Skip to main content

EXCLUSIV. Focus Sat cere Antenelor în instanță dreptul de retransmisie

 


Compania DTH Focus Sat, parte a UPC, a solicitat printr-o ordonanță președințială dreptul de a retransmite televiziunile trustului Intact.

Publicitate

Părțile chemate în instanță de către Focus Sat au fost Intact Production si Antena 1.

Judecarea cazului a fost amânată din cauza unor chichițe avocățești, cum ar fi acordarea unui "termen de câteva zile pentru angajarea unui apărător" și a faptului că Intact Production este SRL și nu S.A..

Contactați de Paginademedia.ro, reprezentanții Focus Sat nu au dat detalii despre proces.

Judecătorul a amânat termenul de judecată pentru săptămâna viitoare, pe 24 mai.

Antena Group a retras companiei Focus Sat dreptul de retransmite Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia și GSP TV, după cum paginademedia.ro a scris AICI. Compania DTH a refuzat să scoată posturile din grilă până când nu primea de la CNA acordul de modificare a acesteia. Consiliul a decis în ședința de săptămâna trecută, din 10 mai, să dea celor două companii un răgaz de 30 de zile pentru a ajunge la un acord. În aceeași zi, Focus Sat a depus la Tribunalul București cererea de ordonanță președințială în acest caz.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Desteptii astia de la Antene, mai ales A3, fac pe victimele si profita de cativa naivi care suna si se plang ca nu le mai prind posturile, pe principiul OTV. Ar trebui acei oameni sa-si citeasca contractele inainte sa le semneze. Dar nu zice nimeni de la Antene ca si UPC nu vrea sa le plateasca sumele alea de bani, nu numai RCS ei se vaita in continuare ca saracii oameni nu au cum sa-i vada, in loc sa zica adevarul ca e o disputa financiara intre doua firme, pe niste sume foarte mari care tot din buzunarul abonatilor sunt platite.
  • Nici nu are rost sa va consumati energia cu ratingul, el este masurat de KANTAR MEDIA, daca un oligofren cu o socotitoare cu bile colorate ar masura ratingul ar iesi mult mai bine. chici ce... telespectatorii de la OTV au migrat la ANTENA3 daca ne luam dupa masuratorile astora. Sunt 2 variante in legatura cu scoaterea Antenelor de pe antene. 1. AU VRUT SA SE VICITMIZEZE, NU LE-A IESIT SI SI-AU ENERVAT SI CEI MAI FIDELI HOLBANTI( VINE DE LA VERBUL A TE HOLBA). 2. ORI MOTANUL NU MAI ARE CE DEZGROPA(LA BANI MA REFER). URASC BASISMUL DAR NU POT SA MA UIT LA AL 2-LEA OTV.
  • nu ma prea uitam la Antene, asa ca nu am pierdut mare lucru. in schimb, Antenele a scazut masiv in audiente...se va vedea in raportarea pe mai...asta ptr ca in ultima perioada Intactul e tare discret in aceasta privinta.
  • Daca as fi pus in situatia in care sa platesc suplimentar pentru Antene, le-as spune cu siguranta pa pa. Exista si alternative, nu cred ca as muri fara ele.
  • Da nu mai bine platesti tu 7 milioane ca sa nu-i mai scoatem noi din buzunar? Daca tot vorbesti in numele ''poporului''?
  • Televiziunile lui Voiculescu sunt canale de dezinformare si nimic mai mult. Nu ma leg de politic, social sau altceva dar cand zile intregi anunta ca RCS a scos abuziv canalele Antena dar uita sa mentioneze ca au cerut 7000000euro si ca ei sunt cei care au amenintat RCS cu tribunalul in caz ca nu le scoate.... deja sunt penibili. Chiar nimeni su se sezizeaza?
  • Nu se simte lipsa acestor posturi, la a1 nu ma uitam, la a2 nici nu am stiut ca exista doar presupuneam ca ar fi ceva intre a1 ai a3, la a3 ma uitam des, dupa scoaterea a3 din grila m-am uitat la realitatea tv si chici ce... am descoperit o abundenta de stiri de calitate, consistente, echidistante si foarte putine balbe fata de a3. Antena 3 are doar 2 emisiuni bune ''exces de putere'' si ''in premiera'' restul o trancaneala fara esenta si eu urasc basismul si mafia pdl-ista dar ce face a3 este OTV-ISM.
  • focus sat si rcs/rds ar trebui sa plateasca catre felix oricat doreste familia felix cere 7 mil de euro, sa le ofere.
    sunt programe de calitate la care oricare abonat ar da 10 lei pe luna, nu?

Trimite un comentariu