati sau de ce nu apar aici?
  • Eu cred ca este gresita audienta prime-time la PROTV. In fiecare seara stirile de la 19.00 au rating f. bun, MasterChef si el, ca sa nu mai vorbesc de Romanii au Talent !
  • ce se va intampla cu toate televiziunile aste de "partid" dupa ce se va termina cu alegeri, suspendari si asa mai departe???
  • ca nu sunt masurati de aia nu apar!
    Pe mine ma baga in ceata cei 11 mii de distrusi care se uita la GSP!Nu stiam ca becali are atatea rude!
  • in 2010 RealitaTEA era pe locul 3 cu 300.000 teles. dupa care a inceput arestarea lui vantu , moni si iri,o facatura cu un lesinat la un spital ,elan si ghita ,oana si pepe ,manipulare pozitiva pt PSD. SI Uite asa vor ajunge la groapa de gunoi a televiziunii precum OTV
  • Nu cred nici 2 la suta in masuratorile facute de Kantar Media. Daca un oligofren cu o socotitoare cu bile colorate de la clasa intai ar calcula audientele, ele ar fi mult mai reale. Nici GFK nu se prapadeau de prea multa pricepere in masuratori de audiente, dar erau niscaiva mai aproape de realitate. Pana audientele nu sunt masurate dupa modelul american, cel mai eficient, nici nu merita prezentate. In general posturile tv care la auto-lauda cu dansele, stiu ca au un deficit de procente in rating si pe schema masuratorilor proaste se bucura si ei ca PDL-isti care isi fac singuri sonadje.
  • Cine stie o fi fost o scadere atunci cand sau facut statisticile , romanul face , ce face si tot la televizor se intoarce , ieftin si eficient pentru pierdere de timp , asa ca ne asteptam la cresteri nu la scaderi ....

Trimite un comentariu