Skip to main content

MAI 2012. Se apropie vara, scad audienţele TV

 

Publicitate

Posturile TV resimt apropierea sezonului cald. Audienţele din luna mai înregistrează o scădere, comparativ cu aprilie, pentru majoritatea televiziunilor.

Creşterile sunt puţine şi, din punct de vedere al cifrelor, nu sunt foarte mari.

Concluzii din analiza datelor de audienţă pe luna mai:

După media în intervalul de maximă audienţă (PRIME TIME, orele 19.00-23.00), în mediul urban:

  • Seara, topul celor mai urmărite posturi de televiziune este neschimbat. Variaţiile de audienţă sunt notabile la primele posturi. Pro TV are seara, în mai, o medie de 806.000 de telespectatori pe minut, cu 75.000 mai puţini decât în aprilie. Antena 1, cu o medie de 474.000, are un minus de 65.000 de persoane.
  • Kanal D, locul 3, scade cu 12.000 de persoane.

POSTURILE DE ŞTIRI:

    • Antena 3 (locul patru la clasamentul general) este seara cel mai urmărit post de ştiri. Totalul: 273.000 de telespectatori pe minut în Prime Time, o scădere de 4.000 faţă de aprilie.
    • Următorul post de ştiri, Realitatea TV, este la distanţă de câteva locuri de Antena 3, pe locul 9. Media: 89.000 de persoane pe minut (minus 4.000 faţă de aprilie).
    • B1 TV stagnează: locul 11, cu un plus de 3.000 de persoane şi un total de 82.000 de telespectatori pe minut.
    • Urcă, în schimb, faţă de aprilie, România TV: de pe 14 pe 12. Totalul: 63.000 de persoane.
  • OTV-ul lui Dan Diaconescu coboară seara, tocmai pe locul 17.

După MEDIA PE ZI, în mediul urban:

  • Scăderea consumului TV este vizibilă şi după media pe zi. Pro TV scade cu 31.000 de telespectatori, iar Antena 1 cu 18.000.
  • Variaţiile în cazul celorlalte staţii sunt de plus-minus câteva mii de telespectatori pe minut.
  • La nivel de clasament, Realitatea TV urcă un loc, de pe 8 pe poziţia a şaptea. Tot o poziţie urcă şi Naţional TV.

POSTURILE DE ŞTIRI:

    • Antena 3 rămâne pe locul trei în clasament şi este, şi după media pe zi, cel mai urmărit post de ştiri: 145.000 de telespectatori pe minut.
    • Realitatea TV (locul 7), are o medie de 71.000 de persoane.
    • B1 TV stagnează: locul 11, cu 48.000 de telespectatori pe minut.
    • RTV urcă şi după media pe zi, de pe 13 pe 12. Totalul: 42.000 de persoane.

Audienţele posturilor TV în mediul urban, în lunile aprilie şi mai, după media în PRIME-TIME (intervalul de maximă audienţă):

Media in Prime Time (intervalul 19.00-23.00) Media in Prime Time (intervalul 19.00-23.00)
APRILIE Mii persoane Rtg% MAI Mii persoane Rtg%
1 Pro TV 881 8.4 Pro TV 806 7.7
2 Antena 1 539 5.1 Antena 1 474 4.5
3 Kanal D 310 2.9 Kanal D 298 2.8
4 Antena 3 277 2.6 Antena 3 273 2.6
5 Acasa 248 2.4 Acasa 261 2.5
6 Prima TV 208 2 Prima TV 197 1.9
7 National TV 173 1.6 National TV 184 1.8
8 TVR 1 165 1.6 TVR 1 162 1.5
9 Realitatea TV 93 0.9 Realitatea TV 89 0.9
10 Disney 87 0.8 Disney 86 0.8
11 B1TV 79 0.8 B1TV 82 0.8
12 ETNO 72 0.7 Romania TV 63 0.6
13 Antena 2 63 0.6 Antena 2 61 0.6
14 Romania TV 62 0.6 TVR 2 60 0.6
15 TVR 2 61 0.6 ETNO 58 0.6
16 OTV 53 0.5 Pro Cinema 45 0.4
17 Sport.ro 45 0.4 OTV 44 0.4
18 Cartoon Network 43 0.4 AXN 42 0.4
19 Diva Universal 38 0.4 Sport.ro 41 0.4
20 Pro Cinema 38 0.4 Cartoon Network 36 0.4
21 AXN 31 0.3 Eurosport 30 0.3
22 Eurosport 30 0.3 Diva Universal 28 0.3
23 Boomerang 29 0.3 Boomerang 28 0.3
24 Discovery 27 0.3 gspTV 25 0.2
25 Euforia 25 0.2 Discovery 23 0.2
26 gspTV 25 0.2 Euforia 23 0.2
27 Taraf TV 23 0.2 Universal Channel 19 0.2
28 Universal Channel 23 0.2 Kiss TV 15 0.1
29 Favorit TV 18 0.2 Favorit TV 15 0.2
30 Kiss TV 16 0.1 National 24 PLUS 14 0.1
31 National Geographic 16 0.2 Taraf TV 14 0.1
32 National 24 PLUS 14 0.1 National Geographic 13 0.1
33 Minimax/A+ 12 0.1 Minimax/A+ 12 0.1
34 Animal Planet 10 0.1 Animal Planet 9 0.1
35 AXN Crime 10 0.1 MGM 8 0.1
36 EuroSport 2 9 0.1 AXN Crime 8 0.1
37 AXN Sci Fi 9 0.1 MTV Ro 7 0.1
38 U TV 7 0.1 U TV 7 0.1
39 MTV Ro 7 0.1 TCM 7 0.1
40 TCM 7 0.1 Romantica 6 0.1
41 MGM 7 0.1 Music Channel 6 0.1
42 Music Channel 5 0 AXN Sci Fi 6 0.1
43 Romantica 5 0 EuroSport 2 6 0.1
44 Disney Junior 5 0 Dolce Sport 6 0.1
45 National Geographic Wild 4 0 Disney Junior 6 0.1
46 Mynele TV 4 0 Zone Reality 4 0.0
47 Acasa Gold 4 0 National Geographic Wild 4 0.0
48 Dolce Sport 4 0 TLC 4 0.0
49 Zone Reality 3 0 TV Neptun 3 0.0
50 Hit Music 3 0 Mynele TV 3 0.0
51 TV Neptun 3 0 Hit Music 2 0.0
52 GiGa TV 1 0 Sport 1 1 0.0
53 TLC 1 0 TVH2O 1 0.0
54 TVH2O 1 0 GiGa TV 1 0.0

Audienţele posturilor TV în mediul urban, în lunile aprilie şi mai, după MEDIA PE ZI:

Media pe zi
APRILIE Mii persoane Rtg% MAI Mii persoane Rtg%
1 Pro TV 370 3.5 Pro TV 339 3.2
2 Antena 1 267 2.5 Antena 1 249 2.4
3 Antena 3 153 1.5 Antena 3 145 1.4
4 Kanal D 136 1.3 Kanal D 138 1.3
5 Acasa 92 0.9 Acasa 90 0.9
6 TVR 1 84 0.8 TVR 1 82 0.8
7 Prima TV 76 0.7 Realitatea TV 71 0.7
8 Realitatea TV 69 0.7 Prima TV 70 0.7
9 Disney 62 0.6 National TV 63 0.6
10 National TV 61 0.6 Disney 53 0.5
11 B1TV 47 0.4 B1TV 48 0.5
12 ETNO 43 0.4 Romania TV 42 0.4
13 Romania TV 42 0.4 ETNO 38 0.4
14 Cartoon Network 34 0.3 Cartoon Network 27 0.3
15 OTV 29 0.3 TVR 2 26 0.3
16 TVR 2 27 0.3 OTV 22 0.2
17 Minimax/A+ 24 0.2 Sport.ro 22 0.2
18 Sport.ro 23 0.2 Antena 2 22 0.2
19 Antena 2 22 0.2 Pro Cinema 21 0.2
20 Diva Universal 21 0.2 Minimax/A+ 20 0.2
21 Pro Cinema 19 0.2 AXN 18 0.2
22 Boomerang 18 0.2 Diva Universal 17 0.2
23 Taraf TV 17 0.2 Discovery 16 0.2
24 Discovery 17 0.2 Boomerang 16 0.2
25 AXN 16 0.2 Eurosport 14 0.1
26 Eurosport 16 0.1 Kiss TV 13 0.1
27 Kiss TV 15 0.1 Euforia 13 0.1
28 Euforia 12 0.1 Taraf TV 13 0.1
29 Universal Channel 12 0.1 gspTV 11 0.1
30 gspTV 11 0.1 National Geographic 10 0.1
31 National Geographic 11 0.1 Universal Channel 9 0.1
32 Favorit TV 11 0.1 Favorit TV 8 0.1
33 Animal Planet 7 0.1 National 24 PLUS 7 0.1
34 U TV 7 0.1 MTV Ro 6 0.1
35 National 24 PLUS 7 0.1 U TV 6 0.1
36 MTV Ro 6 0.1 Animal Planet 6 0.1
37 TCM 5 0 TCM 5 0.1
38 AXN Crime 5 0 MGM 4 0.0
39 EuroSport 2 5 0 Zone Reality 4 0.0
40 MGM 4 0 Music Channel 4 0.0
41 AXN Sci Fi 4 0 AXN Crime 4 0.0
42 Zone Reality 4 0 EuroSport 2 4 0.0
43 Music Channel 4 0 Disney Junior 4 0.0
44 National Geographic Wild 4 0 Romantica 3 0.0
45 Romantica 3 0 National Geographic Wild 3 0.0
46 Mynele TV 3 0 AXN Sci Fi 3 0.0
47 Disney Junior 3 0 TLC 3 0.0
48 Acasa Gold 2 0 Mynele TV 2 0.0
49 Dolce Sport 2 0 Dolce Sport 2 0.0
50 Hit Music 2 0 TV Neptun 1 0.0
51 TV Neptun 1 0 TVH2O 1 0.0
52 GiGa TV 1 0 GiGa TV 1 0.0
53 TLC 1 0 Hit Music 1 0.0
54 TVH2O 1 0 Sport 1 0 0.0

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Stateira Stateira
    Hai sa nu facem pe nebuni, Antena3 este pe locul 3 pe bune, peste tot unde ma duc si exista un televizor, toti sunt pe A3 fie ca sunt portocalii, fie ca sunt galben-rosu, restul nu conteaza
  • Tataee Tataee
    exista asa ceva? ce e aia jurnalul national?
  • razvan razvan
    asta e ca-n bancul ala: "femeie, you have an obsession!" :)
  • marius marius
    Pe DOLCE, UPC, AKTA, INES, NEXTGEN
  • Ioana B Ioana B
    “Audiențele posturilor TV în mediul URBAN, în lunile aprilie și mai”
    Ligheanele rds predomină la sate, îndeosebi acolo unde au monopol, nu în mediul urban, unde lumea a putut să renunţe uşor la abonamente.
    Aşa-i că vă ofticaţi mulţi dintre voi că audienţele Antenei 3 n-au scăzut deloc în prime time şi au scăzut nesemnificativ după media pe zi?
  • rahela rahela
    Ce platforma transmite Nasul.TV
  • mihai mihai
    Nu stiu cum poate fi Antena 3 pe locul 4 atata timp cat nu mai este receptionata pe Digi ! Audienta este masluita la fel ca sondajele de opinie din perioada alegerilor.
  • Ioana B Ioana B
    Poate dintr-o eroare ai sărit din schemă comentariul meu anterior. Mai întreb o dată. Tot dintr-o eroare, Jurnalul Naţional nu figurează în presa de azi, de ieri, din nicio zi?
  • Alex.D Alex.D
    Uite un om sanatos care se uita la detalii. Intr-adevar astea sunt date pe URBAN si deja vorbim de altceva pt ca asa cum mentiona si Razvan,grosul farfuriilor "satelitare" nu sunt in urban iar asta e un lucru ce nu poate fi contestat.
  • adi adi
    acasa gold 0/
  • Tudor Chirila Tudor Chirila
    Daca nu exista nici un people meter in gospodariile RCS RDS cu satelit inseamna ca datele sint TOTAL ERONATE.
    Raportul dintre abonatii satelit/cablu trebuie sa se regaseasca si in locurile in care s-au instalat people meter.
    Datele oferite de Kantar Media, parerea mea, sint total eronate. Nu vad unde sa dus audienta celor 1.100 000 abonati pierduti de un anumit trust de santaj.
  • Catalin Catalin
    Audientele masurate de KANTAR MEDIA sunt gresite in proportie de 97 la suta, daca intr-o zi toata romania nu ar avea curent, audientele vor arata la fel ca intr-o zi obisnuita. Daca un oligofren cu o socotitoare cu bile colorate ar calcula audinetele ar fi mult mai corecte.
  • Petrişor Obae Petrişor Obae
    Era un alt tabel, importat dintr-o eroare. Acum este tabelul corect.
  • adi adi
    al doilea tabel e varza
    sunt gresite datele
  • razvan razvan
    vorbiti prostii amindoi, grosul abonatilor pe satelit e in rural, astea sint audiente pe urban, unde influenta scoaterii intactului de pe rcs e infima.

Trimite un comentariu

sus