Grupul Leo Burnett a conceput o platformă inedită de strângere de fonduri pentru cauze umanitare, prin donarea contravalorii unei secunde de publicitate TV.
Mecanismul inovator al programului Secundă - viaţă oferă atât companiilor interesate, cât şi industriei de publicitate posibilitatea de a sprijini direct fundaţia fotbalistului român, paralizat de la gît în jos pe 10 mai 2011.
Cum funcţionează?
Mecanismului Secundă - viaţă constă în cedarea contravalorii difuzarii unei secunde din spoturile TV către o cauză umanitară. Spoturile mărcilor participante în cadrul programului vor purta sigla Secundă - viaţă, marcând implicarea acestora în susţinerea cauzei alese.
Preţul unei secunde difuzate la TV este calculat în funcţie de audienţe. Prin urmare, publicul telespectator este cel care dă valoare Secundei - viaţă: cu cât mai mulţi oameni urmăresc reclamele participante, cu atât valoarea strânsă pentru cauza umanitară creşte.
Ideea ”Secundă-viaţă” îi aparţine lui Victor Stroe, de la Leo Burnett.
Victor Stroe, Planning Director, Leo Burnett:
”Diferenţa dintre o reclamă TV standard de 30 de secunde şi aceeaşi variantă de 29 de secunde este insesizabilă pentru public, însă poate face toată diferenţa pentru o cauză umanitară. Contravaloarea unei secunde reprezintă 1/30 din costul de difuzare al spotului (deci ~3% din bugetul de TV). Deoarece costul unui spot TV e dat de audienţe, uitându-se la reclame publicul face ca mărcile să ajute cauzele umanitare!”
Gazeta Sporturilor, ziar condus de Cătălin Tolontan, deschide seria programelor marca Secundă - viaţă cu o campanie de strângere de fonduri pentru Fundaţia Mihai Neşu şi se alătură eforturilor de a ajuta oamenii imobilizaţi în scaune cu rotile să aibă o viaţă mai bună.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roPrimele mărci care au acceptat să se alăture programului Secundă - viaţă şi astfel să sustină Fundaţia Mihai Neşu sunt: Gazeta Sporturilor şi AXA Asigurări.
Trimite un comentariu