Skip to main content

Campanie umanitară inedită: O secundă de publicitate pentru Neșu

 

Publicitate

Grupul Leo Burnett a conceput o platformă inedită de strângere de fonduri pentru cauze umanitare, prin donarea contravalorii unei secunde de publicitate TV.

Mecanismul inovator al programului Secundă - viață oferă atât companiilor interesate, cât și industriei de publicitate posibilitatea de a sprijini direct fundația fotbalistului român, paralizat de la gît în jos pe 10 mai 2011.

Cum funcționează?

Mecanismului Secundă - viață constă în cedarea contravalorii difuzarii unei secunde din spoturile TV către o cauză umanitară. Spoturile mărcilor participante în cadrul programului vor purta sigla Secundă - viață, marcând implicarea acestora în susținerea cauzei alese.

 

Prețul unei secunde difuzate la TV este calculat în funcție de audiențe. Prin urmare, publicul telespectator este cel care dă valoare Secundei - viață: cu cât mai mulți oameni urmăresc reclamele participante, cu atât valoarea strânsă pentru cauza umanitară crește.

 

Ideea ”Secundă-viață” îi aparține lui Victor Stroe, de la Leo Burnett.

Victor Stroe, Planning Director, Leo Burnett:

”Diferența dintre o reclamă TV standard de 30 de secunde și aceeași variantă de 29 de secunde este insesizabilă pentru public, însă poate face toată diferența pentru o cauză umanitară. Contravaloarea unei secunde reprezintă 1/30 din costul de difuzare al spotului (deci ~3% din bugetul de TV). Deoarece costul unui spot TV e dat de audiențe, uitându-se la reclame publicul face ca mărcile să ajute cauzele umanitare!”

 

Gazeta Sporturilor, ziar condus de Cătălin Tolontan, deschide seria programelor marca Secundă - viață cu o campanie de strângere de fonduri pentru Fundația Mihai Neșu și se alătură eforturilor de a ajuta oamenii imobilizaţi în scaune cu rotile să aibă o viaţă mai bună.

Primele mărci care au acceptat să se alăture programului Secundă - viață și astfel să sustină Fundația Mihai Neșu sunt: Gazeta Sporturilor și AXA Asigurări.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu