Skip to main content

6 iunie: Becali, cel mai mediatizat candidat, Nicuşor Dan, tare pe Twitter

 

 

Publicitate

BECALI, CEL MAI MEDIATIZAT CANDIDAT LA PRIMĂRIE. Candidaţii din Bucureşti deţin supremaţia în online, Gigi Becali fiind cel mai mediatizat, în timp ce Nicuşor Dan are cele mai multe prezenţe pe Twitter, potrivit unei analize a Mediafax Monitorizare.

În a treia săptămână plină de campanie, Gigi Becali îşi păstrează prima poziţie în topul celor mai mediatizaţi candidaţi, deşi numărul de apariţii a scăzut cu 37%, în continuare cea mai mare parte a apariţiilor datorându-se faptului că este mediatizat ca patron al FC Steaua.
Sorin Oprescu a înregistrat un număr constant de apariţii săptămânale de la începutul campaniei până în prezent (aproximativ 540), ocupând al treilea loc în topul general al mediatizărilor şi al doilea în topul candidaţilor din Bucureşti. Astfel, Oprescu are cea mai constantă campanie, cu cele mai multe referinţe legate de temele campaniei electorale.
ANALIZĂ MEDIAFAX MONITORIZARE: Candidaţii din Bucureşti deţin supremaţia în online. Becali - cel mai mediatizat, Nicuşor Dan - cele mai multe prezenţe pe Twitter


CEA MAI EFICIENTĂ CAMPANIE PUBLICITARĂ DIN 2011 A COSTAT 20.000 DE EURO. Campania pentru ciocolată ROM, “Romanians are smart”, realizată de agenția McCann Erickson, care a câștigat trofeul de aur la categoria Food products II, în cadrul Grand Effie România 2012, a costat 20.000 de euro, scrie DailyBusiness.ro.

Reprezentanții agenției au declarat pentru DailyBusiness.ro că 10.000 de euro a reprezentat investiția de media, iar 10.000 de euro investiția în producția campaniei.

La rândul sau, Dinu Pănescu, group creative director McCann Erickson, susține că o idee bună poate fi realizată cu un buget foarte mic.
Vezi cât a costat campania ROM "Românii sunt deștepți"


OPT MEMBRI AI CA DIN TVR: REDRESAREA ECONOMICĂ SE POATE FACE DOAR CU ALTĂ CONDUCERE. Opt membri ai Consiliului de Administraţie din TVR îl acuză, într-un comunicat remis Mediafax, pe Alexandru Lăzescu, preşedintele-director general al televiziunii, că nu vrea să convoace o şedinţă a consiliului pentru a discuta stadiul negocierilor cu ANAF, care a bocat conturile instituţiei.

Cei opt membri ai Consiliului de Administraţie printre care Anne Jugănaru, Lucia Hossu Longin, Cristian Niţulescu, Sorin Burtea, au solicitat preşedintelui Lăzescu convocarea unei şedinţe extraordinare a consiliului, pentru astăzi (6 iun.),în care să se discute despre stadiul negocierilor conducerii executive a Societăţii Române de Televiziune (SRTv) cu reprezentanţii Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală (ANAF).
"Aceasta face să se contureze tot mai clar ideea că redresarea economico-financiară a SRTV nu se poate realiza decât încredinţând conducerea executivă a acestei societăţi unei persoane care doreşte acest lucru cu adevărat", se mai spune în comunicat.
Membri ai Consiliului de Administraţie din TVR: Lăzescu refuză să dea curs solicitării de a găsi soluţii pentru deblocarea SRTv


GĂINUŞĂ ÎI SIMTE LIPSA LUI ŞERBAN HUIDU LA PUPITRU.Ultima ediţie a emisiunii Cronica Cârcotaşilor de la Prima TV se va difuza astăzi, de la ora 20.30, iar echipa răsuflă uşurată.

Mişu Găinuşă spune într-un interviu pentru Evenimentul zilei că la Cronica Cârcotaşilor există un gol: "Mulţi regretă retragerea lui Şerban şi spun că emisiunea nu mai este la fel fără el. Ceea ce e foarte adevărat. E imposibil ca cineva să-l suplinească şi nici nu ne-am dorit acest lucru".

EVZ: Prezinţi cea mai longevivă emisiune. Te simţi obosit?
Mihai Găinuşă: "Mai longevivă decât noi este Teleenciclopedia. Şi ne dorim să ajungem la deceniile ei de prezenţă pe micul ecran. Primul deceniu a fost mai greu! În definitiv şi noi prezentăm minuni ale naturii jurnalistice, fenomene mondene neobişnuite şi animale politice bizare. Toată flora şi fauna din televizoare."
Mihai Găinuşă: "Huidu s-a schimbat foarte mult"


PREMIILE EFFIE RĂMASE FĂRĂ CÂŞTIGĂTORI SUNT LEGATE DE INVESTIŢIILE ÎN MEDIA ŞI ADVERTISING. Multe dintre trofeele și categoriile Effie Awards, care recompensează rezultatele și eficiența în vânzări a campaniilor publicitare, au rămas anul acesta fără câștigători. Unul dintre principalele motive este scăderea investițiilor făcute în media și advertising.

Ștefan Vasilachi, directorul de creație al GMP Advertising, a declarat că legătura dintre premiile rămase necastigate și scăderea investițiilor în media și advertising este una directă.

Motivul? Scade consumul, nu sunt bani și toate categoriile se duc în cap, a declarat Vasilachi pentru DailyBusiness.ro.

Pe de altă parte, Dinu Panescu, group creative director McCann Erickson, consideră că premiile nu au fost acordate pentru că Effie Awards este o competiție exigentă și nu din cauza scăderii investițiilor în domeniul publicității.
"No winner" pentru categoriile Effie Awards. De ce au rămas trofee necastigate


ROMÂNIA TE IUBESC, CEA MAI URMĂRITĂ EMISIUNE INFORMATIVĂ, CU EXCEPŢIA JURNALELOR.România, te iubesc!“, difuzată în fiecare duminică la Pro TV este cea mai urmărită emisiune din genul informativ/talk-show din luna mai. Pe locurile următoare se află „Sinteza Zilei“ şi „Subiectiv“ de la Antena 3, scrie Adevărul, care citează The Industry.
„România, te iubesc!“ este prima, în topul celor mai urmărite emisiuni informative, cu excepţia programelor de ştiri, din luna mai. Totuşi, în clasamentul întocmit de revista „The Industry“ predomină producţiile de la Antena 3.
Producţia de la Pro TV a reuşit să strângă o medie de 411.000 de telespectatori pe ediţie, din mediul urban. „Sinteza Zilei“ şi „Subiectiv“ au adunat 333.000, respectiv 298.000 de telespectatori.
La ce talk-show-uri s-au uitat românii în luna mai


RINGIER-AXEL SPRINGER CUMPĂRĂ PACHETUL MAJORITAR AL ONET.PL. Grupul media polonez TVN va vinde majoritatea actiunilor pe care le detine in Onet.pl, cel mai mare portal online din tara, catre Ringier-Axel Springer, pentru suma de 217 milioane de euro, scrie HotNews, care citeaza Financial Times. Sursa citata face trimitere catre un comunicat TVN, care confirma ca aceasta companie va pastra 25% din actiuni la Onet.pl.

TVN va transfera pe noua societate 100% din actiuni si urmeaza sa primeasca, in schimb, 956 milioane de zloti (circa 217 milioane euro) si 25% in actiuni in noua companie.

Este de asteptat ca tranzactia - care trebuie sa primeasca aprobarea autoritatilor din Polonia - sa se finalizeze la sfarsitul lui 2012 sau inceputul lui 2013.
Acord final: Ringier Axel Springer va cumpara pachetul majoritar in Onet.pl, cel mai mare portal online din Polonia

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Comentarii

  • pe becali pot sa-l vad 24 din 24 de ore si tot n-o sa-l aleg!poate in alta viata cand o invata ce inseamna bunul simt si n-o bate campii! nici nu mai pot zambi la elucubratiile lui!

Trimite un comentariu