Skip to main content

EXCLUSIV. Câți bani a făcut Pro TV din finală și cine au fost clienții de publicitate

 

Foto: Adi Piclisan, Mediafax Foto

Publicitate

Audiența finalei Atlhetic Bilbao - Atletico Madrid se va vedea și în încasările de publicitate ale Pro TV. Paginademedia.ro a estimat la cât se ridică aceste sume, după audiența reclamele din seara partidei (așa numitele puncte de audiență - GRP-uri). Este vorba de câteva sute de mii de euro.

Analiza arată că, dintre clienții de publicitate, cei mai vizibili au fost operatorii de telecomunicații: Vodafone, Orange și Cosmote.

Datele, în continuare:

Reclamele dinaintea meciului, din timpul partidei, dar și cele care au urmat au fost urmărite de public, ceea ce se traduce în vânzări de publicitate.

Paginademedia.ro estimează că publicitatea încasată de Pro TV în seara meciului, incluzând Știrile Pro TV, special transmise de pe stadion, dar și festivitatea de premiere) se apropie de 370.000-400.000 de euro.

Cifrele se bazează pe audiența reclamelor difuzate, generate de ratingul ridicat al partidei (o medie de 2,6 milioane de telespectatori la nivel urban și de peste 4 milioane la nivel național). Audiența finalei, pe Paginademedia.ro, AICI.

Vodafone, Orange și Cosmote, cei mai vizibili clienți

Cel mai vizibil client a fost Vodafone. Paginademedia.ro estimează bugetul operatorului de telefonie pentru acest meci la aproximativ 40.000- 50.000 de euro. O sumă apropiată a investit și Orange, potrivit calculelor Paginademedia.ro.

Lista celor mai importanți clienți din seara finalei Europa League:

1. Vodafone
2. Orange
3. Cosmote
4. Heineken
5. Romtelecom
6. Romaqua Group Borsec
7. Dacia Group Renault
8. Altex
9. Renault România
10. Unilever

Alți clienți de publicitate din finală: General Motors, Intersnack, Lidl, Ford - Romcar, Coca-colaIntersport, Kraft Foods, Procter & Gamble, Chipita și Boromir.

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu