Skip to main content

O campanie internă a TVR, în competiţia Cannes Lions

 

Campania de comunicare internă TVR 55 va intra în competiţia Cannes Lions 2012 cu 1.130 de campanii de PR din întreaga lume.

Publicitate

TVR este prima televiziune din România care a înscris o campanie la Festivalul Cannes Lions (17-23 iunie), eveniment anual ce reuneşte 9.000 de specialişti din
industria mondială a comunicării.

Pe lângă seminariile şi workshop-urile dedicate tendinţelor şi studiilor de caz din această industrie, Cannes Lions premiază cele mai creative campanii din 15 categorii (Creative Effectiveness, Cyber, Design, Direct, Film, Film Craft, Media, Outdoor, PR, Press, Promo & Activation, Radio, Titanium & Integrated, Mobile, Branded Content & Entertainment Lions).

România a înscris 110 campanii la ediţia de anul acesta a festivalului de publicitate din Cannes. Cea de-a 59-a ediţie a Cannes Lions, ce debutează duminică, 17 iunie, a atras un
număr record de 34,301 înscrieri din 87 de ţări, dintre care 1.130 la categoria PR.

Campania internă de comunicare a aniversării a 55 de ani de televiziune publică a
fost înscrisă la secţiunile Comunicare corporate şi Comunicare de criză, din
categoria PR.

Conceptul şi coordonarea campaniei au fost asigurate de către Departamentul de Comunicare al TVR, iar execuţia s-a făcut cu resurse interne de la Bucureşti şi de la studiourile teritoriale (reporteri, cameramani, editori de imagine şi de sunet etc). Bugetul alocat acestei campanii a fost de aprox. 3.000 de euro.

 

Despre campania TVR 55

  • Pentru a aniversa 55 de ani de la înfiinţarea televiziunii publice, TVR a recurs la o campanie neconvenţională şi originală, de tip user-generated (generată de utilizatori).
  • Campania a debutat cu un teasing, în luna iulie 2011 (click aici pentru teasing) şi a constat într-o vânătoare de poveşti în interiorul televiziunii.
  • Pentru prima oară, protagoniştii unei campanii aniversare au fost angajaţii TVR, surprinşi de camerele de luat vederi. În funcţie de ineditul poveştii şi de potenţialul de viralizare, cele mai votate clipuri pe site-ul intern au fost difuzate în extern, prin reţelele de socializare Facebook şi Twitter şi pe Youtube (http://bit.ly/AmE0lv).
  • Anul trecut, nouă din zece situaţii de comunicare corporate a televiziunii publice au fost de criză.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu