Skip to main content

T-Mobile reîncepe campania de ridiculizare a lui AT&T

 

După ce încercarea companiei AT&T de a cumpăra T-Mobile a eșuat, cea din urmă a dat din nou drumul unor reclame care ridiculizează performanțele celei dintâi.

Publicitate

Cea mai nouă reclamă video înfățișează un bărbat pe motocicletă, reprezentând iPhone-ul 4S în rețeaua AT&T, care este depășit în mare viteză de o motociclistă simbolizând rețeaua 4G a lui T-Mobile.

Campania asemănătoare de anul trecut a fost întreruptă atunci când au început discuțiile privind cumpărarea lui T-Mobile de către AT&T. Tranzacția nu s-a încheiat, dearece autoritățile de reglementare în domeniu au precizat că ea ar reduce concurența pe piața serviciilor de telefonie mobilă din SUA. Contractul ar fi avut valoarea de 39 de miliarde de dolari.

Între anunțul deal-ului și eșecul lui, T-Mobile a avut de suferit la nivelul imaginii companiei. Acum, firma încearcă să se reabiliteze și a ales metoda comparației cu celălalt gigant de pe piață. T-Mobile a lansat o secțiune dedicată campaniei pe site-ul oficial.

Autor: George Hari Popescu george.haribicla.ro

Trimite un comentariu