Skip to main content

11 Iulie. Asociaţia Presei Străine din România condamnă defăimarea jurnaliştilor români

 

ASOCIAŢIILE INTERNAŢIONALE REACŢIONEAZĂ. Asociaţia Presei Străine din România (APSR) face apel la „o atitudine civilizată şi responsabilă“ faţă de jurnaliştii care lucrează pentru presa internaţională, precizând că a constatat „cu îngrijorare“ că au apărut „comentarii defăimătoare“ la adresa unor ziarişti, potrivit unui comunicat, scrie Adevărul.

Publicitate

„Constatăm cu îngrijorare că în ultimele zile au apărut comentarii cu caracter defăimător la adresa unor jurnalişti români şi străini care lucrează pentru media internaţională. Asociaţia Presei Străine din România respectă activitatea colegilor Raul Sanchez (El Pais) şi Liliana Ciobanu (The Economist şi CNN) care au fost ţinta unor astfel de comentari. Împărtăşim îngrijorarea exprimată de Active Watch şi Centrul pentru Jurnalism Independent în legătură cu ziarista Carmen Valică (RRA)", se arată în comunicatul Asociaţiei Presei Străine din România.
Asociaţia Presei Străine din România, îngrijorată de comentariile la adresa jurnaliştilor care lucrează pentru presa internaţională


CNA A ADOPTAT DECIZIA DE CAMPANIE LA REFERENDUM. Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a adoptat marţi Decizia privind reflectarea pe posturile de radio şi televiziune a referendumului privind demiterea preşedintelui, interzicând în perioada campaniei difuzarea de spoturi cu conţinut politic sau de sondaje realizate de radiodifuzori, conform Adevărul.
„Legea referendumului nu reglementează campania în audiovizual, fapt ce a obligat CNA să adopte o decizie în acest scop. De altfel, este o obligaţie ce decurge din Legea audiovizualului, articolul 17“, a declarat preşedintele CNA, Răsvan Popescu, după adoptarea noii Decizii.
Campania pentru referendumul naţional privind demiterea Preşedintelui României se încheie pe 28 iulie, la ora 7.00, în preziua prezentării la urne.
CNA: Spoturile, televotingul, sondajele realizate de posturi - interzise în reflectarea referendumului


SERIALE DE SUCCES AMERICANE, ÎNTR-UN DOCUMENTAR PE AXN. Dexter, Dr. House, "Dragul de Raymond", protagonişti din "True Blood" sau "Neveste disperate" sunt câteva dintre personajele ce vor fi prezentate în serialul-documentar "America în Primetime", anunţă Evenimentul zilei.

Pe parcursul a patru episoade, sunt reexaminate personaje din seriale de succes ale anilor '50, până la cele de acum. Show-ul include episoade în premieră, ce vor fi difuzate duminică seara.
Personajele din seriale, luate în vizorul AXN 


CREATIVITATEA ÎN PRINT. Publicitatea în presă a suferit grele pierderi pe două fronturi: bugetele investite şi ideile creative, scrie Forbes într-o analiză.

Pe măsură ce bugetele s-au redus şi numărul de inserţii a scăzut, şi machetele publicitare au pierdut din „strălucirea” de altădată. Cristian Munteanu, Managing Director al agenţiei TBWA, consideră că nivelul creativ al printului nu depinde direct de banii alocaţi acestui mediu. „Depinde, mai degrabă, de nivelul de risc pe care oamenii de marketing sunt dispuşi să şi-l asume, asta din perspectiva în care pentru cei mai mulţi dintre ei să fii creativ înseamnă să-ţi asumi un risc. Ştiu, este trist, dar asta este realitatea în care trăim”, declară Cristian Munteanu.
Aceste pagini aşteaptă o reclamă memorabilă


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • aidan aidan
    daca eram eu in locul ei nu-mi lua apararea nimeni, NICIODATA! si ce sa vezi, fac emisiuni din 1990 deci sunt si eu jurnalist!cand sar in aparare ca vulturii abia atunci ma intreb unde-i interesul apararii!pe noi cei din tvr, vreo 600 de oameni care fac emisiuni, nu ne-a aparat nimeni cand am fost calcati in picioare dar pentru fetele astea isi dau si leafa! pute!unde erai mircea toma cand jurnalistii din tvr erau macelariti? sanchi, nu stiai?

Trimite un comentariu

sus