Skip to main content

Legendarul Kotler răspunde Paginademedia: Salvează marketingul presa?

 

Legendarul profesor de marketing Philip Kotler, autorul teoriei celor 4P, a răspuns mai multor întrebări adresate de paginademedia.ro la trainingul certificat în Marketing 3.0, organizat de V+O Communication.

Publicitate

Evenimentul a avut loc pe 1 iunie în București, la Ateneul Român. Din 17 întrebări alese de legendarul guru al marketingului, trei au fost adresate de reporterul Paginademedia.ro.

Profesorul Kolter a ales trei întrebări adresate de reporterul paginademedia.ro, prin sms,dintr-o sală cu peste 600 de participanți.

În continuare, o parte din răspunsul la întrebarea Cum poate marketingul să salveze presa?

"Cel mai bun lucru pentru un ziar este să aibă și o ediție online în paralel cu cea tipărită. Oamenii se abonează la variantă tipărită și mulți oameni plătesc pentru a-l descărca de pe internet. Deci pentru o vreme asta este soluția", a răspuns Philip Kotler.

Acesta a mai spus că publicitatea este cea care ține în viață ziarele.

"Urăsc să văd cum moare New York Times, este sursa mea de informații. Au articole foarte bune și oneste, oricum deocamdată o duce destul de bine ca afacere, pentru că este un ziar foarte bun. Dar ziarele i-au pierdut pe tineri. Tinerii nu cumpără ziare, ei nu se abonează", a mai spus Kotler.

Kotler: Cum salvează marketingul presa scrisă

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu