Skip to main content

(P) 20.000 leaduri la ultima campanie realizată de Infinit pentru XTB Trading Cup

 

Publicitate

REZULTATE. Un concurs cu 20.000 de leaduri. La acest nivel s-a ridicat ultima campanie dezvoltată de agenția Infinit pentru concursul XTB Trading Cup 2012.

Detalii, în continuare:

Agenţia de digital Infinit a dezvoltat campania de comunicare pentru concursul XTB Trading Cup 2012, care promovează cunoaşterea la nivel superior a pieţei de trading.

Campania dezvoltată de Infinit, pentru al patrulea an consecutiv, a avut la finalul celor trei săptămâni de tranzacţionare virtuală 20.000 leaduri pe site-ul de concurs. Mixul de media a avut în centru platforma de tranzacţionare online XTB, xStation, pe care s-a desfăşurat concursul, cu execuţii şi în TV – două TVC, print, online şi BTL. De asemenea, agenţia a asigurat şi serviciile de media buying şi planning.

Alex Cernătescu, CEO & Strategic Planner Infinit:

"Ne bucură enorm faptul că am reuşit să facem performanţa de a instrui publicul asupra tranzacţionării online şi a instrumentelor necesare, pe o piaţă foarte puţin educată. De asemenea, ne bucură şi încrederea XTB în strategia şi propunerile noastre creative, care au reuşit să dea roade de fiecare dată.

Acest tip de campanii, focusate pe rezultate şi vânzări, sunt cele care se potrivesc cel mai bine cu competenţele noastre care îmbină tehnologia şi digitalul cu comunicarea tradiţională, într-un cuvânt, Tradigital".

Mosztok Mihaly, a fost desemnat marele câştigător al concursului de tranzacţionare online XTB Trading Cup, câştigând un Audi TT. Partenerii oficiali ai X-Trade Brokers în campania de anul acesta au fost Audi si Nokia.

Tadeusz Kuropatwinski, General Manager X-Trade Brokers România

“Considerăm că piaţa de trading din România are un mare potenţial de creştere, iar rezultatele campaniilor noastre de educare şi informare ne demonstrează că suntem pe drumul cel bun. Am apreciat ajutorul şi sprijinul pe care l-am primit de la partenerul nostru, Infinit, pe toată durata acestei campanii şi aşteptăm cu interes viitoare colaborări cu acesta”.

Echipa Infinit:

Alex Cernătescu – CEO & Head of Strategy, Emanuel Zeiler – Client Service Director, Ana Filipescu – Account Manager, Călin Ionescu – Creative Director, Liana Popa – Senior Copywriter, Silvia Grădinaru – Copywriter, Cristina Ciuca – Senior Art Director, Sorin Crăciun – Art Director, Marius Eftimie – Copywriter, Alexandru Gheorghe – Art Director, Bianca Cheregi – Social Media Coordinator, Sabin Macovei – DTP, Alexandru Sucher – Head of Development, Marian Voicu – Web Art Director, Adrian Gheorghe – Senior Web Developer, Paul Argesanu – Senior Web Developer.

Echipa X-Trade Brokers:

Tadeusz Kuropatwinski- General Manager, Andrei Costescu- eMarketing Specialist

Despre Infinit:

Infinit este cea mai mare agenţie de interactive independentă din România şi figurează pe locul trei în topul Forbes al celor mai puternice agenţii de publicitate digitală, în funcţie de cifra de afaceri. Printre clienţii Infinit se numără şi Rompetrol, Honda, Generali, Caparol, XTB, Adama sau Volksbank România.

Despre X-Trade Brokers:

X-Trade Brokers este o casa de brokeraj europeană, lider în domeniu, reglementată şi supervizată de Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare. Oferta XTB este specializată în instrumente financiare tranzacţionate pe cele mai mari burse din lume. De asemenea, XTB îşi desfăşoară activitatea în peste 15 ţări din Europa şi Asia.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu