Skip to main content

REBRANDING. Dolce Sport se schimbă la faţă

 

Publicitate

Dolce Sport, televiziunea de sport a Romtelecom, se rebranduieşte începând cu 1 iunie 2012, de la ora 18.30.

Schimbările vizuale sunt la nivel de siglă, grafică şi imagine. Dolce Sport va avea de mâine un nou font, care să se potrivească cu grafica folosită în sub-brandurile Romtelecom, iar simbolul grafic a fost dezvoltat în format 3D.

Această schimbare a postului este susţinută de o campanie "agresivă" de marketing, cum o numeşte şi Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie si Comercial Rezidential, Romtelecom.

Cu această ocazie, toţi abonaţii Dolce vor putea urmări gratuit în perioada 1 iunie-1 iulie 2012 canalul Dolce Sport, indiferent de tipul de pachet ales pentru serviciul de televiziune.

Pentru clienţii serviciului de televiziune prin satelit şi pentru cei IPTV canalul va fi disponibil pe poziţia 101.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ariciu Ariciu
    Pentru cine nu stie: Enachescu e tovaras din copilarie cu Cernat, fiind si nash pt una din fetele lui. Nevasta lui Vlad e reporter TVR in subordinea lui Cosmin. Soacra lui Vlad era sefa contabila prin TVR, iar tatal lui Vlad a fost multi ani membru in CA al TVR. Cam asta e...
  • Vlad Cosmin Emil Bogdan Vlad Cosmin Emil Bogdan
    Tataee nu mai sari atat in apararea celor de la Dolce. In orice tara normala Enachescu si Cernat erau la PUSCARIE. Schema cu drepturile din Liga 1 cand TVR le-a pierdut in favoarea Kanal D se repeta acum in ceea ce priveste Euro 2012. Atunci Enachescu era la TVR si i-a servit informatiile din interor lui Cernat care era la Kanal D. Acum Cernat de la TVR i-a vandut pontul legat de ultima transa de 2 milioane care mai trebuiau platiti pentru Euro lui Enachescu de la Dolce. Capuseala asta prieteneasca este penala si procuratura ar trebui sa intre pe fir. Cum vine asta Tvr plateste 9 milioane euro pentru toata competitia dupa care cedeaza jumate la Dolce pentru 2 milioane. euro.
    Invit pe toti iubitorii de fotbal sa depuna plangeri pentru acest contract facut in defavoarea unei institutii publice platite de toti romanii.
  • Gica Contra Gica Contra
    @Tataee - La cum te infoi pe aici, sigur esti ori Enachescu ori Sandu Sabau. Baieti, sunteti vai de capul vostru, asta e adevarul. Ia zi, amice, trei exclusivitati memorabile.
  • Tataee Tataee
    Vad ca si tu iti dai cu parerea fara sa te uiti la Dolce Sport. iti propun sa te uiti o saptamana la fiecare jurnal si sa vezi cate exclusivitati se dau. apoi mai povestim. iar talk-show-urile nu trebuie sa arate toate precum ale lui ivanovici, socante, incendiare, fantasmagorice.
  • Tataee Tataee
    Dinu e expert Dolce Sport? se vede ca nu te mai uiti de ceva vreme la acest post si-ti dai cu parerea aiurea. oare pe Eurosport se da ceva de blaturi, de hotiile din fotbal?
  • cora cora
    Sunt sigura ca aceasta rebranduire va ajuta Dolce Sport sa aduca foarte multi clienti. Cine nu ar dori sa vada noua sigla?
  • Telesport Telesport
    La Dolce Sport e o gasca a sefilor (a se citi anturajul lui Vladutz), care sunt greu de gasit la munca, si o alta a sclavilor care trag de le sar capacele. Intre ei rezista si ceva pupincuristi. Primii (Cosmescu, Enachescu, Sabau, Gradinescu etc) se baga in fata doar la evenimentele majore si pt a prinde deplasari misto si diurne babane. De regula nu ofera nimic de acolo, nicio stire interesanta, ci doar eventuale sincroane obosite dupa meciuri. Astea sunt facute de 2-3 reporterasi banali, fara nerv, care in mod normal n-ar fi angajati de nimeni. Sub pretextul de televiziune serioasa, Dolce Sport e o adunatura de loaze care nu aduce nicio noutate pe piata. De la astia nu poti afla nimic despre blaturi, despre hotiile din fotbal, despre furaciunile de la bazele sportive etc. Nimic, sunt praf si pulbere. Norocul directorasului pacalici Vladutz e ca nu are audienta masurabila, altfel ar fi cam acelasi dezastru ca peste tot pe unde a fost el mare sef. O alta problema ar mai fi legata de asa-zisii analisti: Panduru, Dinu, Miu, Moldovan, Graur. Cu exceptia primilor doi, restul sunt praf pe bani multi, fiind la fel de plictisitori, nedorind sa puna punctul pe i pt a nu se certa cu nimeni. Daca nu am dreptate, sa-mi spuna careva un moment memorabil creat vreodata de Enachescu sau sub egida lui, unul singur!? Cam asta e tactica lui Vlad, una menita sa evite durerile de cap legate de subiecte unde e nevoie de munca. Sublicentierea programelor de la TVR e o treaba simpla: partener de combinatii i-a fost bunul sau amic Cosmin Cernat, alt papagal fara valoare, care e si inrudit cu Enachescu. Viitorul va rata cam asa: Enachescu va incerca sa mai prinda niste drepturi tv de pe urma carora sa se mai faca niste emisiuni de vorbaraie trase de par, va mai aduce in jur ceva mediocri si va cauta sa se plimbe cat mai mult pe afara, asta fiind scopul lui in viata. Multi se intreaba cat si ce mai conduce, daca el e mai mereu plecat. Succesuri, baieti!
  • radu radu
    Cineva sa il trazeasca si pe Vlad Enachescu. Toata lumea spune ca stau slab la continut doar el si Ghiman spunn ca dolcesport e cel mai tare canal. Daca nu ar fi avut drepturile cedate mai mult sau mai putin legal de TVR nu stiu unde erau acuma. Dolce movie a murit in fasa inainte de a se naste, si astia fac rebranding la acelasi continut naspa
  • Babanu' Babanu'
    Noua sigla ar arata bine fara mazgalelile alea din stanga.
    Altfel, canalul e slab: are cele mai slabe stiri sportive, mereu in urma concurentei, multe noutati si lipsesc din meniu. Ma si mir cum de sunt preluate pe Realitatea TV, oare cei de acolo nu sunt lamuriti ca sunt slabe? Pe ce lume traiesc? La fel se poate spune si despre talk-show-uri, foarte anemice, cu invitati politicosi si plicticosi. Treziti-va, lumea schimba!!!
  • Ionica Ionica
    nasoala noua sigla.se vede ca cei dela tehnic din RTC sunt varza. de 2 ani nu sunt in stare sa semnalizeze WSS canalele proprii dolce
  • qwerty qwerty
    e bine ca-si schimba sigla. aia veche era prea mult copiata dupa cea de la eurosport.
  • bobo bobo
    Pai te lovesti in primul rand de obligatia de must carry din legea audiovizualului.
  • mad79 mad79
    eu cred ca ar fi normal ca fiecare program sa aiba un pret si sa fie la alegerea abonatilor,ce programe urmaresc.Din grila actuala de 106 programe,mai mult de 35-45 nu urmaresc si nici nu as vrea sa le mai vad in grila pe restul,dar sunt nevoit!
  • bobo bobo
    Bravo lor. Macar la RDS nu trebuie sa platesc separat pachetul de Sport, cum inteleg ca ar fi la Dolce. Sper sa nu le vina vreo idee si "alor mei", desi, pana la urma, parca as da un euro sau doi ca sa vad cam toate competitiile care conteaza.(si nu, nu e vreun post platit si nici nu intentionez sa fac reclama)

Trimite un comentariu

sus