Skip to main content

(P) Campania aniversară ColonHelp. De ce a fost aleasă Carmen Brumă?

 

Publicitate

“Carmen Brumă este definiția perfectă a femeii care acordă o importanță deosebită stilului de viață sănătos: dietă echilibrată plus sport” spune Tudor Popa, director de marketing Zenyth Pharmaceuticals, despre campania aniversară ColonHelp – 3 ani.

Tudor Popa:

“Carmen este o susținătoare ferventă a acestui stil de viață și un exemplu că prin voință, dietă și sport, oricine își poate menține sănătatea și silueta. Când am auzit că vrea să lanseze acest proiect, ne-am gândit imediat la această asociere. Cu atât mai mult cu cât Carmen Brumă este încă de la început imaginea unuia dintre produsele noastre – ceaiul de slăbit SilhouetteHelp, iar lumea o asociază cu noi.”

ColonHelp împlinește 3 ani de la lansarea pe piață! Producătorul Zenyth Pharmaceuticals marchează acest moment cu totul special printr-o acțiune de amploare: Campania aniversară „3 ani de ColonHelp“. Despre fenomenul ColonHelp și despre această campanie vine cu detalii Tudor Popa, director de marketing Zenyth Pharmaceuticals.

Care este ideea de bază a campaniei aniversare?
Ne-am propus încă de anul trecut să marcăm anual aniversarea ColonHelp, principalul nostru produs, printr-o ofertă specială. Anul trecut am adus în premieră în România o carte de excepție: „Ghidul Dr. Jensen pentru detoxifiere intestinală“ (autor dr. Bernard Jensen), un bestseller internațional vândut în peste 1 milion de exemplare, care le-a fost oferit cadou clienților noștri. Anul acesta este a doua oară când sărbătorim împreună cu clienții noștri și am hotărât să trecem la un alt nivel. În această perioadă le oferim clienților un cadou mult mai complex: „3S: Sănătoasă, Suplă, Sătulă“ - o carte și un dvd semnate de binecunoscuta vedetă tv Carmen Brumă. În plus, am extins oferta la alte două produse: pachetele SuperSilueta și SuperDetoxifiere!

De ce ați ales acest concept al campaniei?
Sloganul care descrie filozofia Zenyth Pharmaceuticals este „Mai multă educație, mai multă sănătate“. Suntem conștienți că secretul sănătății nu este lipsa medicamentelor, cât lipsa educației în spirit preventiv. Acesta este motivul pentru care ne canalizăm eforturile nu doar pe cercetare și studiu permanent, pentru a dezvolta cele mai bune formule pentru produsele noastre, ci și pe educarea populației în spiritul vieții sănătoase. Două exemple în acest sens sunt cadourile oferite clienților în campania aniversară: „Ghidul Dr. Jensen pentru detoxifiere intestinală“ (2011) și „3S: Sănătoasă, Suplă, Sătulă“ (2012). Suntem convinşi că mai multă educație înseamnă mai multă sănătate.

Care este motivul pentru care ați ales să vă asociați imaginea cu Carmen Brumă în această campanie?
Carmen Brumă este definiția perfectă a femeii care acordă o importanță deosebită stilului de viață sănătos: dietă echilibrată plus sport. Carmen este o susținătoare ferventă a acestui stil de viață și un exemplu că prin voință, dietă și sport, oricine își poate menține sănătatea și silueta. Când am auzit că vrea să lanseze acest proiect, ne-am gândit imediat la această asociere. Cu atât mai mult cu cât Carmen Brumă este încă de la început imaginea unuia dintre produsele noastre – ceaiul de slăbit SilhouetteHelp, iar lumea o asociază cu noi.

Care este publicul țintă al campaniei?
Prin această campanie ne adresăm pe de o parte clienților fideli ColonHelp, dar ne-am îndreptat atenția și spre publicul tânăr. Pe perioada campaniei derulăm un concurs cu premii în excursii pe cele mai frumoase plaje din Europa: Mallorca, Rhodos, Costa del Sol sunt primele trei destinații din concurs. În plus, spre deosebire de anul trecut, am apelat și la canale de comunicare apreciate de publicul tânăr: internetul, posturile tv de muzică etc.

Care sunt suporturile media pe care se desfășoară campania „3 ani de ColonHelp“?
Am ales, ca de fiecare dată, suporturile media care au livrat cele mai bune rezultate pentru noi. Televiziunea rămâne pe primul loc în opțiunile noastre, urmată de panotaj, online și print. Anul acesta, mai mult ca oricând, ne-am aliniat trendului pieței și am alocat un buget substanțial pentru online - un mod practic și modern de comunicare.

Cât timp rulează această campanie?
Campania a debutat pe 21 mai și se va încheia pe 8 iulie.

Pe lângă campania publicitară sunt și promoții sau alte avantaje pentru clienți?
Pe perioada campaniei, clienții beneficiază de 20% mai mult produs la flaconul de ColonHelp și pachetele SuperSilueta (ColonHelp + SilhouetteHelp) și SuperDetoxifiere (ColonHelp + LiverHelp), toate la cele mai bune prețuri: flaconul de ColonHelp - 119 lei, pachetele SuperSilueta, respectiv SuperDetoxifiere – 169 de lei. Să nu uităm de cadoul deosebit pe care îl primesc toți cei care achiziționează produsele aflate în campanie – cartea și dvd-ul „3S“, semnate Carmen Brumă! În plus, toți cei care cumpără produsele noastre se pot înscrie în concursul verii „ColonHelp te trimite în vacanță!“. Premiile sunt 6 excursii de vis în destinații dintre cele mai frumoase din Europa. Mai multe informații despre concurs pot fi găsite pe site-ul concurs.colonhelp.ro.

Care este agenția de publicitate cu care ați dezvoltat campania?
Ca și până acum, execuția campaniei ne aparține în totalitate. Noi lucrăm toate materialele: spoturi tv, materiale outdoor, online, totul in house, pentru că am considerat întotdeauna că noi ne cunoaștem cel mai bine produsele și putem vorbi cel mai corect și mai eficient despre ele.

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Cu tot respectul, eu sunt unul din cei pentru care prevenirea si ingijirea din timp a corpului este foarte importanta si absolut necesara daca avem responsabilitatea propriei sanatati. Indiferent cine este imaginea unui produs, pe mine ma intereseaza continutul si efectele acestuia, ori despre CH va pot spune din experienta mea (rezolvarea unor dereglari intestinale, a balonarilor, diminuarea migrenelor), a tatalui meu (in varsta, supraponderal, constipat si cu circulatie foarte proasta la picioare - a slabit, i s-au dezumflat si deschis la culoare picioarele, are un tonus general foarte bun, motiv pentru care anul asta a facut inca o cura).
    Va recomand cu toata sinceritatea sa cititi pe site-ul Colonhelp multe articole de sanatate, dar sa cititi si independent, articole si studii medicale despre efectele fiecaruia din ingrediente (in special tartele de psyllium si semintele de in, exista multe studii in Europa si America), sa ascultati marturiile multor persoane care au luat CH pentru probleme deranjante sau chiar grave de sanatate, si apoi sa decideti singuri. Daca criticam totul inainte de a ne informa, si mai ales nu facem ceva pentru prevenirea si ameliorarea unor afectiuni, cred ca degeaba ne plangem cand ele se cronicizeaza sau cand chiar ajungem sa ne simtitm faorte rau.

    Sanatate tuturor
  • stiu eu, stiu eu! pentru ca doamna carmen bruma are colonul cel mai curat! glumesc! pentru ca arata bine si pentru ca munceste pentru a arata bine! nu pentru ca ar fi una sau alta! eu am luat colonhelp si oi fi eu o cauza pierduta dar nu m-a curatat deloc! am ramas la fel de constipata! la propriu nu la figurat! in schimb prunele uscate si afumate fac un colon clean! scuze, nu suntem pe pagina formulei as!
  • Asta arata invidia si rautatea! Dar tu crezi ca tatal ei sau Mircea Badea au facut-o 'prin pile' sa arate asa? :))))) Oare nu e clar ca femeia asta chiar a muncit pentru asta? Sau crezi ca e simplu sa arati asa? Sunt foarte curioasa cum arata oamenii astia care nu stiu decat sa spuna rautati! :D
  • Felicitari pentru aceasta campanie aniversara!Cu ajutorul produselor dumneavoastra,am reusit sa preiau controlul asupra sanatatii mele.
  • Domnule Tudor Popa v-am trimis pe ambele adrese pe care le aveti un email dar nu am primit nici un raspuns. Poate va faceti un pic de timp si aruncati o privire asupra ofertei. O zi buna

Trimite un comentariu